Boppie zei:
Muddy Bandit zei:
Het grootste minpunt wat ik eraan kan zien is dat men daarvoor wel eerst bereid moet zijn om het comfort aan de kant te willen zetten.
Op een mooie zomerse dag zal er best gebruik van gemaakt worden, maar hoe gaat het vervolgens in kille en regenachtige omstandigheden?
Dan onderscheiden de mannen zich van de jongetjes.
Ik fiets nu 3x in de week, het weer kan je je goed op kleden. Het gaat prima, kost een half uurtje per dag en je blijft er best fit bij. Het vergt wel een andere denkwijze, voorheen zat ik veel in de auto.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik zelf eigenlijk nooit fiets, ik heb zelfs niet eens een fiets...
Maar het kan inderdaad prima in ons milde nederlandse klimaatje, al vraag ik me wel steeds vaker af of de gemiddelde nederlandse bevolking daar ook nog steeds net zo over denkt.
Ik werk jaarrond dagelijks in weer en wind en heb totaal geen problemen met de weersomstandigheden, je kunt je er inderdaad prima op kleden... maar als ik af ga op reacties van sommige klanten en voorbijgangers dan wordt 5 graden boven nul al als een onwerkbare pooltemperatuur ervaren en een beetje wind als een orkaan.