Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Bezig met nieuwe modem (overgestapt). Los kaartje met info kwijt... kak.

Komt mijn vriendin terug van boodschappen doen, zegt de jongste dat zij hem heeft. Ik dacht dat het rommel was... :cautious:

Moest ff google erbij pakken wat Dutchtuber was...Maar is dus een "wie"...
Nou succes MM!
Misschien zelf nog wat 'moois' er omheen te zien er komen natuurlijk niet alleen vaders... ;)

Lekker italiaans ijs aan het eten op een terrasje

Zie je dit parkeren.. *kwijl*

Papa was even afgeleid

255k aan x5

Lekker italiaans ijs aan het eten op een terrasje

Zie je dit parkeren.. *kwijl*

Papa was even afgeleid

255k aan x5
Kon je je ijs nog terug vinden voor het gesmolten was?

Hou toch meer van de pré lci dash, minder scherm.

Wat heeft die regen van gisteren mijn auto's weer vies gemaakt, echt verschrikkelijk. Maar goed, wassen en gaan, alleen niet nu want veel te druk in de wasbox.

Misschien zelf nog wat 'moois' er omheen te zien er komen natuurlijk niet alleen vaders... ;)
Na hier een paar uur rondgelopen hebbende: helaas is het percentage MILF vrij laag. :rolleyes:
En juist die jonge moeders zijn alleen maar die kinderen aan het betuttelen.

Maar ach, ik krijg hier de handen waarschijnlijk ook niet op elkaar…..Ben veruit de oudste die hier rondloopt.:ROFLMAO:

Hier nog steeds bezig met instellingen...
Inmiddels nieuwe tablets voor de kinderen, die vooral al scherm onderweg dienen bij vakantieritten. Ik dacht ik ga Google kinderaccounts regelen... na 3x gelukt op tablet 1...
Echt zo'n tegenslagdag, kan daar slecht tegen.
Wachtwoord aangepast van de wifi, wil ik de Enphase Envoy verbinden, kan die de speciale tekens niet aan, mag ik weer opnieuw beginnen...
En bij de thermostaat moet het met zo'n draaischijf, blegh. Maar ja, alles voor een goed ww..

Oeh deze frustratie herken ik. Dat je even iets wilt regelen en dat het dan zo lang duurt met dat gekloot met wachtwoorden, authenticatie codes, sms’jes

Ik kan dat heel goed Mm, ben meestal degene die ze vragen voor dat soort dingen. Om vervolgens ook aan het klooien te gaan want zit inderdaad altijd tegen.:censored:

Ik heb van die typische kinderhoezen gekocht voor de tablets. Van die lompe met zo'n handvat. Screenprotector en dan moet het goedkomen. Maar nu... hoe kan ik ze bevestigen in de auto. Hebben geen losse hoofdsteun bij de voorstoelen, enige optie is zo'n hoes maar dan heb je twee van die banden over de stoel... zit dat lekker? Iemand nog een goed idee?

Nou schiet mij maar lek. Dacht ik klaar te zijn, moeten ze steeds opnieuw inloggen met hun account bij Google. Vindt Google verdacht dus geblokkeerd. Wat een bullshit. Hoezo handig, zo'n account voor je kinderen met toezicht. Werkt dus niet of moeten ze eigen mobiel nummer of zo. Waardeloos!

Gelukkig staat de BBQ aan maar ik ben echt chagrijnig, kan hier slecht tegen.

Zit net in de schaduw dit nog eens na te lezen……
Dutchbatter…..da’s wel heel wat anders. :ROFLMAO:
Ik denk dat mijn kinderen niet eens snappen wat dat is. Dat is meer iets van onze generatie, toch?
Onze generatie ja. Ik maakte die spelling ook bewust zo. Dutchtuber of Dutchbatter ligt vrij dicht bij elkaar qua letters

Ik heb twee BMW af fabriek tv schermen in de auto en ben er wel blij mee. Die dingen staan eigenlijk zelden aan omdat m’n jongste wagenziek is, maar als ze aan gaan is het ook echt even een fijn finale redmiddel voor de rust in de auto. Vaak laatste 100 km na al 800-900 te hebben gehad

nee, maar als het eenmaal erin zit is het wel lastig eruit te krijgen. Heel goed geïsoleerd huis.

En m’n primaire reden is ook overschot aan energie
Ik had vanmiddag ook de airco aan in woonkamer. Maar was boven bezig op mijn werkkamer en kom 1,5 uur later beneden is ook de verwarming aangesprongen want het was afgekoeld tot onder de 19.... zucht!
Toen de airco maar gauw uit.

Terug
Bovenaan