Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

9 meter breed, 8 meter lang. Waarvan 6 meter breed en 8 meter is gereserveerd voor auto shenanigans.
Flinke loods dan. Zal wel een flink karwei zijn. Vloertje, wanden, dak, schilderen/beitsen, waterafvoer, stroom/verlichting enzovoort. Je bent wel even onder de pannen.

Dat snap ik dan wel ja. Ik ben vooral blij dat er heel veel mensen willen wonen daar :)
Op het platteland vind ik dat ook. Ook aan de veehouders, akkerbouwers en telers hebben we veel te danken. Ik kan deze tijd van het jaar erg genieten van alle veulens, kalfjes en lammetjes in de wei. En lekker rustig ook.

Laatst bewerkt:
Stilletjes hier. Iedereen hard aan het werk?
Ik was nieuwe kleding kopen, 2 spijkerbroeken en 2 korte broeken. Komt warm weer aan en ik had nog maar anderhalve korte broek.:whistle:

De lange broeken zijn Pilot Jeans, 85 Euro. Had er wel meer willen kopen maar ze hadden er maar 2 in mijn maat.
Als je er 4 koopt kreeg je er eentje gratis. Maar goed, ik kan voorlopig weer vooruit.

Ik was trouwens eerst bij een andere Jeans winkel, die hadden mijn maat helemaal niet. Wat ik dan altijd zeg, mensen kopen online om deze reden en winkels verdwijnen. Wil je blijven bestaan, zorg dat je alle maten hebt...

Laatst bewerkt:
Wat ik dan altijd zeg, mensen kopen online om deze reden en winkels verdwijnen. Wil je blijven bestaan, zorg dat je alle maten hebt...
Hier in de regio ist vooral luiheid en drie knaken goedkoper waardoor mensen online kopen.

Zelf kopen we zoveel mogelijk lokaal, iets duurder, wel dikke service en als je winkels in je dorp wilt houden moet je ze wel de omzet gunnen. Samen hou je de boel levendig.

Op het platteland vind ik dat ook. Ook aan de veehouders, akkerbouwers en telers hebben we veel te danken. Ik kan deze tijd van het jaar erg genieten van alle veulens, kalfjes en lammetjes in de wei. En lekker rustig ook.

Dat rustig word zo meteen wel rap minder met de randstad vakantie karavaan…

Maar echt, drop me midden op de veluwe, laat me 20 rondjes draaien met blinddoek om en ik kuier rustig 30 km op huis an. In de stad kan ik dat binnen 3 km al op mn buik schrijven

Hier in de regio ist vooral luiheid en drie knaken goedkoper waardoor mensen online kopen.

Zelf kopen we zoveel mogelijk lokaal, iets duurder, wel dikke service en als je winkels in je dorp wilt houden moet je ze wel de omzet gunnen. Samen hou je de boel levendig.
Ja, eens. Maar dan moeten ze wel voorraad hebben...

Nu ging ik naar een andere winkel die het wel begreep.

Gaat wel 180 Euro eigen risico van de zorgverzekering nog af, maar dan nog kom ik uit.
Ik kreeg gisteren de rekening van de Podotherapeut voor een consult en één paar steunzooltjes: €285,- Kha-Tjing!
En wordt niet vergoed door de verzekering.
En ik moet zeker nog één paar extra zooltjes bestellen zoniet twee: 1x voor dagelijkse (wandel)schoenen en 1x speciale hardere zooltjes voor de hardloopschoenen. Dan kan ik de huidige zooltjes in mijn werkschoenen houden (10 uur dag x 5 dagen). Dus komt er zo nog €400,- bij.
Gelukkig is de helft van de vakantie al betaald. Rest wordt broekriem aantrekken...

Net weer anderhalf uur in het trapgat peultjes zweten...pfff
Nu avondeten (magnetron) en daarna even douchen, broodsmeren en de vrouw ontvangen van werk.

Beter, maar sommige jaren gebruik ik geen zorg. Dan is het voor niks.
Met bepaalde materialen en hulpmiddelen die ik medisch gezien nodig heb gaat mijn hele eigen risico er in januari al doorheen. :ROFLMAO:

Deze maand dus vakantiegeld, valt me altijd een beetje tegen wat ik krijg dan.
Heb ik soms ook. Afgelopen tijd heb ik best wel wat uitgegeven aan dingen die nodig waren, dus het een welkome aanvulling op de spaarrekening.

Dat snap ik dan wel ja. Ik ben vooral blij dat er heel veel mensen willen wonen daar :)

Jup die vrolijk 10k de meter uitgeven.. gekkenhuis

Waren rond 1630 klaar, was druk op de weg dus mn team maar meegenomen voor een hapje eten en drinken. Mag ze wel eens verwennen voor het harde werk, ben zelf meestal niet een hele dag aanwezig maar vond t wel leuk vandaag.

Nu weer op huus aan

Druk dagje weer, never a dull moment, NDA moeten tekenen want weer grote veranderingen intern en ze wilden het maar een paar mensen mededelen… :censored:

Klinkt als een uitdaging, je hebt geen roller met lange stok?
Het gaat om het schilderen van de trap: de houten zijkant tegen de muur aan, waar de treden in vast zitten. Dus tussen de treden schilderen en afkitten van de naad tussen houtwerk en de muur. Daartussen kruipen altijd die zilvervisjes en stof. Nu mooi afgekit.
De lange stok en roller gebruik ik straks voor de muren, met latexverf.

Een NDA (Non-Disclosure Agreement) of geheimhoudingsverklaring beschermt bedrijfsgevoelige informatie. Werkgevers gebruiken dit contract om te voorkomen dat concurrentiegevoelige informatie op straat belandt. Controleer of de NDA duidelijk definieert wát precies geheim is, hoe lang de geheimhouding duurt en of er boeteclausules in staan.

Op mijn werk nooit zoiets gehad. Wel het verzoek om iets geheim te houden, maar vervolgens hoor je in de wandelgangen dat iedereen het toch al weet.

Op mijn werk nooit zoiets gehad. Wel het verzoek om iets geheim te houden, maar vervolgens hoor je in de wandelgangen dat iedereen het toch al weet.
Ja en dat willen ze nou precies voorkomen want dat is wel hele gevoelige informatie.

Heb je wel eens een YDA gehad dan?

Een Yes Disc...Agrem...
Dat is in principe mijn arbeidsovereenkomst, ik mag alleen maar Ja, doe ik! zeggen ;)

Een NDA (Non-Disclosure Agreement) of geheimhoudingsverklaring beschermt bedrijfsgevoelige informatie. Werkgevers gebruiken dit contract om te voorkomen dat concurrentiegevoelige informatie op straat belandt. Controleer of de NDA duidelijk definieert wát precies geheim is, hoe lang de geheimhouding duurt en of er boeteclausules in staan.
Ik heb dat een paar keer terug naar de andere kant van de tafel geschoven int verleden. Er zijn werkgevers die denken dat zo wijd mogelijk te moeten definiëren, daar denk ik iets anders over :)

Ff wat anders, een maat van me is depressief. Sprak hem vanavond, hij zei het enige wat ik nog heb is mijn familie en daar zou ik mijn leven voor geven.

Dit was ongeveer mijn reactie.

Terug
Bovenaan