Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Lekker buiten spelen met de kleine en wat rondt lopen, gaan we even koetjes kijken met papa, ja vindt hij leuk natuurlijk. Pakt het stroomdraad vast en pats stroomstoot en huilen uiteraard :ROFLMAO:

Ik heb mama maar niks gezegd, alleen dat het leuk was bij de koeien :rolleyes:
Leermomentje. ;)

• Leuk
Waarderingen: JL86
IMG-5249.jpg

Dat geintje hebben we ontiegelijk vaak uitgehaald bij jongens uit t dorp of stad die een avondje trekkertrek kwamen beleven. Met een flink stuk in de kraag naar huis fietsen en dan uitdagen tegen de draad te pissen :)
Of slootje springen met een te korte stok.

Veluwnaar he, slootjes spring je bij ons zonder stok over, anders heten het al beekjes. En slootjes staan zonder stuwen zomers grotendeels droog, gelukkig maar, ben er ooit eens smorgens in wakker geworden :rolleyes:
Bij ons niet! ‘Fierljeppen’ noemen ze dat hier. Er zijn zelfs heuse kampioenschappen.

En beter dan plassen tegen schrikdraad...
Auw… o_O ik ken iemand die dat is overkomen… :cry:

Allez allez allez, allemaal braaf zijn hé. Ja het is binnen nog warm etc.
En carkiller heeft dankzij onze waardevolle wasmachine tips zijn sokken terug. De slip van zijn maîtresse nog niet :ROFLMAO:

Omdat jullie over het over dialect hebben met dat fierljeppen, ik was met een goede West-Vlaamse vriend (dat is de provincie tegen de Noordzee hier) aan het chatten en weet je hoe ze daar een condoom noemen? Een lullemutse, ik bestierf het gewoon :p

Ik - als rasechte stadsjongen - ken dit hele ritueel niet.
Was meer per ongeluk. Toen ik wakker werd, me bedacht dat mn bed niet groen was toch maar naar huis gegaan, alleen daar kwam pa net naar buiten om de dieren te verzorgen, dus in plaats van naar mn nest kon ik direct door de stallen in om te helpen. Geen succes kan ik mededelen :rolleyes:

SJ kan het hier een keer proberen, sloot staat zomers droog :)
Voordat-ie komt even volpompen met water. :ROFLMAO:

Tijdens het rijden hebben wij wat rijwind ter verkoeling, de hond beneden op de vloer niet, dus die had het flink warm. Na een uurtje in de schaduw wilde hij al een verkenningsrondje maken.

Maar ja, heet weer is slome hond, dat wel.
Ja, was met onze honden ook. Zeker onze laatste Duitse Herder, die was bovenop zijn rug zwart. Toch lag hij soms wel graag in de zon.

Was meer per ongeluk. Toen ik wakker werd, me bedacht dat mn bed niet groen was toch maar naar huis gegaan, alleen daar kwam pa net naar buiten om de dieren te verzorgen, dus in plaats van naar mn nest kon ik direct door de stallen in om te helpen. Geen succes kan ik mededelen :rolleyes:
Mijn pa zei vroeger altijd: 's Avonds een kerel...'s ochtends een kerel!
Die zorgde wel dat er van uitslapen niet veel kwam. Zondagochtend kwam vaak mijn opa op z'n Spartamet op de koffie. Dan moest ik er ook al bij zijn; aangekleed en ontbeten als wel... Ben er niet slechter op geworden.

Mijn pa zei vroeger altijd: 's Avonds een kerel...'s ochtends een kerel!
Die zorgde wel dat er van uitslapen niet veel kwam. Zondagochtend kwam vaak mijn opa op z'n Spartamet op de koffie. Dan moest ik er ook al bij zijn; aangekleed en ontbeten als wel... Ben er niet slechter op geworden.
Daar was de mijne ook niet moeilijk in hoor. Met een stuk in je kraag halfweg de nacht thuis prima, maar om 7u sta je gewoon in het kippenhok eieren uit te halen.

Ik heb zojuist een 30 graden wasje aangedaan om in de @Carkiller -sfeer te blijven :whistle:. Zitten alleen geen sokken bij.

Straks nog even een klein boompje in de voortuin wat bijpunten, in model brengen.
En nog boodschapje doen in dorp

Vol ochtend programma? Vrouw naar de kapper gebracht, auto gewassen met m’n zoontje, als in wasstraat en daarna buiten spelen, nu bij het meer, hij lekker in het water spelen. Straks de vrouw weer even ophalen, lunchen en dan even relaxen.

Vol ochtend programma? Vrouw naar de kapper gebracht, auto gewassen met m’n zoontje, als in wasstraat en daarna buiten spelen, nu bij het meer, hij lekker in het water spelen. Straks de vrouw weer even ophalen, lunchen en dan even relaxen.

Dit is ook top

Terug
Bovenaan