De Dude
Petrolhead
Ff zwaaien als je een blauwe 5 serie zietIk ben met de meiden op stap.
Dutchtuber……
In Voorburg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ff zwaaien als je een blauwe 5 serie zietIk ben met de meiden op stap.
Dutchtuber……
In Voorburg.
Die info hoort ook op het modem zelf te staan...Bezig met nieuwe modem (overgestapt). Los kaartje met info kwijt... kak.
Komt mijn vriendin terug van boodschappen doen, zegt de jongste dat zij hem heeft. Ik dacht dat het rommel was...![]()
Kak!...Moest ff google erbij pakken wat Dutchtuber was...Maar is dus een "wie"...
Nou succes MM!
Misschien zelf nog wat 'moois' er omheen te zien er komen natuurlijk niet alleen vaders...![]()
Ik word nu al gestoord van die andere schreeuwende en controlerende ouders.Misschien zelf nog wat 'moois' er omheen te zien er komen natuurlijk niet alleen vaders...![]()
Haha nee ik reed er net langs , was in Voorburg. Nu weer DelftIk hoop niet dat je hier met de auto komt….
Veel kinderen.
Ik ben al binnen…..wordt een lange dag.
![]()
Mijn vader woont in Voorburg.Haha nee ik reed er net langs , was in Voorburg. Nu weer Delft
Is ook wel een beetje het soort publiek wat ik bij een jijbuis bekendheid zou verwachten ja. Wellicht wat vooroordeel, maar tochHonderden kleine verwende ettertjes……..
Kon je je ijs nog terug vinden voor het gesmolten was?finnik
Wil jij alles weten over auto's, bussen, vrachtwagens, motoren of brommers? Met de gratis kentekencheck van Finnik ontvang je de meest uitgebreide informatie over alle andere Nederlandse voertuigen.app.finnik.nl
Lekker italiaans ijs aan het eten op een terrasje
Zie je dit parkeren.. *kwijl*
Papa was even afgeleid
255k aan x5
En die van jou niet...?Honderden kleine verwende ettertjes……..
Kon je je ijs nog terug vinden voor het gesmolten was?
Hou toch meer van de pré lci dash, minder scherm.
Je hebt mij niet horen zeggen dat die van mij er niet bij horen…..En die van jou niet...?
Die hebben niet aan je kop gezeurd om Dutchbatter? "Aah pap!...Toe nou pap! We willen zo graag..."
Wel dik zo’n X5M haha! Van de BPM op die auto kun je ook een GLE450 kopen![]()
Kun je vast wel ergens fiscaal verrekenen toch?76k. Jup dat is te doen.
Zit net in de schaduw dit nog eens na te lezen……Die hebben niet aan je kop gezeurd om Dutchbatter?
Kun je vast wel ergens fiscaal verrekenen toch?
Na hier een paar uur rondgelopen hebbende: helaas is het percentage MILF vrij laag.Misschien zelf nog wat 'moois' er omheen te zien er komen natuurlijk niet alleen vaders...![]()
Ja, dat werkt wel. Maar je huis is snel warm?Mobiele airco gekocht. Poe. Wat is dat lekker zeg. Die slurf ziet er alleen niet uit maar goed wel koele huiskamer
nee, maar als het eenmaal erin zit is het wel lastig eruit te krijgen. Heel goed geïsoleerd huis.Ja, dat werkt wel. Maar je huis is snel warm?
Ik ben niet zo'n fan van op schoot. Scherm is dichtbij en slechte houdingGaan ze die houders gebruiken, dan?
Ik heb er hier 4 (houders van Skoda) maar ze vinden het niet fijn. Hebben de tablet gewoon op schoot.
Mobiele airco gekocht. Poe. Wat is dat lekker zeg. Die slurf ziet er alleen niet uit maar goed wel koele huiskamer
Jazeker. In de winter ga ik split laten installeren. Die buis die we nu hebben is echt afgrijselijk, Maar voor nu prima.Niet investeren in een vaste? Efficiënter / krachtiger / kan ook bijverwarmen
Ik ben niet zo'n fan van op schoot. Scherm is dichtbij en slechte houding
Onze generatie ja. Ik maakte die spelling ook bewust zo. Dutchtuber of Dutchbatter ligt vrij dicht bij elkaar qua lettersZit net in de schaduw dit nog eens na te lezen……
Dutchbatter…..da’s wel heel wat anders.
Ik denk dat mijn kinderen niet eens snappen wat dat is. Dat is meer iets van onze generatie, toch?
Ik had vanmiddag ook de airco aan in woonkamer. Maar was boven bezig op mijn werkkamer en kom 1,5 uur later beneden is ook de verwarming aangesprongen want het was afgekoeld tot onder de 19.... zucht!nee, maar als het eenmaal erin zit is het wel lastig eruit te krijgen. Heel goed geïsoleerd huis.
En m’n primaire reden is ook overschot aan energie
Ty-raps gebruiken?Ik ben niet zo'n fan van op schoot. Scherm is dichtbij en slechte houding
Yep!Blauwhelmen toch?