Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat denk ik niet, andere collega en ik hadden beide last na het nuttigen van een kantine maaltijd op het werk.Heb je geen noro virus ?
Heb je geklaagd bij kantine-management?Dat denk ik niet, andere collega en ik hadden beide last na het nuttigen van een kantine maaltijd op het werk.
Hij knapte binnen een dag op, ik duidelijk niet.
Niet meer op het werk geweest sinds zaterdag, maar ik ga zeker het gesprek aan.Heb je geklaagd bij kantine-management?
Ik wil m geld terug i.v.m. bedorven etenswaren.
Moet je weer naar de supermarkt!De assistente van de huisarts beveelt aan een liter cola te drinken...![]()
Zou meer gember thee doen tegen misselijkheid en bananen om substance in je maag en darmen te hebbenDe assistente van de huisarts beveelt aan een liter cola te drinken...![]()
Dan kan, cola reinigt je darmen. In Azië wordt het ook vaak aangeraden aan zieke reizigers.De assistente van de huisarts beveelt aan een liter cola te drinken...![]()
Cola wel in huis, bananen inderdaad nog niet.Moet je weer naar de supermarkt!
Neem dan ook de bananen mee op advies van JW...![]()
Ja, dat was ook precies de ervaring van de huisarts assistente.Dan kan, cola reinigt je darmen. In Azië wordt het ook vaak aangeraden aan zieke reizigers.
Ik lees eigenlijk overal dat zoiets verstandiger is.Zou meer gember thee doen tegen misselijkheid en bananen om substance in je maag en darmen te hebben
Nooit van gehoord. Wel ivm onrust in je buik of maag maar dit nog niet. En dan nog een liter ook.Ja, dat was ook precies de ervaring van de huisarts assistente.Dan kan, cola reinigt je darmen. In Azië wordt het ook vaak aangeraden aan zieke reizigers.
Ik heb DARKO Dak en Alle Ramen Kunnen Open...Bwa, vanochtend 60 km weggetikt met de cabrio, mijn traject was wel filevrij en al vroeg op pad.
Heerlijk rijden, muziek was perfect in tune met het weer. Op de terugweg straks zal de airco wel wat meer te doen hebben en als het te gortig is gewoon dak dicht.
Zit er tussenin. Je kunt het denk ik min of meer vergelijken met verpleegkundige. Assistente doet telefonische triage, eenvoudige klusjes als bloedprikken ed.Is een huisarts assistente daarvoor gekwalificeerd? Is dat een arts in opleiding / praktijkstage of iemand die de agenda van de arts of de praktijk beheert?
Netjes!Goede daad gedaan; er wordt hier gewerkt in de straat, dat geeft lawaai, stof en parkeerhinder, dus ja.
Ben die mensen net een doos Calippo waterijsjes gaan brengen en wat ijskoude flesjes Perrier. Waren ze heel erg blij mee, zwaar buitenwerk met een drilboor etc. bij dit weer in de zon pfff
Heb gisteren nog een zwerver een tientje in de hand gedrukt. Hij zat te graaien in vuilnisbakken. Koop maar wat te eten bij de snackbar zei ik.Goede daad gedaan; er wordt hier gewerkt in de straat, dat geeft lawaai, stof en parkeerhinder, dus ja.
Ben die mensen net een doos Calippo waterijsjes gaan brengen en wat ijskoude flesjes Perrier. Waren ze heel erg blij mee, zwaar buitenwerk met een drilboor etc. bij dit weer in de zon pfff
Ook goed, maar grote kans dat hij er drank voor koopt. Of drugs. Maar goed, niet jouw probleem.Heb gisteren nog een zwerver een tientje in de hand gedrukt. Hij zat te graaien in vuilnisbakken. Koop maar wat te eten bij de snackbar zei ik.
Dat zal ongetwijfeld (goedkoop) bier zijn.Ook goed, maar grote kans dat hij er drank voor koopt. Of drugs. Maar goed, niet jouw probleem.
Kan-ie mooi met Carkiller uitzieken. Die heeft de beschuiten in huis….Dat zal ongetwijfeld (goedkoop) bier zijn.
Als hij daar een friet + frikandel voor gast halen dan best kans dat ook hij aan 'de race' gaat... zijn maag wellicht ook niet meer gewend
Net iemand in een Tucson lekker aso zien rijden, de eerste keer dat ik iemand in dat type zich zie misdragen
Het zijn toch de Seat-rijders? De 'nieuwe' aso's?Vast een bmw rijder met een leenauto
Het zijn toch de Seat-rijders? De 'nieuwe' aso's?
3 x 4,84 hè... Ruim 14 euro!! Kun je toch wat biertjes van kopen4,84 Euro? Maar gelijk heb je.
In mijn ogen kun je beter een brood en wat beleg aan een zwerver geven. Geld kan ook, maar de kans is dan ook aanwezig dat hij/zij juist bier of wijn gaat kopen.3 x 4,84 hè... Ruim 14 euro!! Kun je toch wat biertjes van kopen
Of aan zwerver geven
Afgaande op de persoon die achter het stuur zat geloof ik er geen snars van dat die geniegen zou nemen met een hyundai alstie bmw rijd. Dat was het type wat dan nog eerder gaat lopen.Vast een bmw rijder met een leenauto
Maar ja, als je water gaat kopen krijg je de opmerking: Wil je me vergiftigen of zo??In mijn ogen kun je beter een brood en wat beleg aan een zwerver geven. Geld kan ook, maar de kans is dan ook aanwezig dat hij/zij juist bier of wijn gaat kopen.
Het blijft echter raar dat ik in de Kia app nog gewoon kan zien dat die in Almere staat!
Klopt. Die is ook al niet meer onder ons.Maar ja, als je water gaat kopen krijg je de opmerking: Wil je me vergiftigen of zo??
De beroemde zwerver in Vondelpark bij interview AT5. Hier al eens getoond.
Cupra vooral.Het zijn toch de Seat-rijders? De 'nieuwe' aso's?
Cupra vooral.
Zag vanochtend een witte Zeekr 01 heel aso rijden, bovenop iedereen z’n bumper en links rechts.
Ook niet een merk waarvan ik dat rijgedrag had verwacht
Eens, Denk qua lijstje persoonlijk:
1. Golf GTI of R. Ik ben er echt nog nooit een tegen vernomen die normaal rijdt. Nog nooit.
2. AMG, vooral de A.
3. RS3
Maar ik woon in een regio waar deze auto’s standaard door nachtapothekers wordt gereden![]()
Wel mooi, was op insta een filmpje van een -ik denk- Surinaamse jongen die die gasten belachelijk maakte die zo over de meent rondjes rijden.Volgens mij zit die regio precies tussen ons in![]()
Wel mooi, was op insta een filmpje van een -ik denk- Surinaamse jongen die die gasten belachelijk maakte die zo over de meent rondjes rijden.
Werd die echt volledig aangevallen door van die lui dat die geen geld had, jaloers was etc.
De auto kan er niks aan doen…Niks mis met een AMGeetje toch![]()
Nou, heb je wel eens een Subaru gereden?De auto kan er niks aan doen…![]()
BMW 3 met hwa pijp eronder.Eens, Denk qua lijstje persoonlijk:
1. Golf GTI of R. Ik ben er echt nog nooit een tegen vernomen die normaal rijdt. Nog nooit.
2. AMG, vooral de A.
3. RS3
Maar ik woon in een regio waar deze auto’s standaard door nachtapothekers wordt gereden![]()