Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

@MACHINER u vraagt, wij draaien ;)

IMG-5191.jpg
Dulle, jij bent ergens waar ik ook wel rond wil kuieren :rolleyes:

Ken je Menzi trouwens? Niet oud, maar is jaren geleden begonnen met mobiele kranen maken speciaal voor jullie bergachtige omstandigheden. Ik vind het fantastisch geengineerde machines

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ik zag eens in Zwitserland dat ze met kranen, een helikopter en veel touwen een aantal masten in elkaar aan het zetten waren, op een aardig steile helling. Wel spectaculair!

Ik zag eens in Zwitserland dat ze met kranen, een helikopter en veel touwen een aantal masten in elkaar aan het zetten waren, op een aardig steile helling. Wel spectaculair!
Ja klopt in de bergen leveren helikopters vaak materiaal aan ook. Wij hebben ook een keer bij ons airco units voor op het dak laten aanleveren met een helikopter.

Ken je Menzi trouwens? Niet oud, maar is jaren geleden begonnen met mobiele kranen maken speciaal voor jullie bergachtige omstandigheden. Ik vind het fantastisch geengineerde machines

Ja die heb ik ook wel eens gezien, voor mij wel wat ver van mijn bed show, maar ik vind het wel interessant!

IMG-5190.jpg

IMG-5193.jpg

Ja klopt in de bergen leveren helikopters vaak materiaal aan ook. Wij hebben ook een keer bij ons airco units voor op het dak laten aanleveren met een helikopter.

Ja die heb ik ook wel eens gezien, voor mij wel wat ver van mijn bed show, maar ik vind het wel interessant!

IMG-5190.jpg

IMG-5193.jpg
Die oranje unimog heeft mn schoonpa int groen :)

Die bosbouw trekker is een Doppstadt. Hebben indertijd rechten van mercedes verworven toen die met de MB-Trac stopten, de WF trac is ook een afgeleide. Heeft eerst nog een andere firma tussen gezeten die een blauwe maandag de mb gebouwd heeft onder eigen naam, maar die heb ik even niet paraat.

Ok, tot zover het college Trac’s, ik kruip weer terug onder mn steen :)

Ik vind hem eigenlijk wel gaaf, leuk voor korte ritjes, maar m’n gevoel zegt dat je dit niet voor een paar duizend euro hebt :ROFLMAO:

Zal dan wel aan mijn opvoeding liggen dat ik dat niet begrijp. :ROFLMAO: Mijn ouders zaten altijd consequent op één lijn. Als mijn vader ‘nee’ zei dan was het bij mijn moeder ook ‘nee’, en andersom ook. Duidelijk! En ben ik daar slechter of ongelukkiger van geworden? Echt niet.

Laatst bewerkt:
Tja, off topic hè, je moet wat. Of we moeten weer kletsen over drank (hoest met de kast waarover je niet mag praten @the Dude)
Of vakantiehuizen, kleding, gezinnen, het weer... Al die zaken die steeds terugkeren hier ;)
De kast-waarover-niet-gepraat-mag-worden is een mooi projectje. Volgende week ophalen en zelf mooie inbouw kast van maken.

i-know-voldemort-is-not-perfect-but-what-is-a-nice-thing-v0-v69aadnzrj2f1.jpeg

@S J 1001 Ik PB je nog even voor de oude ;)! Moet de maten nog opmeten maar ga uit van ~ 100 x 60 x 60

Zal dan wel aan mijn opvoeding liggen dat ik dat niet begrijp. :ROFLMAO: Mijn ouders zaten altijd consequent op één lijn. Als mijn vader ‘nee’ zei dan was het bij mijn moeder ook ‘nee’, en andersom ook. Duidelijk! En ben ik daar slechter of ongelukkiger van geworden? Echt niet.

wie zegt dat we het niet eens zijn met elkaar? Als mama nee zegt dan weet ik wel beter dan alsnog ja te zeggen :cool:

Terug
Bovenaan