Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat heet toch gewoon huwelijk, je vrouw zegt iets en jij zegt ja schatHeb je wel eens een YDA gehad dan?
Een Yes Disc...Agrem...
Zo is het. Zelf heb ik ook hele mooie dingen geleerd van mijn opa’s. Ik mis ze allebei op een andere manier. Heb nog zo vaak dat ik ze nog wel eens wat zou willen vragen of vertellen…Mijn opa (Overleden in 2013, 88 geworden) zei altijd.
De man is het hoofd, de vrouw de nek. En als de nek niet wil draaien...![]()
Mijn moeder was 25 toen ik kwam.Het is maar net hoe jong je ouders en grootouders kinderen kregen. Nu meestal pas rond de 30, mijn moeder kreeg op haar 20e mijn zus. 3 jaar later kwam ik.
Ja, maar aan de andere kant lijkt carrière ook steeds belangrijker te worden. In mijn jongere jaren was dat voor vrouwen nog lang niet altijd zo. Dan was het echt uit nood, hadden die gezinnen het echt niet breed en werd er niet echt gewerkt vanwege een groter huis of meerdere auto’s voor de deur. Niet waar ik vandaan kom in ieder geval. Toen was iedereen denk ik ook eerder tevreden met minder. Als je dan geld had ging je met het vliegtuig op vakantie, maar dat was het dan ook.Mensen beginnen nu steeds later aan kinderen. Is ook een geldkwestie.
Berg af?Net ff op en neer naar Deutschland, zelfs 1 op 12 gehaald met The Beast!
Even gegoogled voor je 100m hoogte verschil op 50km... Dus voor jullie Nederlanders wel berg af jaBerg af?
Daar heb jij last van?Over hellingen gesproken: drempels kunnen ze hier wel maken in Nederland. Hoe meer, hoe beter blijkbaar…![]()
Mijn moeder was 18...Het is maar net hoe jong je ouders en grootouders kinderen kregen. Nu meestal pas rond de 30, mijn moeder kreeg op haar 20e mijn zus. 3 jaar later kwam ik.
Als ik met mijn rolstoel achterin op de achteras van een VW Caddy taxi zit wel ja.Daar heb jij last van?
Sneu van je moeder.Mijn moeder was 18...toen ik geboren werd. Pas 18 dagen getrouwd hi hi. Mijn zus(je) kwam weer 2 jaar later. Moeder overleed in augustus '95 aan een hersentumor na 8 weken ziekbed; 45 jaar slechts.
Ik heb net de grafrechten (na 30 jaar) met 5 jaren verlengd. Meer voor haar nog levende broers en zussen (uit een gezin van 10 kinderen de middelste en eerst overledene).
Ik heb 1 neef 3 maanden ouder; zijn moeder (mijn tante dus) was ook 18...Dus iets met familie![]()
Gaat je therapie dan, krijgt je rug nog klappen.Als ik met mijn rolstoel achterin op de achteras van een VW Caddy taxi zit wel ja.![]()
Dat is ook voor iedereen anders. Mijn moeder is 27 jaar geleden overleden, mijn vader is er 15 jaar niet meer. De wens van mijn vorig jaar overleden broer was om bij mijn ouders uitgestrooid te worden,Mijn moeder was 18...toen ik geboren werd. Pas 18 dagen getrouwd hi hi. Mijn zus(je) kwam weer 2 jaar later. Moeder overleed in augustus '95 aan een hersentumor na 8 weken ziekbed; 45 jaar slechts.
Ik heb net de grafrechten (na 30 jaar) met 5 jaren verlengd. Meer voor haar nog levende broers en zussen (uit een gezin van 10 kinderen de middelste en eerst overledene).
Ik heb 1 neef 3 maanden ouder; zijn moeder (mijn tante dus) was ook 18...Dus iets met familie![]()
Je wilt hem meenemen naar Zwitserland?@Jay DoubleYou wellicht een rare vraag maar dat komt omdat ik er weinig ervaring mee heb. kun jij gewoon normaal in een auto zitten of moet jij meestal met zo’n speciale taxi mee? En, als je gewoon in de auto kunt zitten ook lange afstanden of wordt het dan met een paar uur lastig?
Rare vragen bestaan niet.@Jay DoubleYou wellicht een rare vraag maar dat komt omdat ik er weinig ervaring mee heb. kun jij gewoon normaal in een auto zitten of moet jij meestal met zo’n speciale taxi mee? En, als je gewoon in de auto kunt zitten ook lange afstanden of wordt het dan met een paar uur lastig?
Der Schweiz staat nog wel op mijn lijstje…Je wilt hem meenemen naar Zwitserland?![]()
Gelukkig zijn er nog wat opties, maar het begint wel wat confronterender te worden onderhand voor iemand van 37.Je hebt alles gedaan en geprobeerd wat je kon JW.
Snap ik, maar jij geeft niet snel op. Niks proberen kan ook, maar daar kies je duidelijk niet voor.Gelukkig zijn er nog wat opties, maar het begint wel wat confronterender te worden onderhand voor iemand van 37.![]()
Hogere auto. Zeker met de transferplank nu. Gelukkig al meerdere keren een ritje in verschillende Ferrari’s en een Lamborghini kunnen maken, dus dat neemt niemand me meer af.Is dan een hogere auto or lagere auto makkelijker instappen?
Zolang er deuren open blijven gaan geef ik niet op.Snap ik, maar jij geeft niet snel op. Niks proberen kan ook, maar daar kies je duidelijk niet voor.
Dat was m’n idee eigenlijk om een keer een Ferrari te huren en voorbij te komen, maar dat is niet nodig dusHogere auto. Zeker met de transferplank nu. Gelukkig al meerdere keren een ritje in verschillende Ferrari’s en een Lamborghini kunnen maken, dus dat neemt niemand me meer af.![]()
Nee hoor. Zou ook niet meer kunnen nu. Purosangue misschien, maar verder niet…Dat was m’n idee eigenlijk om een keer een Ferrari te huren en voorbij te komen, maar dat is niet nodig dus.
Ik heb niks met horloges. Dat ik op medisch advies een smartwatch heb gekocht en die dag en nacht draag is voor mij al heel wat!Mooie Rolex knapt hij denk ik meer van op @JL86.![]()
Ja daar zou ik ook wel eens in willen rijden maar ik denk dat als je die überhaupt kan huren het een vermogen kostNee hoor. Zou ook niet meer kunnen nu. Purosangue misschien, maar verder niet…![]()
Luce waarschijnlijk ook wel dan….Nee hoor. Zou ook niet meer kunnen nu. Purosangue misschien, maar verder niet…![]()
Dat hok komt er bij mij niet in.Luce waarschijnlijk ook wel dan….![]()
Zo te lezen wel.Uit China ook goed?
Mondial heb ik ook geen problemen mee.Ik ben al een blij man met een F430.
Chinese meuk komt er bij mij ook niet in.Zo te lezen wel.