Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik wilde met de trein maar toch met auto gezien de warmte. Ook vanochtend heerlijk koel zonder file en laatste stuk met dak open.

Morgen wel met trein

Is een huisarts assistente daarvoor gekwalificeerd? Is dat een arts in opleiding / praktijkstage of iemand die de agenda van de arts of de praktijk beheert?

Bwa, vanochtend 60 km weggetikt met de cabrio, mijn traject was wel filevrij en al vroeg op pad.
Heerlijk rijden, muziek was perfect in tune met het weer. Op de terugweg straks zal de airco wel wat meer te doen hebben en als het te gortig is gewoon dak dicht.
Ik heb DARKO Dak en Alle Ramen Kunnen Open...

Is een huisarts assistente daarvoor gekwalificeerd? Is dat een arts in opleiding / praktijkstage of iemand die de agenda van de arts of de praktijk beheert?
Zit er tussenin. Je kunt het denk ik min of meer vergelijken met verpleegkundige. Assistente doet telefonische triage, eenvoudige klusjes als bloedprikken ed.

Goede daad gedaan; er wordt hier gewerkt in de straat, dat geeft lawaai, stof en parkeerhinder, dus ja.
Ben die mensen net een doos Calippo waterijsjes gaan brengen en wat ijskoude flesjes Perrier. Waren ze heel erg blij mee, zwaar buitenwerk met een drilboor etc. bij dit weer in de zon pfff
Netjes!

Goede daad gedaan; er wordt hier gewerkt in de straat, dat geeft lawaai, stof en parkeerhinder, dus ja.
Ben die mensen net een doos Calippo waterijsjes gaan brengen en wat ijskoude flesjes Perrier. Waren ze heel erg blij mee, zwaar buitenwerk met een drilboor etc. bij dit weer in de zon pfff
Heb gisteren nog een zwerver een tientje in de hand gedrukt. Hij zat te graaien in vuilnisbakken. Koop maar wat te eten bij de snackbar zei ik.

Dat is zeer chique van je - wij hebben het soms al "lastig" met dit tropische weer, laat staan die mensen aan de spreekwoordelijke onderkant van de maatschappij.

Kreeg vanmiddag een incasso-mail van 50five BV, de nieuwe 'Shell Recharge' (hebben het laden(palen) van Shell Recharge overgenomen ergens in augustus vorig jaar.
Of ik nog voor 3 maanden a 4,84 wil betalen... Van sept t/m november 2025.
Ik had al lang opgezegd bij Shell Recharge omdat ik in augustus zou verhuizen en daar heb ik ook nog een bevestiging van. Dus een vriendelijk mailtje terug dat ik NIET ga betalen! Met de bevestiging van opzegging er bij in de bijlage. Suc6!

Vanmiddag om half 1 de e-Niro uitgezwaaid: Daaagg! (y)
Het blijft echter raar dat ik in de Kia app nog gewoon kan zien dat die in Almere staat!
Ik heb mijn profiel en account verwijderd in het infotainment. Zelfs een reset gedaan. De taal is nu Engels zelfs. Maar in de app nog steeds te zien én te bedienen ook nog: airco, claxon, sloten.
Raar!
Maar dat zou de vorige eigenaar van de EV6 dus ook kunnen...waar ik woon, werk en bedienen.

Was blijkbaar te warm bij de opvang vanmiddag. Mobiele airco’s waren niet voldoende.

Heb haar maar opgehaald om 14u en zijn we thuis in de airco gaan zitten beneden.

Waren net even sushi eten, mama is vannacht weer thuis

In de slaapkamers is het 28+ dus daar nu ook de airco’s maar aan..

#liefdagboek

Eens, Denk qua lijstje persoonlijk:
1. Golf GTI of R. Ik ben er echt nog nooit een tegen vernomen die normaal rijdt. Nog nooit.
2. AMG, vooral de A.
3. RS3

Maar ik woon in een regio waar deze auto’s standaard door nachtapothekers wordt gereden :)

Volgens mij zit die regio precies tussen ons in :ROFLMAO:

Volgens mij zit die regio precies tussen ons in :ROFLMAO:
Wel mooi, was op insta een filmpje van een -ik denk- Surinaamse jongen die die gasten belachelijk maakte die zo over de meent rondjes rijden.

Werd die echt volledig aangevallen door van die lui dat die geen geld had, jaloers was etc.

Wel mooi, was op insta een filmpje van een -ik denk- Surinaamse jongen die die gasten belachelijk maakte die zo over de meent rondjes rijden.

Werd die echt volledig aangevallen door van die lui dat die geen geld had, jaloers was etc.

Nog altijd beter dan die ###prius die bij ons parkeert

Kwamen net dus thuis en ja hoor.. mevr kon weer niet haar eigen huis vinden

Eens, Denk qua lijstje persoonlijk:
1. Golf GTI of R. Ik ben er echt nog nooit een tegen vernomen die normaal rijdt. Nog nooit.
2. AMG, vooral de A.
3. RS3

Maar ik woon in een regio waar deze auto’s standaard door nachtapothekers wordt gereden :)
BMW 3 met hwa pijp eronder.
Trutteschudders als Peus 107, Citroen C1 en dergelijke.
En idd de snellere golfjes.

Terug
Bovenaan