Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heb zelf nog nooit in een Yaris gereden dus ik geloof je. Ze komt van een Mazda 2 uit 2011 af dus het voelt allemaal wel wat vertrouwd. Versnellingspook zit alleen op normale hoogte waar bij de oude auto hij op de middenconsole zit dus ze moest even wennen.

Stond ook een blauwe MX5 NC met licht interieur maar ben snel doorgelopen haha.

Linkje naar die mx5 ? :p

Vraag is dan wel hoe het gaat met de accudegradatie van de Maserati. :rolleyes:
Of gaan ‘car flippen’. Iets goedkoops naast je daily en dan steeds upgraden naar een volgende. :p

Mijn huis is nog koel, zonnescherm is uitgeklapt. Dus dat gaat gelukkig wel goed.

24.5 graden hier binnen nu. Had vanmorgen de airco in de slaapkamer wel even aan.

Overdag de kleine met een vriendinnetje in de tuin aan het spelen, zwembadje erbij, trampoline erbij. In de middag nog biertje gedaan met de papa van het vriendinnetje. Heerlijk relax buitendagje.

Heb vanmorgen zelfs nog even kunnen sporten!

Net voor Jan L*l naar het dorp gefietst voor boodschapje bij Kruitvat en Action want de winkels zijn dicht op PINKSTEREN! :cautious:
Net even naar Twello (of all places) gereden omdat daar de Appie wel open was.
Ik woon in zo’n raar dorp waar echt alles dicht is. Maar dan is dus in een kleiner dorp ernaast gelukkig nog wel wat open.
Hebben we morgenochtend tenminste broodjes en een eitje. :cool:

Net even naar Twello (of all places) gereden omdat daar de Appie wel open was.
Ik woon in zo’n raar dorp waar echt alles dicht is. Maar dan is dus in een kleiner dorp ernaast gelukkig nog wel wat open.
Hebben we morgenochtend tenminste broodjes en een eitje. :cool:
Ik woon in een conservatieve gemeente die dat ook heeft, maar hier leren we plannen en hangt de spreuk ‘de beste raad is voorraad’ naast de boodschappentassen :)

Zo. Gisteren viel wel even wat tegen: de locomotief ging stuk en daardoor misten we onze aansluiting. Lekker begin. :) Maar goed, na een nachtje Chicago gaan we over twee uur nu echt op pad naar Los Angeles.

als je hem vindt, let us know :ninja:

Ik moet dat model eens rijden, heb ooit het eerste model proberen te rijden maar dat zat voor geen meter met mijn formaat

Flink gebeukt in de sportschool vanochtend. Geconstateerd dat ik nog 3 kg van m’n streefgewicht zit wat mooi is. Eten en drinken in Frankrijk heeft mij goed gedaan ;).

Kinderen in zwembadje, zelf in de zon met een Corona en een goed boek.

Zomervakantie Italië zo goed als rond met nog 1 agriturismo te boeken.

Kortom. Dik voormekaarshow vandaag.

Dat is het voordeel en nadeel van het mooie weer, de mooie vrouwen dragen minder kleding maar ook de ….
Jarenlang zomers op Scheveningen versleten. Met al die dagjesmensen raak je er wel aan gewend ;). Heb er niet zo’n moeite mee. Wel met gebrek aan hygiëne. Vooral teennagels brrrrr

@MACHINER ken je dit?

IMG-5194.jpg

Terug
Bovenaan