Bofkont zei:
Dat inhoudelijke van je zijn vooral een nutteloze stroom aan linkjes.
Dat jij ergens het nut niet van inziet wil nog niet zeggen dat het nutteloos is. Je bent vooralsnog de enige die klaagt.
Bofkont zei:
Nogmaals mijn vraag waar zit die drang van jou om de EV zo op te hemelen.
Nogmaals mijn antwoord: de toekomst van auto's interesseert me net zozeer als de geschiedenis ervan. Deze site gaat vooral over nieuwe auto's, dus heb ik het hier vooral over de toekomst.
En ik hemel niks op. In dit topic post ik eigenlijk alleen maar nieuwsberichten. Feiten, zeg maar. Nou weet ik wel dat je moeilijk onderscheid kunt maken tussen feiten en wat je onderbuik je ingeeft, en dat je dus eigenlijk alleen maar wilt horen wat in je straatje past. Maar dat is jouw probleem. Mijn berichten zijn in dit draadje bij uitstek on topic - en die van jou eerlijk gezegd niet.
Bofkont zei:
Helemaal omdat je een schuur vol oude wagens hebt staan,
Nogmaals, het één sluit het ander niet uit. Het zal je misschien verbazen, maar er zijn mensen met genuanceerde standpunten, ook als het op auto's aankomt. (Nogmaals) mijn samenvatting: de geschiedenis van de fossielmotor was geweldig. Maar nu, na meer dan een eeuw dom, inefficiënt en verkwistend
grondstoffen verstoken, is het wat mij betreft hoog tijd voor iets beters. En daarbij neem ik iets meer in ogenschouw dan alleen broembroem en hengheng, 'zo doen we dat nou eenmaal' en 'EMOTIE!'.
Bofkont zei:
daar zou ik liever wat meer van weten.
Daar zijn andere websites veel geschikter voor. Zie aldaar.
Nu ik je (weer) zo uitgebreid antwoord heb gegeven op vragen die je al eerder hebt gesteld, heb ik nog een vraag voor jou. Waarom verzet je je zo verschrikkelijk hard en ongenuanceerd tegen alles dat met elektrische auto's heeft te maken? Ben je er bang voor? Of is het iets anders?
Je kunt best niks met EV's hebben, daar ben je niet de enige in. Maar rechtvaardigt dat je nogal botte, argumentloze kruistocht tegen een onderdeel van de auto-toekomst dat, gezien de voortdurende opstapeling van feiten, toch echt steeds onvermijdelijker lijkt te zijn?