S J 1001
Asfaltkampioen
4e vrije dag achter elkaar gehad, bevalt eigenlijk wel. @Magnifieke malloot misschien ga ik wel over naar the dark side want die vrije tijd is wel lekker zeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iets om naartoe te leven.Het is maandag.![]()
Vanmiddag bij de biks een witte Affligem gehad, top em straks af met een paar HJ. Niet te veel, morgen om 5:30 die wekker heb ik ook weinig schik van vooralsnogOf kaas. Of bier. Of coca cola![]()
Vanmiddag bij de biks een witte Affligem gehad, top em straks af met een paar HJ. Niet te veel, morgen om 5:30 die wekker heb ik ook weinig schik van vooralsnog
Een paar is 2.
Touché.Dat is alleen als ze een eenheid vormen samen. Anders is het een undisclosed klein aantal (2-5 meestal).
Je bent het ‘@‘ vergeten.Ik zie dat ik bijna Barri in ga halen in het leden klassement, als hij slim is geeft hij me een ban.![]()
Je solliciteert er zo langzaam wel naar![]()
Nou, ik ben benieuwd.Tijd voor een referendum
Dat vind ik nog een compliment.Als je grappen 90% slecht zijn dan...
Dat vind ik nog een compliment.
Je zou me nog missen.Tot binnenkort dan maar!
Leer je wel als je voor de klas staatDat vind ik nog een compliment.
Nou, je weet de "Rapporteer" knop te vinden.Tijd voor een experiment!![]()
Zonder mij vast ook wel hoor, heb ik geen illusie over.Altijd gezellig hier verder
Ik stem voor!Tijd voor een referendum
Ik ook.Ik stem voor!
Als je voor bent stem je tegen, en als je tegen bent stem je voor?Tijd voor een referendum
Ik ookO, ik dacht dat we nog aan het stemmen waren of een referendum een goed idee was.![]()
Alleen stemmen op papier persoonlijk ingeleverd zijn geldig zou ik voorstellenO, ik dacht dat we nog aan het stemmen waren of een referendum een goed idee was.![]()
Ow…O, ik dacht dat we nog aan het stemmen waren of een referendum een goed idee was.![]()
Waar?*insert flauwe grap
Nou zeg dat! Dat herken ik wel ja.Eens JW. Net een verfrissende douche genomen, van ziek zijn ga je stinken...
Ja, gaan de goede kant weer op. En gelukkig maar 22 graden in mijn huis dus niet te warm. Kan ik hopelijk een beetje slapen.
Prima als dat kan, haalt hij dan wel het vocht uit de lucht?22 is prima toch
Heb de airco alleen op ventileren staan
Het is hier 25,5 in mijn slaapkamer, maar heb niet het gevoel dat het echt bloody hot is ofzo. Dat was voorgaande jaren wel anders.22 is prima tochJa, gaan de goede kant weer op. En gelukkig maar 22 graden in mijn huis dus niet te warm. Kan ik hopelijk een beetje slapen.
Heb de airco alleen op ventileren staan
Prima als dat kan, haalt hij dan wel het vocht uit de lucht?
Nee hoor best lekker. Maar ik drink bijna geen fris.Vind jij Pepsi ook vies @Dude?
Het bleef bij één. Door ongeplande wijziging pas om 11 uur weer bij de koelkast, en toen om rantsoen voor vandaag te smeren..Breed begrip.