Carkiller
Petrolhead
Ja, en je kan vaak meer dan je denkt. Ik heb ooit een aandrijfas vervangen, was prima te doen.Het scheelt als sleutelen je hobby is, de arbeidsuren zijn altijd het hoogste en voelt voor mij altijd als zonde-geld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en je kan vaak meer dan je denkt. Ik heb ooit een aandrijfas vervangen, was prima te doen.Het scheelt als sleutelen je hobby is, de arbeidsuren zijn altijd het hoogste en voelt voor mij altijd als zonde-geld
Ja ach hoort beetje bij deze km stand. Koop er geen nieuwe auto voor!Haha ja oké jij hebt ook wat leuke rekeningen voor je kiezen gehad
Ja ach hoort beetje bij deze km stand. Koop er geen nieuwe auto voor!
Tot nu toe is mijn auto heel goedkoop.
Afschrijving, wat is dat?
Lig ook lekker op de bank in de tuin met een boek
Collega van mij heeft er eentje, ligt aan de Bodensee, wel leuk hoor, maar gaat behoorlijk wat knaken naar toe elk jaarGeen ervaring mee (gelukkig?)
Als dat met Meetingus Teutonicus lukt vant jaar kon je over dat eerste wellicht je mening nog herzien…de sportstand is goed hoorbaar bij BerthaVerder viel me op dat de N55 echt flink luider is tov de B58 en dat m’n ZF wel een flush kan gebruiken.
Ai, beterschap voor dr!Lig in m’n eigen bed naast mn zieke dochter, is al een half uur wakker ivm verstopte neus en koorts..
Voor mij is dat echt met afstand de W211. Die was zó goed voor een 21e eeuw Benz.![]()
≥ Mercedes-Benz E-Klasse E500 V8 Sedan Avantgarde Youngtimer S — Mercedes-Benz — Marktplaats
225.000 KM Keurige Mercedes E500 V8 Avantgarde youngtimer met veel optie'sLet op huidge tellerstand klopt niet auto heeft meer gelopen ongeveer 280.000link.marktplaats.nl
Yolo
Ik vind dit model eigenlijk wel het mooist van alle Etjes
Oké.Ik heb een Duux Whisperer, prima ding.
Oké? En nu?
Niet zomaar de eerste de beste kopen…Oké? En nu?![]()
Oké...Niet zomaar de eerste de beste kopen…![]()
Uiteraard duurste merk, hoe kon het ook anders.Ik heb een Dyson ventilator, werkt goed voor op m’n werkkamer.
Uiteraard duurste merk, hoe kon het ook anders.![]()
Tsja, ik ga niet gelijk zeggen ‘dan ga ik voor die!’Uiteraard duurste merk, hoe kon het ook anders.
Maar goed, wat JW zou schrijven: Oké.
Spijkermat…sorry, ik ben een erf gewend, geen woonwijk. Heb een jaar int dorp gewoond, maar krijg al jeuk als ik tegen de auto van een ander aan kijk vanuit huis…jaja, niks gewend. Ik weet hetJa ik ga ook over op een airco. Lang uitgesteld vanuit ‘principe’ maar heb nu zoveel overschot aan energie dat ik het wel best vind.
In onze wijk gaan ze nu ook proefdraaien met tegels waar de kabel in kan, erg fijn want de gemeente omarmt dat dus ipv ‘mag niet vanwege de veiligheid’.
Probleem is wel dat ik zon buurman heb die de plekken voor het huis direct claimt zodra ik wegga met z’n 2 autos.
Ja ik ga ook over op een airco. Lang uitgesteld vanuit ‘principe’ maar heb nu zoveel overschot aan energie dat ik het wel best vind.
In onze wijk gaan ze nu ook proefdraaien met tegels waar de kabel in kan, erg fijn want de gemeente omarmt dat dus ipv ‘mag niet vanwege de veiligheid’.
Probleem is wel dat ik zon buurman heb die de plekken voor het huis direct claimt zodra ik wegga met z’n 2 autos.
In de grote steden heb je al sneller de kans dat er iemand is die daar weer tegen is. Not in my backyard hahaDacht juist dat ze op zulke onderwerpen in de grotere steden wat voor liepen?
Lol ga jij zodra er een plekje is het huis uit om je auto te verplaatsen?Zou haast denken dat ik je buurman ben
Dat zou weles kunnen. Mensen vliegen hier wel minder in de gordijnen over dat soort algemene zaken.In de grote steden heb je al sneller de kans dat er iemand is die daar weer tegen is. Not in my backyard haha
Snap ik ook wel, je zit veel minder op elkaars lip natuurlijk.Dat zou weles kunnen. Mensen vliegen hier wel minder in de gordijnen over dat soort algemene zaken.
In de grote steden heb je al sneller de kans dat er iemand is die daar weer tegen is. Not in my backyard haha
Lol ga jij zodra er een plekje is het huis uit om je auto te verplaatsen?
Geen idee of dat zo is, maar deze filtert ook en dat vind ik wel belangrijkUiteraard duurste merk, hoe kon het ook anders.
Maar goed, wat JW zou schrijven: Oké.
Even tot rust komen in dit topic. Mijn inzending in de AI wedstrijd van vorige week (een vrije Mercedes CLE560 interpretatie) is zooo hard uitgelachen, compleet afgefakkeld dat ik er vannacht niet van kon slapen.
Grapje hoor, lekker gemaft - fijn Pinksterweekend iedereen, het wordt zalig weer! Vanochtend al een toertje gemaakt met de roadster, ah ja want ik kon toch niet slapen![]()
Interessant! Andere plafondlamp ben ik eigenlijk ook naar op zoek, maar dan komt zoiets wel in beeld…Mijn ervaring is dat een plafond ventilator het fijnste werkt. Altijd maar de airco aan is niet gezond en een staande weet de kamer minder te verkoelen dan een plafond.
Altijd verdrietig, zulke berichten. Toch komt het altijd bij mij nog harder binnen als er (zoals 2 jaar geleden dan) ook een kind bij betrokken is.![]()
Twee doden bij frontale botsing: ‘Ik zag meteen dat het foute boel was’
Bij een ernstig ongeluk op de Harderwijkerweg tussen Eerbeek en Laag Soeren zijn vrijdagavond twee mannen om het leven gekomen. Dat meldt de politie.www.gelderlander.nl
Niet zo ver bij mij vandaan! Hoorde net voor het slapen gaan al 4 politiewagens voorbij snellen over die weg.
Staat bekend als een 'dodenweg'; Her en der beschadigde bomen (geen kleintjes) waar dan ook een gedenkplekje naast staat. Voor 2 jaar terug ook een frontale botsing waarbij een 6-jarig kind om het leven kwam. Op plek van ongeluk staat een groot kruis met een teddybeer er naast. Doe altijd een schietgebedje voor hem als ik er langs rijd.
De weg heeft een inhaalverbod voor voertuigen echter zijn er malloten die het toch doen, want haast.
Ik vind dat nogal wat, zo'n referendum.Er staat hier een referendum gepland op 14 juni, waarbij de bevolking over een initiatief stemt dat tegen een 10 miljoen mensen Switzerland is. Momenteel wonen er zo’n 9.1 miljoen in CH en dat vinden mensen te veel.
Het initiatief is voor maatregelen wanneer de teller op 9.5 miljoen staat en bij 10 miljoen zelfs afspraken met de EU opzegt om immigratie tegen te gaan…
Het discussie onderwerp van de dag hier, maar het lijkt erop dat er wel heel veel mensen voor zijn…
Ik zeg geboortebeperking en iedereen met meer dan 1 kind het land uit zetten...Er staat hier een referendum gepland op 14 juni, waarbij de bevolking over een initiatief stemt dat tegen een 10 miljoen mensen Switzerland is. Momenteel wonen er zo’n 9.1 miljoen in CH en dat vinden mensen te veel.
Het initiatief is voor maatregelen wanneer de teller op 9.5 miljoen staat en bij 10 miljoen zelfs afspraken met de EU opzegt om immigratie tegen te gaan…
Het discussie onderwerp van de dag hier, maar het lijkt erop dat er wel heel veel mensen voor zijn…
Nee mag alleen met een CH paspoort, dus ik mag niet stemmen helaas, anders had ik Nee gestemd!Ik vind dat nogal wat, zo'n referendum.
Mag jij dan ook een stem uitbrengen als inwoner of moet je ook een CH paspoort hebben?
Dat klinkt meer als een dictatuurIk zeg geboortebeperking en iedereen met meer dan 1 kind het land uit zetten...
Op zich vind ik het voor ingrijpende beslissingen een goed instrument, maar wel zonder voor/tegen campagnes. Ik merk dat ik eerder geneigd ben de keuze van een bevolkings meerderheid te accepteren dan wat 150 parlementsleden bekokstoven.Ik vind dat nogal wat, zo'n referendum.
Heeft dat voor jou en andere Nederlanders/niet-Zwitsers nog gevolgen? Of is je vrouw een Zwitserse?Er staat hier een referendum gepland op 14 juni, waarbij de bevolking over een initiatief stemt dat tegen een 10 miljoen mensen Switzerland is. Momenteel wonen er zo’n 9.1 miljoen in CH en dat vinden mensen te veel.
We zijn beide niet Zwitsers, maar omdat we hier al zijn heeft het geen gevolgen. Mijn zoontje omdat hij hier geboren is heeft recht op een Zwitserse paspoort, maar deel van het initiatief is dat ze dan deels het vrije reizen binnen Europa willen op zeggen, dan vraag ik mij af wat de meerwaarde voor ons is om allemaal een CH paspoort te nemen.Heeft dat voor jou en andere Nederlanders/niet-Zwitsers nog gevolgen? Of is je vrouw een Zwitserse?
Ik heb niks tegen een referendum, integendeel. Maar ik weet niet wat het tijdsbestek is in CH om van 9,1 naar 9,5 naar 10 miljoen te gaan is? Als dat een paar jaar is, dan kun je ook normale maatregelen nemen ipv rigoreuse maatregel tegen immigratie. Dat is wst ik bedoelde.Op zich vind ik het voor ingrijpende beslissingen een goed instrument, maar wel zonder voor/tegen campagnes. Ik merk dat ik eerder geneigd ben de keuze van een bevolkings meerderheid te accepteren dan wat 150 parlementsleden bekokstoven.
Je hebt nog een paar jaarDaar gaat het plan van m’n vrouw