Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik was laatst in Oostenrijk 40 euro kwijt aan een schnitzel menutje. Paar aardappeltjes en een lap vlees, niks bijzonders.
Kak!!
Over 2 weken zitten we (hopelijk) in Oostenrijk Karinthië. En dan ook uit eten ja. Hebben daar al een favo restaurant. En schnitzel staat zeker op het program bij mij.

2-w-A-FrontSide.jpg

Ik had gisteren een hele bijzondere fastfood-ervaring.
Na drie kwartier wachten (ik was niet de enige, het was een zooitje) ben ik naar de kassa gelopen en heb mijn geld teruggevraagd.
Toen heeft de manager van de franchise-lokatie de bon gepakt en had ik in twee minuten mijn bestelling.
Nou ben ik sowieso niet zo’n fan van de gele M, maar ik ben in elk geval weer even genezen…….

Nou, hier hebben we al wat onweer gehad vanmiddag met de nodige regendruppels ook. Nu ook geheel bewolkt.

Hier de hele dag al zonnetje en lekker! Heb zelf een korte broek aan

Voor de geïnteresseerden: het is kyatcha geworden

Kijken of de cc dat nog aankan na de tassen met kleding

Ik hoor hier wel de hele tijd donder, maar het is hier prima weer.
Jongste ligt in het (lokale) zwembad. Die had ik anders allang naar huis gehaald.

Ach, ik kom er soms ook niet vanonder met kinderen, de befaamde Gele M.
Het eten trekt op niks, de service trekt op niks en het personeel verdient er ook nog eens niks.
2 pluspunten, je maag is gevuld en de kleine donders zijn tevreden.

Hoe krijgen jullie (Rembrandt en JL) de foto's zo groot?
Als ik ze m.b.v. Postimages plaats krijg ik ze niet zo groot namelijk...
Welke app gebruiken jullie daarvoor?

Hoe krijgen jullie (Rembrandt en JL) de foto's zo groot?
Als ik ze m.b.v. Postimages plaats krijg ik ze niet zo groot namelijk...
Welke app gebruiken jullie daarvoor?
Ik gebruik Imgur. Maar daar kun je op de één of andere manier niet meer de juiste url’s (met dat “i”-tje) uit de app krijgen. Dus open ik de foto in Safari en dan kopieer ik de url in het forum.
Dan staat er inderdaad “grand” op het eind, maar ik durf er verder niet aan te zitten.
(Ik zet altijd zelf
“img” met haakjes voor en achter de url)

Ik had gisteren een hele bijzondere fastfood-ervaring.
Na drie kwartier wachten (ik was niet de enige, het was een zooitje) ben ik naar de kassa gelopen en heb mijn geld teruggevraagd.
Toen heeft de manager van de franchise-lokatie de bon gepakt en had ik in twee minuten mijn bestelling.
Nou ben ik sowieso niet zo’n fan van de gele M, maar ik ben in elk geval weer even genezen…….
Paar jaar terug ad A12 bij Heteren ook zoiets, niet erg handig als je op weg bent naar vakantieadres, maar goed.

Gebeurd wel vaker dat er iets vergeten word van een bestelling. Voordeel is wel dat ze nooit moeilijk doen.

Nou, wij waren niet de enigen. Ik denk dat heel wat mensen een slechte review zouden schrijven over gisteren. Was voor de medewerkers wel lastig werken. Ik probeer ook nooit op de persoon te spelen. Die kunnen er ook niks aan doen.
Het systeem was totaal in de war. Voor een deel doordat de bordjes op waren (die je op tafel moet zetten), maar dat je zonder zo’n nummer je bestelling niet kon afmaken.
Ik vermoed dat veel mensen vervolgens gewoon hun favoriete nummer hebben ingetoetst…… :p

Hier met vrienden heerlijke gelunched in de tuin bij Casa di Dude.

Bbq aan en veel losse vooral Griekse hapjes bereid. Gasten hadden wijn en Italiaans ijs mee.

Nu uitbuiken in de zon met glas rose

Morgen ook een lange rit, maar zit eerst 2.5 uur in de trein, dan een huur auto paar uur en vervolgens weer 2.5 uur met de trein terug lol

Eerst morgenochtend vroeg maar es kijken, ben vrijdagochtend door de rug gegaan toen het zadel vd bakfiets ineens omlaag schoot. Begint nu net iets beter te gaan heb ik de indruk. Maar of een hele dag zitten dan bevorderlijk is voor doorzetten herstel vraag ik me af :rolleyes:

Ik eet thuis, veel goedkoper :p

Wij hadden een rare dag. Oudste haalde haar knie open in de tuin, enorme snee. Dus naar de huisartsenpost. Ik in de wachtkamer met de jongste, vriendin mee. Kwam niet blij terug; zo'n onbekwaam persoon als arts...
Maar ja, hechtingen zitten en weer thuis, maar de open dag van de manege niet meer bezocht helaas!
Ik ga niet in mijn bungalow koken

Ik eet thuis, veel goedkoper :p

Wij hadden een rare dag. Oudste haalde haar knie open in de tuin, enorme snee. Dus naar de huisartsenpost. Ik in de wachtkamer met de jongste, vriendin mee. Kwam niet blij terug; zo'n onbekwaam persoon als arts...
Maar ja, hechtingen zitten en weer thuis, maar de open dag van de manege niet meer bezocht helaas!
Oei, dit bericht heb ik gemist! Wat naar zeg! Een bekwame en fijne arts is dan wel gewenst, zeker voor een kind kan dat het verschil maken.

Terugkomend op de tablets; gisteren bezwaar gemaakt, vanochtend had ik al goedkeuring van Google. Daarna weer ingelogd op hun accounts en nu werkt alles. Fijn!
En internet is ook merkbaar sneller en dat voor een lagere prijs. Altijd fijn

Terug
Bovenaan