De Dude
Petrolhead
Sorry man. Zal niet meer over m’n hobby pratenJongens, we hebben ook een Pats-topic, hè!
Leef je daar effe lekker uit.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sorry man. Zal niet meer over m’n hobby pratenJongens, we hebben ook een Pats-topic, hè!
Leef je daar effe lekker uit.
![]()
9 meter breed, 8 meter lang. Waarvan 6 meter breed en 8 meter is gereserveerd voor auto shenanigans.
Jah ruim genoeg. In ieder geval prima ruimte om te bewegen en een motorblok naast de auto te hebben.Lekker! Dat is mooi ruim!
Flinke loods dan. Zal wel een flink karwei zijn. Vloertje, wanden, dak, schilderen/beitsen, waterafvoer, stroom/verlichting enzovoort. Je bent wel even onder de pannen.9 meter breed, 8 meter lang. Waarvan 6 meter breed en 8 meter is gereserveerd voor auto shenanigans.
Schilderen hoeft niet gelukkig. Maar idd, wordt een behoorlijk solide bouwsel.Flinke loods dan. Zal wel een flink karwei zijn. Vloertje, wanden, dak, schilderen/beitsen, waterafvoer, stroom/verlichting enzovoort. Je bent wel even onder de pannen.
Dat snap ik dan wel ja. Ik ben vooral blij dat er heel veel mensen willen wonen daarBen van origine amsterdammer dus ik voel me wel thuis![]()
Op het platteland vind ik dat ook. Ook aan de veehouders, akkerbouwers en telers hebben we veel te danken. Ik kan deze tijd van het jaar erg genieten van alle veulens, kalfjes en lammetjes in de wei. En lekker rustig ook.Dat snap ik dan wel ja. Ik ben vooral blij dat er heel veel mensen willen wonen daar![]()
Ik was nieuwe kleding kopen, 2 spijkerbroeken en 2 korte broeken. Komt warm weer aan en ik had nog maar anderhalve korte broek.Stilletjes hier. Iedereen hard aan het werk?
Middagje werk voor Nico.Flinke loods dan. Zal wel een flink karwei zijn. Vloertje, wanden, dak, schilderen/beitsen, waterafvoer, stroom/verlichting enzovoort. Je bent wel even onder de pannen.
Hier in de regio ist vooral luiheid en drie knaken goedkoper waardoor mensen online kopen.Wat ik dan altijd zeg, mensen kopen online om deze reden en winkels verdwijnen. Wil je blijven bestaan, zorg dat je alle maten hebt...
Op het platteland vind ik dat ook. Ook aan de veehouders, akkerbouwers en telers hebben we veel te danken. Ik kan deze tijd van het jaar erg genieten van alle veulens, kalfjes en lammetjes in de wei. En lekker rustig ook.
Ja, eens. Maar dan moeten ze wel voorraad hebben...Hier in de regio ist vooral luiheid en drie knaken goedkoper waardoor mensen online kopen.
Zelf kopen we zoveel mogelijk lokaal, iets duurder, wel dikke service en als je winkels in je dorp wilt houden moet je ze wel de omzet gunnen. Samen hou je de boel levendig.
Het is weer bijna woensdag.Maar inderdaad saaie boel hier.
Die gaat er bij mij de eerste week van de maand af.Gaat wel 180 Euro eigen risico van de zorgverzekering nog af, maar dan nog kom ik uit.
Ik heb alle vaste lasten automatische incasso. Hoef ik er ook niet aan te denken. Alleen zorgen dat ik genoeg op de rekening heb, maar dat is de eerste week van de maand nooit zo’n probleem.Handig. Ik krijg gewoon dikke rekeningen wanneer het niet uit komt meestal.![]()
Beter, maar sommige jaren gebruik ik geen zorg. Dan is het voor niks.Ik heb alle vaste lasten automatische incasso. Hoef ik er ook niet aan te denken.
Ik kreeg gisteren de rekening van de Podotherapeut voor een consult en één paar steunzooltjes: €285,- Kha-Tjing!Gaat wel 180 Euro eigen risico van de zorgverzekering nog af, maar dan nog kom ik uit.
Met bepaalde materialen en hulpmiddelen die ik medisch gezien nodig heb gaat mijn hele eigen risico er in januari al doorheen.Beter, maar sommige jaren gebruik ik geen zorg. Dan is het voor niks.
Heb ik soms ook. Afgelopen tijd heb ik best wel wat uitgegeven aan dingen die nodig waren, dus het een welkome aanvulling op de spaarrekening.Deze maand dus vakantiegeld, valt me altijd een beetje tegen wat ik krijg dan.
Op een trapsteigertje zo'n 80cm boven de trap 'zweven' met een kwast of roller"Net weer anderhalf uur in het trapgat peultjes zweten...pfff"
![]()
Geen vangnet?Op een trapsteigertje zo'n 80cm boven de trap 'zweven' met een kwast of roller
Hopelijk leest de ARBO niet mee hier.Natuurlijk....
Niet!
Klinkt als een uitdaging, je hebt geen roller met lange stok?Op een trapsteigertje zo'n 80cm boven de trap 'zweven' met een kwast of roller
Dat snap ik dan wel ja. Ik ben vooral blij dat er heel veel mensen willen wonen daar![]()
Het gaat om het schilderen van de trap: de houten zijkant tegen de muur aan, waar de treden in vast zitten. Dus tussen de treden schilderen en afkitten van de naad tussen houtwerk en de muur. Daartussen kruipen altijd die zilvervisjes en stof. Nu mooi afgekit.Klinkt als een uitdaging, je hebt geen roller met lange stok?
NDA?Druk dagje weer, never a dull moment, NDA moeten tekenen want weer grote veranderingen intern en ze wilden het maar een paar mensen mededelen…![]()
Heb je wel eens een YDA gehad dan?Ja komt op hetzelfde neer haha
Ja en dat willen ze nou precies voorkomen want dat is wel hele gevoelige informatie.Op mijn werk nooit zoiets gehad. Wel het verzoek om iets geheim te houden, maar vervolgens hoor je in de wandelgangen dat iedereen het toch al weet.
Dat is in principe mijn arbeidsovereenkomst, ik mag alleen maar Ja, doe ik! zeggenHeb je wel eens een YDA gehad dan?
Een Yes Disc...Agrem...
Tussen zeggen en echt doen zit gelukkig nog verschil.Ja en dat willen ze nou precies voorkomen want dat is wel hele gevoelige informatie.
Dat is in principe mijn arbeidsovereenkomst, ik mag alleen maar Ja, doe ik! zeggen![]()
Ik heb dat een paar keer terug naar de andere kant van de tafel geschoven int verleden. Er zijn werkgevers die denken dat zo wijd mogelijk te moeten definiëren, daar denk ik iets anders overEen NDA (Non-Disclosure Agreement) of geheimhoudingsverklaring beschermt bedrijfsgevoelige informatie. Werkgevers gebruiken dit contract om te voorkomen dat concurrentiegevoelige informatie op straat belandt. Controleer of de NDA duidelijk definieert wát precies geheim is, hoe lang de geheimhouding duurt en of er boeteclausules in staan.