Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Koop een Subaru zou ik zeggen, is na elke rit snel tanken want dan is ie leeg.Nog liever snel tanken en snel rijden.
80 liter toch, de Benz...Gelukkig heb ik autos met een grote brandstof tank anders was het ook weer snel tanken. Ben deze week weer aan de beurt![]()
De Benz 80 idd en de Bird zon 75, maar die laatste zit nog aardig vol. Wil maandag wel weer naar een oldtimer “meeting” gaan.80 liter toch, de Benz...
The Boomtown Rats met "I don't like Mondays...". Goede klassieker (1979)... mondays zucht!![]()
Leuke auto's zijn dat, en nee ik ga niet over de kleur zeuren.Pagina 480 alweer…
![]()
Ik ben al voorzien, geen Subaru maar zeker niet langzamer helaas ook niet zuiniger denk ik.Koop een Subaru zou ik zeggen, is na elke rit snel tanken want dan is ie leeg.
Ik weet niet (meer) wat je voor auto hebt. Maar minder zuinig dan 1:7?Ik ben al voorzien, geen Subaru maar zeker niet langzamer helaas ook niet zuiniger denk ik.
De Sub doet 1:7???Ik weet niet (meer) wat je voor auto hebt. Maar minder zuinig dan 1:7?
1:5 kan ook, na stevig rijden een keer 20 liter getankt op 100 km.De Sub doet 1:7???
Ik geloof je meteen.Audi A6 TSFI 55 V6 quattro
Verbruik is afhankelijk van de rijstijl maar < 1 op 7 kan makkelijk.
Dat is best Druk Frits.Vandaag een lange dag. Om 07.45 ging de wekker. Om 08.00 kwam de monteur om een nieuwe cv ketel te plaatsen. Daarna naar de sportschool, eten, ouders naar Schiphol gebracht en nu aan het werk tot 01.13
Audi A6 TSFI 55 V6 quattro
Verbruik is afhankelijk van de rijstijl maar < 1 op 7 kan makkelijk.
Klinkt pittig. Nog wel even kunnen slapen/rusten tussendoor?Vandaag een lange dag. Om 07.45 ging de wekker. Om 08.00 kwam de monteur om een nieuwe cv ketel te plaatsen. Daarna naar de sportschool, eten, ouders naar Schiphol gebracht en nu aan het werk tot 01.13
Ik kan wel 1 op 12 halen maar dan had ik beter een 1.5 kunnen aanschaffen.Maat van me is van een a3 1.5 naar zo een 55 tfsi gegaan en haalt makkelijk 1:10.. das met die Soeb bijna niet te doen (Infiniti van me ook niet).
Vertel meer!Ik heb een loods besteld!
Dat is snelladen hè, niet aan huis.Ik lees altijd 80% in 30 minuten?
Dat is eens wat anders dan een taxi...Ik heb een loods besteld!
Bouwpakket?Ik heb een loods besteld!
Nee, maar ik wordt dan altijd beroerder wakkerKlinkt pittig. Nog wel even kunnen slapen/rusten tussendoor?![]()
Dat is snelladen hè, niet aan huis.
Ik dacht vandaag alleen maar regen, dus geen auto ingeplugd. Vervolgens wel zon en 18 kWh teruggeleverd. Jammer joh...
De 40 tfsi haalt in dit seizoen al tussen de 1:15-1:17 in de krappe 20 minuten woon/werk. Mij hoor je niet klagenMaat van me is van een a3 1.5 naar zo een 55 tfsi gegaan en haalt makkelijk 1:10.. das met die Soeb bijna niet te doen (Infiniti van me ook niet).
Snelladen is voor vakanties in het buitenland
Ik zet thuis ook vaak de auto aan de lader, tenzij die al op 80% zit. Maar de Capri regelt dat ook zelf, de Zoë blijft gaan doorgaan tot 100%. Dus dat houd ik zelf in de gaten, maar dat kan alleen door op het dashboard te kijken. Dus niet als ik zelf weg ben, helaas. Ik laad dit moment zoveel mogelijk op eigen opwek, kan prima.
Ja prachtige lucht, ook hier vanavond.Mijn gewone fiets deed het zonder laden vanavond, toch weer zo'n 10 km gefietst. Was een mooi ritje met de ondergaande zon.
Vertel?Mooi bouwpakket samengesteld. Hopelijk vanaf week 28 bouwen.
De loodsVertel?
Ah...Ik heb een loods besteld!
Ik ook beide. Beide top!draag dagelijks Reinhard Frans, magnanni’s voor de nettere gelegenheden
Lekker! Dat is mooi ruim!9 meter breed, 8 meter lang. Waarvan 6 meter breed en 8 meter is gereserveerd voor auto shenanigans.
Ik moet eerst mn nette schoenen even opzoeken. Mag me vandaag melden bij het Koninklijk instituut voor de TropenJongens, we hebben ook een Pats-topic, hè!
Leef je daar effe lekker uit.
![]()
Zo warm wordt het toch nietIk moet eerst mn nette schoenen even opzoeken. Mag me vandaag melden bij het Koninklijk instituut voor de Tropen![]()
Zo warm wordt het toch niet![]()