Jay DoubleYou
Petrolhead
Beetje moderne supermarkt bezorgt ook aan huis.Stuur je me nu weer naar de supermarkt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beetje moderne supermarkt bezorgt ook aan huis.Stuur je me nu weer naar de supermarkt?![]()
Dulle, jij bent ergens waar ik ook wel rond wil kuieren
Ja klopt in de bergen leveren helikopters vaak materiaal aan ook. Wij hebben ook een keer bij ons airco units voor op het dak laten aanleveren met een helikopter.Ik zag eens in Zwitserland dat ze met kranen, een helikopter en veel touwen een aantal masten in elkaar aan het zetten waren, op een aardig steile helling. Wel spectaculair!
Ja die heb ik ook wel eens gezien, voor mij wel wat ver van mijn bed show, maar ik vind het wel interessant!Ken je Menzi trouwens? Niet oud, maar is jaren geleden begonnen met mobiele kranen maken speciaal voor jullie bergachtige omstandigheden. Ik vind het fantastisch geengineerde machines
![]()
Menzi Muck AG - Innovativer Schreitbaggerbau
Seit 1966 steht die Menzi Muck AG als Synonym für den innovativen und kundenorientierten Schreitbaggerbau.menzimuck.com
Die oranje unimog heeft mn schoonpa int groenJa klopt in de bergen leveren helikopters vaak materiaal aan ook. Wij hebben ook een keer bij ons airco units voor op het dak laten aanleveren met een helikopter.
Ja die heb ik ook wel eens gezien, voor mij wel wat ver van mijn bed show, maar ik vind het wel interessant!
![]()
![]()
Lol! Over “brommers” gesproken, zag deze vanmiddag! Elektrisch?zei iemand brommers kiekn
Verkoopt voor geen meter, bereik van 95kmLol! Over “brommers” gesproken, zag deze vanmiddag! Elektrisch?
![]()
Ieuw!Lol! Over “brommers” gesproken, zag deze vanmiddag! Elektrisch?
![]()
Ik vind hem eigenlijk wel gaaf, leuk voor korte ritjes, maar m’n gevoel zegt dat je dit niet voor een paar duizend euro hebt![]()
Wat een geld!![]()
BMW CE 04
Ruime collectie motoren, motorkleding en motoraccessoires. De nr 1 webshop in BMW en Wunderlich accessoires Beleef de motorwereld bij Motorplaza!motorplaza.net
Ietsje duurder.
Er is een elektrische Kawa die op de beurs voor 3 of 4k ofzo stond. Geinig ding voor wat wisselgeld
Vergeleken met een Rolex valt dat best mee, toch?Wisselgeld zegt ie danEr is een elektrische Kawa die op de beurs voor 3 of 4k ofzo stond. Geinig ding voor wat wisselgeld![]()
Dat betekent in de praktijk als je nog thuis wilt komen een enkeltje van 35-40 km. Stadsding dus.Ja 95 km is wel heel weinig!
Ik zag laatst een elektrische fiets. Ook leuk voor ritjes in de buurt. Wel echt kapot duur, meer dan doezoe gap!
![]()
Tja, off topic hè, je moet wat. Of we moeten weer kletsen over drank (hoest met de kast waarover je niet mag praten @the Dude)Nog geen eens 500 pagina’s onderweg of het gaat over fietsen en brommers op AutoWeek.nl…![]()
Moet je dat ding kwijt of zo?Kan je dus beter zo een kawa brommer kopen
Ik vind een Geisha best leuk hoor.Morgen komt mijn bestelling uit Japan aan op kantoor, vind ik leuk, jullie wat minder volgens mij![]()
Moet je dat ding kwijt of zo?![]()
Ik word getikt van die berichtenMorgen komt mijn bestelling uit Japan aan op kantoor, vind ik leuk, jullie wat minder volgens mij![]()
SJ’s dochter is met gemak beter in onderhandelen dan pa zelfJe hoeft niet altijd een knuffel te kopen![]()
Je hoeft niet altijd een knuffel te kopen![]()
SJ’s dochter is met gemak beter in onderhandelen dan pa zelf![]()
Klinkt heel logisch, zo gaat dat meestal.Mini-SJ VS SJ, wint mini
Mini-SJ VS Mevr SJ, wint mevr
Mevr SJ VS SJ, wint mevr
Hmm
![]()
Totdat ze groter worden. Verwende kinderen zijn niet altijd grappig.Ach ja ze wordt er blij van.
Zolang jij maar niet wint, dan heb je een gezonde relatieMini-SJ VS SJ, wint mini
Mini-SJ VS Mevr SJ, wint mevr
Mevr SJ VS SJ, wint mevr
Hmm
![]()
Totdat ze groter worden. Verwende kinderen zijn niet altijd grappig.‘Nee’ is ook een antwoord.
![]()
De kast-waarover-niet-gepraat-mag-worden is een mooi projectje. Volgende week ophalen en zelf mooie inbouw kast van maken.Tja, off topic hè, je moet wat. Of we moeten weer kletsen over drank (hoest met de kast waarover je niet mag praten @the Dude)
Of vakantiehuizen, kleding, gezinnen, het weer... Al die zaken die steeds terugkeren hier![]()
Wijn weekend alvast.De kast-waarover-niet-gepraat-mag-worden is een mooi projectje. Volgende week ophalen en zelf mooie inbouw kast van maken.
Of kaas. Of bier. Of coca colaWijn weekend alvast.![]()
Zal dan wel aan mijn opvoeding liggen dat ik dat niet begrijp.Mijn ouders zaten altijd consequent op één lijn. Als mijn vader ‘nee’ zei dan was het bij mijn moeder ook ‘nee’, en andersom ook. Duidelijk! En ben ik daar slechter of ongelukkiger van geworden? Echt niet.
Het is maandag.De anderen wens ik een Fijn weekend.![]()
Hij heeft altijd weekend over aan het eind van z'n wijnWijn weekend alvast.![]()