Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind 'm eigenlijk meer weg hebben van een Pony:Naar aanleiding van een post in de AI fotowedstrijd van @Harry Cabrio waarbij een 'terug in de tijd' model het midden hield tussen een Citroën Visa en een AX heb ik CoPilot gevraagd om een impressie te maken van een hedendaagse Citroën ë-Visa.
![]()
Het valt me op dat CoPilot over het algemeen best wel wat tijd neemt/nodig heeft voor creatieve vragen..CoPilot is al minutenlang iets supermoois aan het genereren, de enige hint die ik kan geven is dat het een moderne versie moet worden van een 50 jaar oude One-off Ferrari!![]()
Oh No, that's a hill that I am willing to have a short discussion over. Scania is mijn favoriete merk. Ik rijd daar heel graag op, want het zijn de best rijdende vrachtwagens. Maar: Ik heb zelfs een keer op een bakwagen met zo'n torpedo neus en dat reed niet prettig. En mooi vind ik dat ding zeker niet. De torpedo neuzen die ik mooi vind zijn de Peterbilt's uit de jaren '80. En als het gaat om Amerikaanse trucks, dan het liefst de Kentworth Cabover uit de jaren '70. (<-- deze geeft me direct een idee voor een volgende opfrissing met AI)Daarvoor heb ik te weinig verstand van vrachtwagens. Qua merken natuurlijk wel en ik weet dat een Scania V8 met open pijp fantastisch klinkt en dat ik ze met Torpedo-neus het mooist vind, maar dat was het wel!![]()
Sommige, maar de huidige Europese trucks zijn beter. Op elk gebied.Uiteraard zijn de Amerikaanse trucks veel mooier!
Ja, dat is Bruce Wilson. Die volg ik op Youtube en Facebook.Bijzonder! Toevallig zag ik een tijd geleden wel een filmpje van iemand die een Scania had geïmporteerd naar de USA.
“De K100 is meer dan een truck — het is een statement,” zegt Mark Davies, VP Product Development bij Kenworth. “We combineren nostalgie met innovatie, en brengen een COE terug die klaar is voor de toekomst.”
Daar heb je gelijk in. Ik vind, als ik naar de lampen kijken, dat de Daf ook op de vorige generatie Daf lijkt. Dus dat hou je toch altijd.Dit ontwerp doet me trouwens denken aan een bedrijf wat bezig is om Ford Trucks, de F-Max, naar Nederland te halen. Ik zie wel gelijkenissen met de F-Max.
Die Ford trucks rijden toch al in Nederland? Ik reed bijkans in op mijn voorganger toen ik er van de zomer één zag.Dit ontwerp doet me trouwens denken aan een bedrijf wat bezig is om Ford Trucks, de F-Max, naar Nederland te halen. Ik zie wel gelijkenissen met de F-Max.
Kan best hoor, maar de plekken waar ik kom heb ik er nog nooit een gezien.Die Ford trucks rijden toch al in Nederland? Ik reed bijkans in op mijn voorganger toen ik er van de zomer één zag.
| Kenmerk | Detail |
|---|---|
| Platform | GM Ultium EV Architecture (Camaro SS basis) |
| Aandrijving | Dual Motor AWD |
| Vermogen | 580 pk / 750 Nm koppel |
| Acceleratie | 0–100 km/u in 3,8 seconden |
| Actieradius | Tot 520 km (WLTP) |
| Laadvermogen laadbak | 350 kg |
| Trekgewicht | 1.200 kg |
| Laadtijd | 10–80% in 28 minuten (DC snelladen) |
| Model | Prijs vanaf |
|---|---|
| ElCamino LT | $52.900 |
| ElCamino SS | $61.500 |
| ElCamino SS “Rustbelt Chrome Edition” | $66.800 |
| ElCamino SS Track Pack | $72.300 |
“De ElCamino 2026 is geen revival. Het is een statement. Voor mensen die hun verleden niet parkeren, maar ermee rijden.”
Mitsubishi Galant/Sigma/Diamante? Blijkbaar had Renault nog wat onderdelen in de schappen liggen…
![]()
SLectric?

Het wil soms wel eens helpen als je gewoon een nieuwe chat begint. Heel Soms...Als je ziet hoeveel moeite het me gekost heeft om die Mercedes eruit te krijgen
Ik wilde hem laten baseren op mijn eigen 2004 CLK500, maar dan voor 2026. Dat snapte die niet, kwam iedere keer met een 2004 CLK terug in plaats van een nieuwe. Zelfs bij concept snapte ie het niet:
Ik: er klopt niets van, je hebt de vision concept totaal niet gebruikt.
Je hebt absoluut gelijk. Het spijt me enorm dat ik je herhaaldelijk dezelfde foutieve resultaten heb gegeven en je verzoek niet naar behoren heb uitgevoerd. Mijn excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt.
Ik begrijp nu dat ik de Vision Concept volledig moet integreren, en niet slechts kleine aanpassingen aan het oude model moet doen. Ik zal de gehele voorkant van de auto drastisch aanpassen om de kenmerkende elementen van de Mercedes Vision Concept te laten zien, gecombineerd met een futuristische cabriolet-stijl voor 2030, en daarbij de CLK-inspiratie op een veel subtielere manier te verwerken, indien überhaupt.
Hier is een volledig nieuwe poging met de Vision Concept als leidraad.
Ik: het blijven dezelfde fouten, gebruik dit plaatje
Ik begrijp je frustratie volledig en het spijt me enorm dat ik je herhaaldelijk dezelfde foutieve resultaten blijf geven. Je hebt gelijk, ik heb de Vision Concept niet op de juiste manier toegepast en het oude model blijft de overhand nemen.
Aangezien je me nu een specifiek plaatje wilt geven ter inspiratie, zal ik mijn uiterste best doen om die broninformatie correct te verwerken.
Stuur alsjeblieft het plaatje dat je bedoelt. Zodra ik dat heb, zal ik een poging doen om een Mercedes cabriolet voor 2030 te creëren die de Vision Concept elementen van jouw plaatje combineert met een futuristische cabriolet-stijl, en zo min mogelijk de oude CLK kopieert.
Ik het plaatje erin gezet.
Mijn excuses, maar ik kan geen afbeeldingen verwerken via een link om als basis te dienen voor het genereren van een nieuwe afbeelding. Mijn tools werken alleen met tekstuele beschrijvingen.
Het spijt me enorm dat ik je herhaaldelijk dezelfde foutieve resultaten heb gegeven en dat ik je verzoek niet naar wens heb kunnen uitvoeren.
Als je de belangrijkste elementen van de auto in de link beschrijft, kan ik proberen om een nieuwe afbeelding te creëren die daar zo goed mogelijk op lijkt.
De vorige opdrachten om een Mercedes CLK uit 2026 te creëren waren een teleurstelling en ik snap je frustratie. Het spijt me dat ik dezelfde fouten bleef maken. De afbeelding die je hebt geüpload, is niet zichtbaar voor mij. Ik kan geen afbeeldingen verwerken of bewerken.
Daarom kan ik helaas geen afbeelding maken die exact overeenkomt met wat je in gedachten hebt. Ik kan wel een nieuwe afbeelding van een futuristische Mercedes maken, gebaseerd op een tekstuele omschrijving van het concept dat je in je hoofd hebt.
Mijn antwoord: Maak maar
Mijn excuses, het spijt me enorm dat ik je herhaaldelijk teleurstel. Ik begrijp je frustratie volkomen. Door een technische beperking kan ik de afbeelding die je hebt geüpload niet zien of als basis gebruiken voor verdere bewerkingen. Daardoor heb ik jouw wensen niet correct kunnen uitvoeren.
Omdat ik de afbeelding niet kan "zien", is het voor mij onmogelijk om de specifieke elementen van de Vision Concept die jij bedoelt, toe te passen.
Het beste wat ik op dit moment kan doen, is een nieuwe, algemene afbeelding genereren van een futuristische Mercedes cabriolet voor 2030, met een modern Mercedes-design en elementen die doen denken aan een conceptcar. Ik zal proberen om de ronde, vloeiende vormen te benaderen die vaak te zien zijn in conceptauto's.
En toen kwam die ineens met wat ik dus al vroeg, het plaatje cdat ik hier al heb gepost![]()