Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
KapiteinLangzaam zei:Lijkt me een prima wagen. Zit er wel airco op? En alles wat er niet op zit kan ook niet kapot. Lijkt me ook een overzichtelijke
auto om zelf nog wat aan te repareren/sleutelen.
Moderator
Dat komt omdat ie nog steeds nieuw geleverd wordtMechanix zei:Verder vind ik zo'n Corsa D nog altijd behoorlijk bij de tijd ogen.
Mechanix zei:KapiteinLangzaam zei:Lijkt me een prima wagen. Zit er wel airco op? En alles wat er niet op zit kan ook niet kapot. Lijkt me ook een overzichtelijke
auto om zelf nog wat aan te repareren/sleutelen.
Ik vermoed dat de enige 'modere' opties radio en stuurbekrachtiging zijn.
Verder vind ik zo'n Corsa D nog altijd behoorlijk bij de tijd ogen. Een vrij tijdloos model. Dat deed Opel best goed.
D. Elzinga zei:Pfff, nu alweer problemen? Succes ermee, ik zou zeer sterk geneigd zijn om gewoon weer in de Kadett (of welke andere auto uit je wagenpark dan ook) te stappen...
Dat inderdaad.D. Elzinga zei:Pfff, nu alweer problemen? Succes ermee, ik zou zeer sterk geneigd zijn om gewoon weer in de Kadett (of welke andere auto uit je wagenpark dan ook) te stappen...
BillytheKid zei:Wat een pech. Ik heb liever een auto die betrouwbaar is dan dat de veiligheid uptodate is.
Lycan Capri zei:BillytheKid zei:Wat een pech. Ik heb liever een auto die betrouwbaar is dan dat de veiligheid uptodate is.
Say what???
Ik heb liever een auto die betrouwbaar EN veilig is!!!!
Hopen dat de Corsa na dat dit is opgelost een lange tijd storingsvrij blijft