Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kak!!Ik was laatst in Oostenrijk 40 euro kwijt aan een schnitzel menutje. Paar aardappeltjes en een lap vlees, niks bijzonders.
Ik was laatst nog in Innsbruck en heb daar ook een schnitzel gegeten. Meer op de fastfood manier, maar heerlijk.Ik was laatst in Oostenrijk 40 euro kwijt aan een schnitzel menutje. Paar aardappeltjes en een lap vlees, niks bijzonders.

Gisteren toevallig ook Schnitzel gehad. Met drinken erbij 28 euro... voor 2 personen.
Nou, hier hebben we al wat onweer gehad vanmiddag met de nodige regendruppels ook. Nu ook geheel bewolkt.Wel lekker weer om buiten te wandelen
Nou, hier hebben we al wat onweer gehad vanmiddag met de nodige regendruppels ook. Nu ook geheel bewolkt.
Die naast de Shell pomp in jouw dorp? Met wat Dino's er tegenover ;-)Nou ben ik sowieso niet zo’n fan van de gele M, maar ik ben in elk geval weer even genezen…….
Da’s ook niet een hele goeie. Wij gaan meestal naar die in Noord.Die naast de Shell pomp in jouw dorp? Met wat Dino's er tegenover ;-)
Daar moet je niet wezen nie...
Ik gebruik Imgur. Maar daar kun je op de één of andere manier niet meer de juiste url’s (met dat “i”-tje) uit de app krijgen. Dus open ik de foto in Safari en dan kopieer ik de url in het forum.Hoe krijgen jullie (Rembrandt en JL) de foto's zo groot?
Als ik ze m.b.v. Postimages plaats krijg ik ze niet zo groot namelijk...
Welke app gebruiken jullie daarvoor?
Paar jaar terug ad A12 bij Heteren ook zoiets, niet erg handig als je op weg bent naar vakantieadres, maar goed.Ik had gisteren een hele bijzondere fastfood-ervaring.
Na drie kwartier wachten (ik was niet de enige, het was een zooitje) ben ik naar de kassa gelopen en heb mijn geld teruggevraagd.
Toen heeft de manager van de franchise-lokatie de bon gepakt en had ik in twee minuten mijn bestelling.
Nou ben ik sowieso niet zo’n fan van de gele M, maar ik ben in elk geval weer even genezen…….
Hoe krijgen jullie (Rembrandt en JL) de foto's zo groot?
Gisteren met z'n 4en Grieks gegeten inclusief drank nog geen 80 euro.
Ja goedkoop is het niet meer...Ik kom echt zelden bij Restaurant de Gouden Boog. En als ik er dan ben dan schrik ik mij rot van de prijzen.
Nog even een keer doorklikken op de foto, of je foto is in de basis al klein.Hoe krijgen jullie (Rembrandt en JL) de foto's zo groot?
Voordeel is dat ik morgen meer dan vijf uur in mijn auto door mag brengen.Dat is wel heel vroeg, …..
Als ik er op klik worden ze wat groter, maar nog niet de helft van jullie foto's...Nog even een keer doorklikken op de foto, of je foto is in de basis al klein.
Als ik er op klik worden ze wat groter, maar nog niet de helft van jullie foto's...
Ik vind het ook heerlijk hoorVoordeel is dat ik morgen meer dan vijf uur in mijn auto door mag brengen.
Ja, ik ben daar een rare in…..![]()
Idem hier. Ik plan praktisch niks tijdens auto rijden qua calls. Auto is mijn afschaal moment van werk naar privé (en andersom)Ik neem wel telefoon op, maar verder eigenlijk niet.
Zit in DuitslandGister ook Grieks afgehaald
160 euro ex drinken..? Hoe 80€??
Nu Tuna tataki besteld als voorafje, 31€![]()
Ik ga niet in mijn bungalow kokenIk eet thuis, veel goedkoper
Wij hadden een rare dag. Oudste haalde haar knie open in de tuin, enorme snee. Dus naar de huisartsenpost. Ik in de wachtkamer met de jongste, vriendin mee. Kwam niet blij terug; zo'n onbekwaam persoon als arts...
Maar ja, hechtingen zitten en weer thuis, maar de open dag van de manege niet meer bezocht helaas!
Oei, dit bericht heb ik gemist! Wat naar zeg! Een bekwame en fijne arts is dan wel gewenst, zeker voor een kind kan dat het verschil maken.Ik eet thuis, veel goedkoper
Wij hadden een rare dag. Oudste haalde haar knie open in de tuin, enorme snee. Dus naar de huisartsenpost. Ik in de wachtkamer met de jongste, vriendin mee. Kwam niet blij terug; zo'n onbekwaam persoon als arts...
Maar ja, hechtingen zitten en weer thuis, maar de open dag van de manege niet meer bezocht helaas!
In de trein wel, ik heb mijn laptop bij en heb ook een paar calls, al moet ik zeggen dat ik calls in de trein niet zo graag doe vanwege privacy.Werk jij onderweg wel, JL?
Ik neem wel telefoon op, maar verder eigenlijk niet.