Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En jij mocht niet mee?Krijg net berichtje van m’n vrouw. 33 graden daar. Ze is in Portugal.
Heb proefgereden in een X5 40i. Beviel welBertha
En jij mocht niet mee?![]()
Heb proefgereden in een X5 40i. Beviel wel
Can imagine that.Heb proefgereden in een X5 40i. Beviel wel
Moet jij aan een AMG voor het evenwicht hierzo he.Bertha2 !!
ik stem vóór
Moet jij aan een AMG voor het evenwicht hierzo he.![]()
I second!Bertha2 !!
ik stem vóór
Ik vind zo’n X5M wel iets voor De Dude, een lekkere hitsige 625pk sterke SUV![]()
Voor jouw de G63 AMGDus niet voor mij?
Na de offerte voor de aankomende beurt (2 remschijven, blokken, reactie armen, oliewissel en pakking oliefilterhuis) waren de legendarische woorden van mijn vrouw:Bertha2 !!
ik stem vóór
Na de offerte voor de aankomende beurt (2 remschijven, blokken, reactie armen, oliewissel en pakking oliefilterhuis) waren de legendarische woorden van mijn vrouw:
Ik wil geen BMW meer. Je zoekt het maar uit met je hobby
Wat me vooral opviel is hoe makkelijk die te sturen is. Mijn auto voelt meer als ‘een boot’ dan de X5 op lage snelheid vanwege de hydraulische bekrachtiging. Vond dus elektrische bekrachtiging erg fijn op zo’n grote auto als de X5.Can imagine that.Moet zeggen dat ik het ook een hele fijne wagen vind, maar dat ik de A4 echt niet wil missen. Wel echt compleet andere auto’s, veel groter verschil dan A4<->Tiguan
Dat soort dingen moet je de vrouw ook niet zeggenWhahaha ik had 2 jaar terug een rekening van 10k voor de 124
X5 op luchtvering neem ik aan? Of is dat niet standaard?Wat me vooral opviel is hoe makkelijk die te sturen is. Mijn auto voelt meer als ‘een boot’ dan de X5 op lage snelheid vanwege de hydraulische bekrachtiging. Vond dus elektrische bekrachtiging erg fijn op zo’n grote auto als de X5.
Verder reed de 5 wel comfortabeler op de achteras , maar de X5 stond op 21 inch volgens mij
Koplamp module stuk en comfort access ook stuk. Kan je gelijk 500-700 euro tegenaan gooien als het de hele lamp moet worden en OEM en deurgreep incl spuiten nog eens 300![]()
≥ BMW 6-Serie 640I Cabrio 3.0 235KW Aut8 2012 Zwart — BMW — Marktplaats
Tekoop mijn prachtige BMW 640i Cabriolet uit 2012Auto rijdt en schakelt goed en wordt nog dagelijks gebruikt.Mankementen:Paar krassen en kleinelink.marktplaats.nl
Koopje van de week!!11!1!1
Wel met acc
Zeker wel. Maar luchtvering BMW is wel anders dan op een BenzX5 op luchtvering neem ik aan? Of is dat niet standaard?
Koplamp module stuk en comfort access ook stuk. Kan je gelijk 500-700 euro tegenaan gooien als het de hele lamp moet worden en OEM en deurgreep incl spuiten nog eens 300
Dat geloof ik meteen, ik denk dat mijn AMG instellingen/modus dichter bij de Bmw zitten en de comfort, echt Mercedes comfort is.Zeker wel. Maar luchtvering BMW is wel anders dan op een Benz![]()
Dat soort dingen moet je de vrouw ook niet zeggen![]()
Wat me vooral opviel is hoe makkelijk die te sturen is. Mijn auto voelt meer als ‘een boot’ dan de X5 op lage snelheid vanwege de hydraulische bekrachtiging. Vond dus elektrische bekrachtiging erg fijn op zo’n grote auto als de X5.
Verder reed de 5 wel comfortabeler op de achteras , maar de X5 stond op 21 inch volgens mij
De Bird heeft al het dubbele aan investeringen gehad![]()
Ik dacht dat jij met één grote hobby hét gouden argument in handen had?Na de offerte voor de aankomende beurt (2 remschijven, blokken, reactie armen, oliewissel en pakking oliefilterhuis) waren de legendarische woorden van mijn vrouw:
Owkee, dat is wel grappig. Wij hebben ook 21, maar puur maar comfort kijkend is de a4 oneerbiedig gezegd al een soort kart vergeleken met Bertha. Denk dat het verschil me daarom zo goed bevalt, ik hou dr wel vanWat me vooral opviel is hoe makkelijk die te sturen is. Mijn auto voelt meer als ‘een boot’ dan de X5 op lage snelheid vanwege de hydraulische bekrachtiging. Vond dus elektrische bekrachtiging erg fijn op zo’n grote auto als de X5.
Wat hebben ze gedaan voor dat geld? Nog een 124 gekochtWhahaha ik had 2 jaar terug een rekening van 10k voor de 124
Die kreeg ik ook wel te horen![]()
Die kreeg ik bijna letterlijk na mijn laatste Citroën.Na de offerte voor de aankomende beurt (2 remschijven, blokken, reactie armen, oliewissel en pakking oliefilterhuis) waren de legendarische woorden van mijn vrouw:
Wat hebben ze gedaan voor dat geld? Nog een 124 gekocht
Ja dat dacht ik ook hahaIk dacht dat jij met één grote hobby hét gouden argument in handen had?
Ja de F11 is dus echt meer gericht om comfort dan huidige BMWs.Owkee, dat is wel grappig. Wij hebben ook 21, maar puur maar comfort kijkend is de a4 oneerbiedig gezegd al een soort kart vergeleken met Bertha. Denk dat het verschil me daarom zo goed bevalt, ik hou dr wel van
Was dat een 1.6 THP of 1.2 PureTech?Die kreeg ik bijna letterlijk na mijn laatste Citroën.
Ik mag zelfs alleen nog maar leaseauto’s.
Holy moly wat een lijst S J. Maar je zorgt er goed voor, dus dat verdiend kudos!
Lig ook lekker op de bank in de tuin met een boekFlinke lijst inderdaad! Eerste keer dit jaar dat ik echt op de ligstoel buiten lig, zonnetje langzaam onder. Kleine zo naar bed, prima zo![]()
Uberhaupt autoBodemloze put zo een oldtimer
Bodemloze put zo een oldtimer
Maar dat is geen nieuws voor jou![]()
Oudere Japanners zijn nou ook weer niet heel bijzonder, vind ik. Mits het iets als een Datsun 240/260/280Z is…, een Toyota 2000GT is onbetaalbaar. Vanaf de jaren ‘80/‘90 werd het pas echt leuker in mijn ogen en hadden meerdere Japanse merken wel wat leuks te bieden.Uberhaupt autotenzij het een Japanner is
Als dat letterlijk een bodemloze put wordt heb je echt een probleem.wat dat betreft kun je beter een boot kopen
Tot nu toe is mijn auto heel goedkoop.Uberhaupt autotenzij het een Japanner is
Uberhaupt autotenzij het een Japanner is
wat dat betreft kun je beter een boot kopen