Jay DoubleYou
Petrolhead
Holy Moly!
Dit is de mijne…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Holy Moly!
Ja, inderdaad. Morgen maar nieuwe sokken en een waszakje kopen...Dat is de magica van een wasmachine, een of andere portaal naar een andere wereld, waar inmiddels miljarden sokken liggen![]()
Hier vandaan ook!Dat is de magica van een wasmachine, een of andere portaal naar een andere wereld, waar inmiddels miljarden sokken liggen![]()
Valt die in de categorie fleshlight? Ik vraag het voor een vriendKlinkt als een TEMU/TellSell-product:
de SockSwallower 2000!
Een zwarte en een donker blauwe?Wij noemen dat hier de “wezensokken”, dan maak ik een samengesteld paar van 2 wezensokken en lachen ze me uit als ik die draag omdat die dus verschillend zijn van kleur @kleurenblind voor donkere kleuren.
Het is geen Dead Star, maar wel gaafVanmiddag werd mijn pakje bezorgd.
Constitution class
Zoveel weet ik er dus vanafDeath...![]()
€999,- voor een lego set is een hoop geld…
Dat kende ik zeker, maar met de huidige benzineprijzen pak ik inderdaad wel even de fiets nu.Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps. Dure gedachtes tegenwoordig; voor dat geld en met dit weer had ik beter naar het terras kunnen fietsen..
Weinig nut inderdaad, 98 is prima.Zo’n grote ronde “omrijden” doe ik niet zo snel, maar als ik een rondje wil rijden doe ik dat met de Bird uiteraard.
Vandaag zo’n 250 km gereden, vanochtend de fout gemaakt om bij Shell V Power 100 te tanken… was een duur ritje ook![]()
Ja die hadden ze niet… en toen ik daar stond was ik al “committed” om te tanken… niet helemaal volgegooid maar wel een goede 40 liter.Weinig nut inderdaad, 98 is prima.
Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps. Dure gedachtes tegenwoordig; voor dat geld en met dit weer had ik beter naar het terras kunnen fietsen..
Ja heel veel hehe.Niet veel insecten in de lucht? Kan je weer wassen...
Was je niet ver bij mij vandaan denk ik.Ja heel veel hehe.
Ik reed richting Amsterdam en toen daar in gedachte richting Utrecht. Ja dan moet je nog best een stuk terug
Ben zeker hemelsbreed bij jou langs geredenWas je niet ver bij mij vandaan denk ik.
Preciesreed rustig 90 op de rechterbaan met genoeg afstand op de voorganger?![]()
Een uurtje van huis valt wel mee toch?Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps.
Toch minstens 1 keer per week. Stukje Hoge Veluwe. Probeer tegenwoordig puur elektrisch te houden, dus niet té ver.Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten.
Hoe vaak al met haar in Beekse Bergen geweest? Safaripark zal wel haar favoriet zijn dan.Toch minstens 1 keer per week. Stukje Hoge Veluwe. Probeer tegenwoordig puur elektrisch te houden, dus niet té ver.
Oudste dochter vindt het ook fijn dus die vraagt ook vaak of we “een rondje kunnen rijden”.
Liefst in de schemering om wild tegen te komen. Dat wordt nu wat laat voor haar.
De vraag is wel of de gedachten van het soort zijn wat op een terras geordend word?Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps. Dure gedachtes tegenwoordig; voor dat geld en met dit weer had ik beter naar het terras kunnen fietsen..
Hoe vaak al met haar in Beekse Bergen geweest? Safaripark zal wel haar favoriet zijn dan.
Steeds meer wind hier, zie ook wat buitjes op Buienradar. Zonwering dus maar ingeklapt aan beide kanten.
Voor het eerst sinds zondag.
Cool!Vanmiddag werd mijn pakje bezorgd.
Constitution class
En op Brickwatch.net kun je van alle Lego sets de laagste prijzen vinden! Zo heb ik al honderden euro's bespaard t.o.v. de Lego adviesprijs.Klopt. Gelukkig was deze niet zo duur…
![]()
Daar heb je toch ACC voor?Ja hoi dagboek.
Ik schrok vandaag.
Ik reed achter een Stelvio Q4 die zich aan de snelheid hield en rustig optrok bij het stoplicht. Ik vond het lastig anticiperen, want ik dacht dat deze auto steeds hard zou gaan.