Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Terence zei:Na twee maanden de koppakking al overleden? Geen belletje naar de oude verkoper?
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Terence zei:Na twee maanden de koppakking al overleden? Geen belletje naar de oude verkoper?
dat ga ik inderdaad doen. Hij nam vandaag alleen niet op. Echter: auto gekocht zonder garantie, dus ja...
Terence zei:Garantie of niet, binnen 6 maanden ligt de bewijslast dat het aan jou te wijten is bij de verkoper. Gaat m niet echt lukken. Auto voldoet domweg niet, auto door verkoper laten herstellen.
ginkelvanmichiel zei:Terence zei:Garantie of niet, binnen 6 maanden ligt de bewijslast dat het aan jou te wijten is bij de verkoper. Gaat m niet echt lukken. Auto voldoet domweg niet, auto door verkoper laten herstellen.
ah, kijk, is dat ergens wettelijk vastgelegd? Want stel dat hij niet wilt meewerken...

BillytheKid zei:Koppakking vervangen, mits goed gebeurt kan een in kleine week klaar zijn. Kop moet gevlakt worden, wat door een ander bedrijf gedaan wordt. Dit kan weer verzenddagen kosten als ze het zelf niet brengen. Er zullen ook onderdelen besteld moeten worden, nieuwe rekbouten en ander materiaal. Mooier is om de cil.kop te reviseren. Kost iets meer, maar dan is motor gewoon weer als nieuw.
Persoonlijk zou ik niet teveel pushen, niet zodanig dan MOET de auto klaar zijn. Je hebt de luxe dat je meer auto's hebt. Anders heb je kans dat het afgerafeld wordt en ben nog verder van huis.
Moderator
Voor de Corsa neem ik aan?ginkelvanmichiel zei:Als de hele boel terug is maar eens wat advertenties gaan plaatsen.

Je controleert de zuigerveren of ze nog goed zijn, door op de cil. diesel te doen en nachtje laten staan. Als niveau hetzelfde is volgende ochtend, dan zijn de zuigerveren nog goed. En als de revisie goed is, dan is de cil.kop nog beter als nieuw. Alles wordt op maat ingeslepen, hetgeen in een fabriek niet gebeurt ivm tijdsdruk.Nico GTR zei:Dat de motor als nieuw is klopt niet, het onderblok is niet als nieuw en ik ben met je eens dat dit niet extreem hard slijt bij een 1.2 en het gevoel na een koprevisie stukken beter is.
Dit klopt niet. Het hangt wel v/d type motor af, maar een FIRE-motor kan heel goed tegen lpg en zal net zo hard slijten als wanneer deze op benzine zou draaien. Anders waren mijn beide Panda's allang in de soep gelopen na 50.000kmNico GTR zei:Hij loopt ook niet op LPG dus hij zal niet zo hard slijten als bij jouw Panda.