Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uhh, Pisan Ambon is nou niet echt een aanrader als je aan de diarree bent. Pisang daar in tegen juist wel.Dankzij alle tips op dit AUTOforum qua eten, drinken en medicatie ben je er weer bovenop
Ik onthou vooral Pisang Ambon (bananen) en Jägerthee uit de posts![]()
Je was ziek?Dankzij alle tips op dit AUTOforum qua eten, drinken en medicatie ben je er weer bovenop
Ik onthou vooral Pisang Ambon (bananen) en Jägerthee uit de posts![]()
De kantine van mijn werk dacht er anders over.Nee, nee en voor het goede begrip wens het ook niemand toe. En al zeker niet bij deze temperaturen.
Kan me wel voorstellen. Het is hard werken maar een omgeving en een uitzicht waar je ‘u’ tegen zegt!
Oldtimer dieselblok he, dit apparaat loopt stationair ongeveer 600 toerenEen toerenteller die tot 3.000 toeren gaat?? Wat?
De teller van mijn tweetakt Suzuki RG250 Walter Wolf start daar pas - en rammelt daaronder als een bak gevuld met spijkers / knikkers / Lego blokjes.
Wellicht is het comfort even erbarmelijk als die trekker trouwens. Ik ontbeer wel zo een coole bol op het stuur![]()
En goed nieuws, de inspectie op mijn werk van de Amerikaanse FDA is succesvol doorstaan. Belangrijk voor onze toekomst.
Wat is dat?ah wordt ook naar de US geexporteerd
Ook IGJ audits?
Duidelijk. Wellicht hebben ze onlangs hun naam gewijzigd want zo ken ik ze niet.IGJ = Nederlandse FDA
Audit = inspectie
Door de accountant?En wordt hier nu druk opgeruimd en schoongemaakt, en niet door mij.![]()
Viel mee dit keer.Dan zal ik maar opmerken dat die hooibalen ook op de kar moetenzwaar werkje
Als je al gereden word zodat je tijdens de reis door kunt werken snap ik ook niet echt waarom een halfuurtje stilstaan het probleem zou zijn inderdaad.Dit geloof je nou toch echt niet
![]()
EU pusht elektrisch rijden, maar eigen top klaagt steen en been over ‘laadellende’: “Werkt voor geen meter”
De Europese Commissie dwingt de burger min of meer richting de elektrische auto, maar ervaart nu zelf de groeipijnen van die groene ambitie. De peperdure elektrische bolides van de Eurocommissarissen halen hun bestemming in Straatsburg namelijk net niet zonder extra laadbeurt, wat leidt tot...www.hln.be
Gefrustreerde Eurocommissarissen hekelen zelf 'laadellende' in hun hectisch bestaan van de ene borrel naar het volgende diner![]()
.
Super mooi maar, wat ga je op Mauritius doen?
Super mooi maar, wat ga je op Mauritius doen?![]()
En hoe ga je dat bekostigenchillen
En hoe ga je dat bekostigen
![]()
Beetje op afstand werken en af en toe hierheen. Een oud collega zat de laatste jaren voor zn pensioen op de Canarische Eilanden en om de paar maand ene paar weken hierzo.En hoe ga je dat bekostigen![]()
Een tip, doe goed je research, vooral omdat je ook een kleine hebt, zijn de sociale voorzieningen goed, goede scholen, goede ziekenhuizen, bereikbaarheid in geval van nood. Een tropisch eiland klinkt leuk maar de vraag is of dat echt leuk is om lange termijn te verblijven. Mijn zusje heeft best wel lang in Bali gewoond was heel erg leuk totdat het fout ging en ze echt goed ziek was en daar in een ziekenhuis lag, dan merk je hoe belangrijk het is dat alles om je heen goed geregeld is.daar zijn wel ideeën over
Oriënterende fase noemen we dit nog
Ja begrijp ik, voordeel daar kun je nog dagelijks vanuit vliegen en dan ben je met zon uurtje of 3 in NL als het nodig is, tevens als je tegen het einde van je pensioen aanloopt dan heb je zeer waarschijnlijk een wat mindere "stress" periode, daar S J volgens mij nog volop carriere wilt maken.Beetje op afstand werken en af en toe hierheen. Een oud collega zat de laatste jaren voor zn pensioen op de Canarische Eilanden en om de paar maand ene paar weken hierzo.
Had je Sjans Arno?Kreeg net mn eerste duimpje van een jong vrouwtje in een gele Civic EK. Mijn dag is weer goed.
Alweer of was nog van de vorige keer?Ik had dus m’n iPhone laten vallen. Gelukkig Apple care +. 29 zelf betalen, en echt waar: 15:00 gister contact Apple Support en bezorging vanochtend 10:00.
Bizar.
Ja en nee. Coolblue en co (met name de spelers die geen prijsbrekers zijn!) hebben hun logistiek echt top voor elkaar en dan krijg je dat soort naadloze service.Ik had dus m’n iPhone laten vallen. Gelukkig Apple care +. 29 zelf betalen, en echt waar: 15:00 gister contact Apple Support en bezorging vanochtend 10:00.
Bizar.
Haha nee nog van vorige keerAlweer of was nog van de vorige keer?
Bekend met supply chain van CoolblueJa en nee. Coolblue en co (met name de spelers die geen prijsbrekers zijn!) hebben hun logistiek echt top voor elkaar en dan krijg je dat soort naadloze service.
Interne keuken daar gezien en als logistics engineer ben ik best wel wat gewoon - zowel goed en slecht - maar ik stond er echt van te kijken met open mond. Hoe goed gestroomlijnd die processen in elkaar zitten, hoe smooth de workflow gaat, indrukwekkend. En tuurlijk zal het er ook wel eens mislopen hoor.