Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dankzij alle tips op dit AUTOforum qua eten, drinken en medicatie ben je er weer bovenop (y)
Ik onthou vooral Pisang Ambon (bananen) en Jägerthee uit de posts :LOL:

Nee, nee en voor het goede begrip wens het ook niemand toe. En al zeker niet bij deze temperaturen.
Wij hebben hier het begrip 'ziekenbouillon' - een massa kippenbouten en juliennegroenten uren laten sudderen op een laag vuur.
Wel wat opletten met dat sleutelen aan de elektronica van je Soeb - ik heb dat ook op mijn MX-5 voor de winter maar grondig laten checken @kortsluiting. Ga ervan uit dat je weet waarmee je bezig bent.

Maar net een flink bord rijst met wat groente op, ook ham blokjes...
Als dat weer goed gaat dan is het allemaal weer achter de rug. Had ook goed trek, maar is niet zo gek als je op beschuitjes en bananen van JW leeft.;)

Een toerenteller die tot 3.000 toeren gaat?? Wat?
De teller van mijn tweetakt Suzuki RG250 Walter Wolf start daar pas - en rammelt daaronder als een bak gevuld met spijkers / knikkers / Lego blokjes.
Wellicht is het comfort even erbarmelijk als die trekker trouwens. Ik ontbeer wel zo een coole bol op het stuur :LOL:

Een toerenteller die tot 3.000 toeren gaat?? Wat?
De teller van mijn tweetakt Suzuki RG250 Walter Wolf start daar pas - en rammelt daaronder als een bak gevuld met spijkers / knikkers / Lego blokjes.
Wellicht is het comfort even erbarmelijk als die trekker trouwens. Ik ontbeer wel zo een coole bol op het stuur :LOL:
Oldtimer dieselblok he, dit apparaat loopt stationair ongeveer 600 toeren :) boven de 2500 brult dat als een leeuw met kiespijn

Dit geloof je nou toch echt niet

Gefrustreerde Eurocommissarissen hekelen zelf 'laadellende' in hun hectisch bestaan van de ene borrel naar het volgende diner :LOL: :ROFLMAO: .

Dit geloof je nou toch echt niet

Gefrustreerde Eurocommissarissen hekelen zelf 'laadellende' in hun hectisch bestaan van de ene borrel naar het volgende diner :LOL: :ROFLMAO: .
Als je al gereden word zodat je tijdens de reis door kunt werken snap ik ook niet echt waarom een halfuurtje stilstaan het probleem zou zijn inderdaad.

Dagje onderweg, wel even een heerlijke lunch plek uitgezocht! :)

IMG-5216.jpg

daar zijn wel ideeën over

Oriënterende fase noemen we dit nog
Een tip, doe goed je research, vooral omdat je ook een kleine hebt, zijn de sociale voorzieningen goed, goede scholen, goede ziekenhuizen, bereikbaarheid in geval van nood. Een tropisch eiland klinkt leuk maar de vraag is of dat echt leuk is om lange termijn te verblijven. Mijn zusje heeft best wel lang in Bali gewoond was heel erg leuk totdat het fout ging en ze echt goed ziek was en daar in een ziekenhuis lag, dan merk je hoe belangrijk het is dat alles om je heen goed geregeld is.
Beetje op afstand werken en af en toe hierheen. Een oud collega zat de laatste jaren voor zn pensioen op de Canarische Eilanden en om de paar maand ene paar weken hierzo.
Ja begrijp ik, voordeel daar kun je nog dagelijks vanuit vliegen en dan ben je met zon uurtje of 3 in NL als het nodig is, tevens als je tegen het einde van je pensioen aanloopt dan heb je zeer waarschijnlijk een wat mindere "stress" periode, daar S J volgens mij nog volop carriere wilt maken.

Ik heb nu meerdere collegas die naar New York verhuizen omdat ons bedrijf daar zeer actief is, grote stad, booming, leuk als je jong bent en gas wilt geven. Iets zuidelijks is dan meer voor, nu is het wel mooi geweest en we gaan wat meer mañana leven, althans zo zie ik het tenminste!

Termijn is ook nog onbepaald, we hebben al globaal naar de basiszaken (gezondheidszorg, educatie, criminaliteit) gekeken. stap voor stap :)

Wie weet over 5 of 10 jaar, dan is er ook wat meer buffer voor een overstap

Net een redelijk regenbuitje hier, duurde 10 minuten. Buurvrouw, "Je zonneschermen!"
Ik zeg ja, die blijven gewoon uitgeklapt. Drogen vanzelf weer.

Spoelen ze ook een keer een beetje schoon.:whistle:

Ik had dus m’n iPhone laten vallen. Gelukkig Apple care +. 29 zelf betalen, en echt waar: 15:00 gister contact Apple Support en bezorging vanochtend 10:00.

Bizar.
Ja en nee. Coolblue en co (met name de spelers die geen prijsbrekers zijn!) hebben hun logistiek echt top voor elkaar en dan krijg je dat soort naadloze service.
Interne keuken daar gezien en als logistics engineer ben ik best wel wat gewoon - zowel goed en slecht - maar ik stond er echt van te kijken met open mond. Hoe goed gestroomlijnd die processen in elkaar zitten, hoe smooth de workflow gaat, indrukwekkend. En tuurlijk zal het er ook wel eens mislopen hoor.

Alweer of was nog van de vorige keer?
Haha nee nog van vorige keer
Ja en nee. Coolblue en co (met name de spelers die geen prijsbrekers zijn!) hebben hun logistiek echt top voor elkaar en dan krijg je dat soort naadloze service.
Interne keuken daar gezien en als logistics engineer ben ik best wel wat gewoon - zowel goed en slecht - maar ik stond er echt van te kijken met open mond. Hoe goed gestroomlijnd die processen in elkaar zitten, hoe smooth de workflow gaat, indrukwekkend. En tuurlijk zal het er ook wel eens mislopen hoor.
Bekend met supply chain van Coolblue :)! Mooi inderdaad

Terug
Bovenaan