JL86
Petrolhead
Het Engelse team heb ik door middel van interne politiek schaakmat gezet !Vooral delegeren toch?
Maar niet aan de Engelse collega's![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het Engelse team heb ik door middel van interne politiek schaakmat gezet !Vooral delegeren toch?
Maar niet aan de Engelse collega's![]()
Dus die doen niet meer mee?Het Engelse team heb ik door middel van interne politiek schaakmat gezet !
![]()
Het Engelse team heb ik door middel van interne politiek schaakmat gezet !
![]()
Verdeel en heers!!Directie’s nr1 skill. Politiek voeren.
Verdeel en heers!!
Geef ze brood en spelen![]()
Hoe herkenbaar (helaas)De 3 leidinggevenden op mijn afdeling riepen kort geleden nog iets over een Verbeterpunt, wat uit een enquete naar voren kwam: We gaan beter overleggen met de medewerkers, meer inspraak en betrokkenheid....
Twee weken later: WIJ hebben de teams opnieuw ingedeeld!...punt! Duh? Hoezo?
Haha! Nee meer geld betekent niet dat we het meteen moeten uitgeven. Ik krijg wel een substantiële verhoging en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht, dus ben er wel blij mee.
Enquetes zijn alleen leuk als ze de gewenste resultaten geven he.De 3 leidinggevenden op mijn afdeling riepen kort geleden nog iets over een Verbeterpunt, wat uit een enquete naar voren kwam: We gaan beter overleggen met de medewerkers, meer inspraak en betrokkenheid....
Twee weken later: WIJ hebben de teams opnieuw ingedeeld!...punt! Duh? Hoezo?
Ik maak dat grapje altijd als wij weer een survey hebben, dan schrijf ik naar mijn medewerkers, je hebt de anonieme survey nog niet ingevuld kun je dat nog even doen?Eehh..anoniem zeker![]()
Als je dat naar hele team doet wil het nog. Stuur dan vooral iedereen een persoonlijke inloglink en reminder keurig naar degenen die niet ingelogd hebbenIk maak dat grapje altijd als wij weer een survey hebben, dan schrijf ik naar mijn medewerkers, je hebt de anonieme survey nog niet ingevuld kun je dat nog even doen?![]()
Mag je daar werken in korte broek ivm alle stoffen waarmee jullie werken?Nou, welterusten dan maar. Morgen werken, wordt een warme dag.
Korte broek en van die korte sokken heb ik al klaar liggen.![]()
Nee, is naar en van het werk.Mag je daar werken in korte broek ivm alle stoffen waarmee jullie werken?
En dan is de ster op de S ook nog eens een 20-30% groter dan die op de modernere auto's en de motorkap loopt niet af, dus je hebt er vol zicht op bij zo'n oudje!Dat uitzicht is echt perfect. Men begrijpt pas wat voor gevoel die ster op de kap geeft nadat je zo een auto hebt gereden. Mis de 212.
Oké! De trucks dan ook?Jazeker, als ingenieur voor een tier 1 leverancier in de vrachtwagens. 90% van de tijd met het merk met de ster bezig, maar vandaag een keertje wat voor Ford.
En dan is de ster op de S ook nog eens een 20-30% groter dan die op de modernere auto's en de motorkap loopt niet af, dus je hebt er vol zicht op bij zo'n oudje!
Ik zal straks m'n sterretje opmeten voor jeIs ie ook groter dan op de w124? Die is ook best flink nml
Ik heb geen hoge pet op van de NS, maar in de States is het niet veel beter dan?Zo, goedemorgen. De laatste werkdag voor m'n treinreisje van 60u.![]()
Zo, goedemorgen. De laatste werkdag voor m'n treinreisje van 60u.![]()
Eigenlijk wel! Of ja, qua maaltijden (3x dag) toch!All-inclusive?![]()
Ik heb geen hoge pet op van de NS, maar in de States is het niet veel beter dan?
Maar werkse en veel reisplezier!
Ga je de polar express nemen?
Magistrat.Wie zit er 60 dagen in de trein?![]()
Hij liever dan ik.Magistrat.![]()
Ik sla inderdaad even over.Dan ga je toch lekker niet mee.
![]()