Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

@Jay DoubleYou was je toevallig vandaag in Zürich? ;)

IMG-5217.jpg
Holy Moly! :love:

Dit is de mijne… :p
IMG-0990.png

Ik dacht al, die telefoon blijft vallen.

Ik had net 4 korte sokken in mijn was, na legen wasmachine nog maar 1. :unsure:
Filter los gemaakt, daar zitten ze niet in...

Als de kinderen de wasmachine legen is dat ook zo, sokken plakken wellicht ergens tegen de trommel, verloren tijdens naar het droogrek brengen, in de rubberen rand van de machine of de kat wou eens gek doen.

Wij noemen dat hier de “wezensokken”, dan maak ik een samengesteld paar van 2 wezensokken en lachen ze me uit als ik die draag omdat die dus verschillend zijn van kleur @kleurenblind voor donkere kleuren.

Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps. Dure gedachtes tegenwoordig; voor dat geld en met dit weer had ik beter naar het terras kunnen fietsen..
Dat kende ik zeker, maar met de huidige benzineprijzen pak ik inderdaad wel even de fiets nu.
Niet veel insecten in de lucht? Kan je weer wassen...

Zo’n grote ronde “omrijden” doe ik niet zo snel, maar als ik een rondje wil rijden doe ik dat met de Bird uiteraard.

Vandaag zo’n 250 km gereden, vanochtend de fout gemaakt om bij Shell V Power 100 te tanken… was een duur ritje ook :ROFLMAO:

Zo’n grote ronde “omrijden” doe ik niet zo snel, maar als ik een rondje wil rijden doe ik dat met de Bird uiteraard.

Vandaag zo’n 250 km gereden, vanochtend de fout gemaakt om bij Shell V Power 100 te tanken… was een duur ritje ook :ROFLMAO:
Weinig nut inderdaad, 98 is prima.

Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten. Ik was zo 150km verder en had de BMW mee.. Oeps. Dure gedachtes tegenwoordig; voor dat geld en met dit weer had ik beter naar het terras kunnen fietsen..

Ik doe dat tijdens een van mn vele ritjes tijdens werktijd :) dus dan is het betaald haha

Ken je dat, dat je even de auto pakt om je gedachte op een rijtje te zetten.
Toch minstens 1 keer per week. Stukje Hoge Veluwe. Probeer tegenwoordig puur elektrisch te houden, dus niet té ver.
Oudste dochter vindt het ook fijn dus die vraagt ook vaak of we “een rondje kunnen rijden”.
Liefst in de schemering om wild tegen te komen. Dat wordt nu wat laat voor haar.

Toch minstens 1 keer per week. Stukje Hoge Veluwe. Probeer tegenwoordig puur elektrisch te houden, dus niet té ver.
Oudste dochter vindt het ook fijn dus die vraagt ook vaak of we “een rondje kunnen rijden”.
Liefst in de schemering om wild tegen te komen. Dat wordt nu wat laat voor haar.
Hoe vaak al met haar in Beekse Bergen geweest? Safaripark zal wel haar favoriet zijn dan.

De vraag is wel of de gedachten van het soort zijn wat op een terras geordend word?

Ik deed dat eerder met de tweeploffer Guldner van opa, maar die staat al een paar jaar in de wachtrij voor nieuwe bedrading.

Hoe vaak al met haar in Beekse Bergen geweest? Safaripark zal wel haar favoriet zijn dan.
:ROFLMAO:
Die heb ik met mijn zoon gedaan.
Drie dagen op de camping daar met onbeperkt toegang tot het safaripark.
Eerste wat we deden ‘s morgens was een rondje rijden door het park……..en daarna nog drie keer…..per dag.
En dan ‘s avonds uitgebreid uit eten.:cool:
Ontzettend leuk weekend met die jongen gehad.
W233yYS_d.webp

7WJl0CQ_d.webp

Laatst bewerkt:
Klopt. Gelukkig was deze niet zo duur… :p
IMG-0991.jpg
En op Brickwatch.net kun je van alle Lego sets de laagste prijzen vinden! Zo heb ik al honderden euro's bespaard t.o.v. de Lego adviesprijs.
En zie je dat oudere Lego sets voor honderden euro's meer verkocht worden. Weer handig als je wat op Marktplaats wilt verkopen wat je er minimaal voor moet vragen.

Terug
Bovenaan