Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Op zich was een referendum een goed middel om de bevllking te peilen en beleid op te baseren.

Inmiddels wordt de bevolking vooral 1 kant uitgepraat via sociale media (in de jaren '30 van de vorige eeuw deed ee Adolf dat ook via bijeenkomsten), is te lam om zelf de feiten te zoeken en zo krijg je een waardeloos beeld. Dus nee, het refetendum heeft zijn tijd gehad, niet meer doen.

Op zich was een referendum een goed middel om de bevllking te peilen en beleid op te baseren.

Inmiddels wordt de bevolking vooral 1 kant uitgepraat via sociale media (in de jaren '30 van de vorige eeuw deed ee Adolf dat ook via bijeenkomsten), is te lam om zelf de feiten te zoeken en zo krijg je een waardeloos beeld. Dus nee, het refetendum heeft zijn tijd gehad, niet meer doen.
:oops:

Ik ga zo weer naar het werk, morgen ook. Korte broek aan en pauzes buiten proberen te houden.
Maandag en dinsdag weer vrij.

Lekker ff bij het meer geweest, de kleine met z’n schoenen in het water, ik zeg niet doen, voordat je het weet staat ie er weer in. Oké doen we de schoenen uit, maar dan tot je knieën hè… eind resultaat, volledig nat, maar wel plezier gehad :ROFLMAO:

Nu ff wat Pinsaatjes maken, lunchen en dan lekker buiten ontspannen weer!

Lekker ff bij het meer geweest, de kleine met z’n schoenen in het water, ik zeg niet doen, voordat je het weet staat ie er weer in. Oké doen we de schoenen uit, maar dan tot je knieën hè… eind resultaat, volledig nat, maar wel plezier gehad :ROFLMAO:

Nu ff wat Pinsaatjes maken, lunchen en dan lekker buiten ontspannen weer!
Wij hadden vroeger voor de kids van die plastic waterschoentjes met gesp. Konden ze in het water lopen over het grind, doet dan niet zeer aan de voetjes.

Wij hadden vroeger voor de kids van die plastic waterschoentjes met gesp. Konden ze in het water lopen over het grind, doet dan niet zeer aan de voetjes.
Ja moet ik ook nog kopen, groeien zo snel uit de kleding en schoeisel op deze leeftijd. Wilde eigenlijk naar de speeltuin aan het water, maar die liet hij compleet links liggen :ROFLMAO:

Update ongeluk: de motorrijder was 57 en kwam uit de buurt van Groningen. De automobilist (een local) was 19. Van de automobilist wordt al geschreven dat die nooit(!) een rijbewijs had mogen hebben...
Heftig, zag je andere bericht. Maar gezien het rijgedrag van die automobilist in het verleden? Of vinden mensen dat alleen omdat hij gevaarlijk inhaalde?

Heftig, zag je andere bericht. Maar gezien het rijgedrag van die automobilist in het verleden? Of vinden mensen dat alleen omdat hij gevaarlijk inhaalde?
Nee, van mensen die de jongen van dichterbij kenden... Niet van één persoon maar van meerdere, dat de jongen gevaarlijk rijgedrag er op na hield in de regio.

@JL86 in Zwitserland kan zo een referendum tenminste; de stem “van het volk” laten spreken en er ook naar handelen.
In NL of BE kan dat niet eens en als het al zou kunnen is het niet eens bindend. Ik noem dit Schijndemocratie.
Neem Andorra (ken ik vrij goed): iedereen is er welkom en met open armen zelfs.
Maar breng wel minimaal 1 miljoen € (legaal geld itt Dubai) mee of blijf hier gewoon weg.
Als je voor de passieve route gaat wel ja, als je van plan bent nog iets te gaan doen valt dat erg mee en gaat het om zo'n 50k.
Best aantrekkelijk eigenlijk (y)

Beide niet gekocht, dus geen idee!

Zo, hoe vaak kun je nat worden, 3 keer is het antwoord, zoontje wil weer buiten spelen, ik dacht prima, fietsje mee, toch lekker weer. Op het schoolplein ziet hij 2 kinderen in de fontein staan met water ballonnen…

Uiteindelijk heb ik maar voor alle kinderen de “ammunitie” gemaakt :ROFLMAO:

Wel zeiknat… thuis natte kleren uit, lekker ff watermeloen eten en nu in bad!

Lekker zomers dagje zo!

Ja ik ga vrijdag een weekje naar een Landalpark bij Cochem
Leuk! Wij gaan vaak of naar Cochem of naar Bad Bentheim. Al willen we ook graag nog wel weer een keer naar Kröv. Volgens mij zaten jij en ik toen vrij kort op elkaar in hetzelfde park daar.

Wij hebben Texel in het vooruitzicht als ik klaar ben met revalideren. Ben er al wel (helemaal) klaar mee, maar dat is een ander verhaal. :p

Mazda, van 2020 hoor. Wel de signature uitvoering :cool:

Die vind ik echt zo veel leuker en fijner rijden dan die Toyo 2.. kudo’s :)

Met de kleine vanmiddag naar een theatervoorstelling geweest, vriendinnetje van haar mee. Daarna lekker samen in de tuin laten spelen en lekker Thais gegeten. Ze is nog niet helemaal beter, hoop dat ze wat beter kan slapen..

Beide niet gekocht, dus geen idee!

Zo, hoe vaak kun je nat worden, 3 keer is het antwoord, zoontje wil weer buiten spelen, ik dacht prima, fietsje mee, toch lekker weer. Op het schoolplein ziet hij 2 kinderen in de fontein staan met water ballonnen…

Uiteindelijk heb ik maar voor alle kinderen de “ammunitie” gemaakt :ROFLMAO:

Wel zeiknat… thuis natte kleren uit, lekker ff watermeloen eten en nu in bad!

Lekker zomers dagje zo!
Weer nat.

Niet persé. Kijk meestal direct bij de campings zelf.
Genoeg keuze rond de Moezel.
Moet alleen eerst die k** katten onder dak hebben. Is duurder en moeilijker dan die campingplaats. :mad:

Niet persé. Kijk meestal direct bij de campings zelf.
Genoeg keuze rond de Moezel.
Moet alleen eerst die k** katten onder dak hebben. Is duurder en moeilijker dan die campingplaats. :mad:
Ik bedoelde op de site van de ANWB. Daar staat een overzicht. En katten: heb je geen familie of buren die voor ze willen zorgen zodat ze gewoon thuis kunnen blijven? Zo deden wij dat altijd, en andersom ook. Beter een goede buur dan een verre vriend! :p

Leuk! Wij gaan vaak of naar Cochem of naar Bad Bentheim. Al willen we ook graag nog wel weer een keer naar Kröv. Volgens mij zaten jij en ik toen vrij kort op elkaar in hetzelfde park daar.

Wij hebben Texel in het vooruitzicht als ik klaar ben met revalideren. Ben er al wel (helemaal) klaar mee, maar dat is een ander verhaal. :p
Zit een Skuumkoppe erin of past dat niet in het traject.

Die laatste twee moet ik nog kijken.. sowieso even spoor bijster met nu ook Marshalls en nieuwe serie met Beth en Rip qua volgorde van kijken
Gooi ik ook door elkaar. Beide zijn absoluut aanrader. 1883 is helemaal top.

Happy Valley is ook heel goed mocht je die nog niet gezien hebben.

Ik heb 2p die om de andere dag kunnen komen @eten geven / drinken / kattenbak. Elke ochtend en avond ff checken met de bewakingscamera, vooral voor zijn 3 waterbakjes dat die niet omgestoten zijn, want dan is het Code Rood.
Een kat kan perfect een week zonder eten, water is wel cruciaal.en dat ie bij gebrek aan gezelschap de boel overhoop gooit is voor mij ook geen drama.

Terug
Bovenaan