Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat is het voordeel van zo'n Boomer, we nemen hem altijd mee. Met de camper maar ook op de fiets. Ik heb hem ook wel wat geleerd. Blijft altijd netjes voor de camper en we ergens gaan eten blijft ie onder de tafel.

Wat we wel als nadeel zien is dat je bij een mooi gebouw, kerk of zo, niet samen naar binnen kunt. Voor bijvoorbeeld museumbezoek kan hij ook best een halve dag in de camper blijven mits het niet heel warm is.

Net wat boodschappen gedaan, islamitische slager hier heeft erg lekker vlees.
Kalkoenshoarma, en dan niet zo laf gekruid als bij een Nederlandse slager.

Toen wij er net kwamen wonen hier in augustus vroeg het buurmeisje (27-28 jaar) of wij ook katten/poezen hadden.
Kon nog net m'n woorden "Ja,een poes van 50!" inslikken. Dan had ik geen goede beurt gemaakt bij haar en van mijn vrouw meteen een oplawaai (en terecht!)
We zitten aardig op dezelfde frequentie lees ik :)

Check net m’n agenda. Morgen in Oirschot zijn, 130 km verderop. Heb m’n portie autorijden wel gehad lol.

Zo maar even snel uitzuigen, doekje doorheen anders zit ik me 1.5u te irriteren.

Oh en weer 3 nachten in hotel. Dit wist ik wel vooraf ;). Maar weinig zin in.

Een kat... dat is toch zo'n dier dat in de tuin van de buren zit?
Mislukt huisdier als je het mij vraagt...
Jij zegt het! Ik denk met je mee.
In het vorige huis had ik ook zo'n ultrasoon verjager voor ongedierte, katten en vogels etc. Werkte wel goed. Alleen kinderen (o.a. mijn zoons) hadden ook last van, van dat gepiep. Dus stond die vaak uit.
Hier mag ik m niet gebruiken van de House Manager, om de vrede met de buurtjes te bewaren...

Ik heb voornemens om op de terugweg af Oostenrijk ergens rond Ingolstadt even een supermarkt op te zoeken voor wat Hirsch bier. Komt uit Zuid Duitsland, maar niet meer te krijgen in de bierwinkel in Twente; te veel bestellen en te duur geworden.
Ik ga voor 3 a 4 kratjes halve liters Weissen en Dunkle.

Oeh dat is erg lekker bier ! Wanneer ga je ? Met de nieuwe bolide neem ik aan, is die al gerepareerd ? Afgelopen weken niet veel meegelezen :)
Met de nieuwe bolide ja. Hij is gerepareerd in Schiedam ja. Was klein klusje van anderhalf uur totaal.
De EV6 heeft wel meer bagageruimte, dus ja...kratjes bier miet passen. We zijn maar met z'n tweetjes dus...

De 26e a.s. moet de e-Niro ingeleverd worden. Maar het blijft een beetje stil vanuit de LM. Heb afgelopen vrijdag effe een mailtje aangewaagd. Ook ons Wagenparkbeheer en mijn leidinggevende er in meegenomen.
Dat is nu met goed een week dus.

De 26e a.s. moet de e-Niro ingeleverd worden. Maar het blijft een beetje stil vanuit de LM. Heb afgelopen vrijdag effe een mailtje aangewaagd. Ook ons Wagenparkbeheer en mijn leidinggevende er in meegenomen.
Dat is nu met goed een week dus.
Gewoon daar voor de deur zetten en sleutels in de brievenbus.

Haha ben serieus! Caso exclusive 66. Met beetje proppen krijg je er 70 in. Twee zones gekoeld en verlicht

Moet wel zelf eerst een ander vinden ;)

Zal eens even kijken

We zijn bezig met een andere keuken, was even uitgesteld ivm bezichtigingen maar nu we daar geen zin meer in hebben toch maar verder investeren in t huis

Nieuwe premie autoverzekering binnen. Tweehonderd fucking euro per maand. Ruim 10% verhoging inclusief weer extra schadevrij jaar.

Toen ik m had aangeschaft was het €176 met 0 schadevrije jaren

Ix3 kost ook zo een 160 per maand maar met 8 schadevrije jaren..

Wat een geld allemaal. Ik betaal iets boven de 60 voor de Golf dacht ik (allrisk) en 30 voor de Mini (beperkt casco).

De katten van mijn buren wel, ja! :mad:
Onze katten blijven binnen.
Dat is hier dus ook zo, behalve dat we zelf geen katten hebben. Standaard gaas over de moestuin, anders doen ze daar hun behoeften. Hadden een jonge esdoorn, werd gebruikt als krabpaal, dus gaas omheen. "Ja, dat is de natuur..." uhm, nee, huisdieren vallen bij mij niet meer onder het kopje natuur.
En dat gejengel 's nachts, pfff... goed, niet mijn favoriet dus...
Jij zegt het! Ik denk met je mee.
In het vorige huis had ik ook zo'n ultrasoon verjager voor ongedierte, katten en vogels etc. Werkte wel goed. Alleen kinderen (o.a. mijn zoons) hadden ook last van, van dat gepiep. Dus stond die vaak uit.
Hier mag ik m niet gebruiken van de House Manager, om de vrede met de buurtjes te bewaren...
Jaagt ook de vogels weg en ik hoor die dingen zelf ook (mijn dochters ook) dus geen optie. Hier in de buurt wel in een tuin, mijn oudste gaat daar zelfs met de grote boog omheen, wordt helemaal gek van het geluid!

Terug
Bovenaan