Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niseko? Hopelijk drukt hij niet op melding maken nu.Dat was een artikel van Niseko inderdaad, altijd dezelfde lui![]()
Waarom zou hij dat doen?Niseko? Hopelijk drukt hij niet op melding maken nu.![]()
Wat is dit dan?Ik zie ook een "bepaald volk" op de foto's. Mag ik niet zeggen, maar valt wel op.
Niet aardig van mij, maar voor maar 1 uitleg vatbaar. Tenzij Niseko er bij staat...Wat is dit dan?![]()
Volgens mij ben je onnodig moeilijk aan het doenNiet aardig van mij, maar voor maar 1 uitleg vatbaar. Tenzij Niseko er bij staat...
Volgens mij ben je onnodig moeilijk aan het doen![]()
Ik waardeer iedereen en JL86 hier even veel.Jullie zijn echt BFF’s
Mag ook, die hoeven ze niet meer op te voeden normaliter. Bij opa en oma gelden hun regels, bij ons thuis de onze. Dat ze bij de ouwelui meer mogen/krijgen primaSnap ik, maar hoe streng maak jij nu uit met je kinderen. Maar meestal zijn opa's en oma's een stuk milder voor de kleinkinderen dan voor hun eigen kinderen.
Ik had de livestream de eerste 6 uur aan staan, mooi om te zien, veel actie en de weersveranderingen maken het spannend. Nu even verplicht de vrouw aandacht gevenNog mensen die de live uitzending van de 24h volgen?
Hier is het met 1 oog en op de achtergrond, kanaal van GTWorld.
Coverage is echt wel goed vind ik, hebben interessante gasten, ook rijders tussen 2 stints in.
Schitterende zonsondergang was het daar.
Ik had de livestream de eerste 6 uur aan staan, mooi om te zien, veel actie en de weersveranderingen maken het spannend. Nu even verplicht de vrouw aandacht geven![]()
Ik heb het niet zo met Dobermanns, biet mijn type hond. Mijn top 3 is:Overigens vandaag prachtige Dobermann gezien. Herkende het ras niet, nagevraagd. Was helemaal bruin, gelukkig niet gecoupeerd. Vroeger vaak geschrokken van die honden, met van die puntige oren. Gelukkig mag dat niet meer!
Maar Nederlands lezen wellicht?Ik hoop het niet, maar als het wel zo is, ze spreekt geen Nederlands![]()
Ik heb het ook niet op Dobermans. Komt wellicht omdat ik die associeer met een tokkie in onze vorige woonwijk. Die man had er 2 notabene en liet ze overal schijten en aan het blaffen deed hij ook niks.Ik heb het niet zo met Dobermanns, biet mijn type hond. Mijn top 3 is:
Duitse Herder
Rottweiler
Berner Sennen
Gelijk dat slag een levenslang houd verbod voor alles groter dan een boomer. Ik kan dr erg slecht tegen dat zulk volk de waak en bescherm rassen zo’n slechte naam bezorgen.Ik heb het ook niet op Dobermans. Komt wellicht omdat ik die associeer met een tokkie in onze vorige woonwijk. Die man had er 2 notabene en liet ze overal schijten en aan het blaffen deed hij ook niks.
Kan de hond dus niks aan doen, het is het type baasje, maar toch. Vaak gaat dat soort types wel samen met een doberman of pitbul zoiets...stoer!
JL: Nu even verplicht de vrouw aandacht gevenIk ga zo maar eens naar bed (de groene hel kijken)![]()
Nee hoor alles in orde thuis!JL: Nu even verplicht de vrouw aandacht geven
En heb je er zo'n zooitje van gemaakt dan?
Ik snap je punt!Wellicht dan ook ff je telefoon wegleggen dan @Robert 69![]()
Klopt, maar nadeel van een kat vind ik wel dat als je langer weg bent dat er altijd iemand anders voor moet zorgen. Zo’n beest kan ook geen dagen zonder voer en water.Wij hebben vorige zomer een erg lieve tijgerkat geadopteerd, na een paar h was het alsof hij hier al zijn hele leven woonde… Zo een maf beest, al veel mee gelachen met zijn stunts en deugenieten gedrag.
Ik ben ook meer een “hondenmens” maar omdat ik geregeld 24h+ van huis ben voor een roadtripje of iets gastronomisch met overnachting moest het een kat worden. Die kunnen gerust hun plan trekken voor een volledige dag, bij een hond is dat wel anders.
Weer aan het gluren?Net effe kennisgemaakt met een buurvrouw een paar huizen verderop.
Ik zag haar aankomen rijden met een nieuwe iX1 naar de laadpaal voor ons huis.
De e-Niro staat daar nu ook wat electronen te tanken; gisteren op en neer richting Groningen, Nijmegen en weer thuis gereden door zoonlief.
Buurvrouw had al moeite met achteruit inparkeren naast de e-Niro... Als dat maar goed gaat?
Toen bespioneerde ik haar vauit het keukenraam (@Carkiller) en zag ik haar stuntelen met de laadkabel; in- en uithalen van de kabel in de BMW en dan weer bij de laadpaal.
Dus mijn jas maar aangedaan en naar haar toe gelopen. Kennis gemaakt en de vrouw geholpen.
"Mijn man heeft 'm gekregen van zijn werk...". Ik hoor: "Mijn man heeft 'm in z'n mik gekregen, maar heeft geen benul van elektrisch...".
Ik vertelde de buurvrouw dat er ook een BMW-app bestond waarop je de auto op afstand kan bedienen als ook de status van het laden. "Oh dat weten we helemaal niet...". "Bedankt voor de tip!".
Nu weet ik ook waarop deze BMW altijd aan het laadpaalkleven was... Die mensen hebben geen benul.
Maar even een praatje gemaakt en geholpen, da's het belangrijkste voor even.
M’n pa had er vroeger een. Donkerbruin zwart, gecoupeerd. Was een schat maar z’n uiterlijk jaagde iedereen angst aan inderdaad.Overigens vandaag prachtige Dobermann gezien. Herkende het ras niet, nagevraagd. Was helemaal bruin, gelukkig niet gecoupeerd. Vroeger vaak geschrokken van die honden, met van die puntige oren. Gelukkig mag dat niet meer!
Ja! Moest aan je mooie foto denken van iemand (mij dus) die door de luxaflex zat te gluren met verrekijker...Weer aan het gluren?
Goed geheugen.Ja! Moest aan je mooie foto denken van iemand (mij dus) die door de luxaflex zat te gluren met verrekijker...
Maar ik ben naar haar toegestapt om te helpen, dat wel!
Zo hebben wij dat ook altijd gedaan met onze katten. Wij hadden een kennis en later de buurvrouw die de katten en de planten verzorgde als we langer weg waren, en de post haalde ze ook uit de brievenbus! En even voor de goede orde: dat laatste legde ze dan keurig op de eettafel binnen bij ons. Nam ze niet zelf mee.Onze twee katten blijven gelukkig thuis als we weg zijn. Goed plannen met m’n ouders, want die verzorgen ze dan. En omgekeerd als zij weg zijn. Ideaal!
De honden hebben wij altijd wel in een pension/opvang gehad wanneer nodig, de katten nooit.Tja…..wij hebben sinds vorig jaar zomer ook twee katten. Tot dan was ik altijd degene die daar het veto over uitsprak.
Ik snap nu weer waarom: twee katten naar een opvang tijdens vakantie is duur. Voor dat bedrag stond ik een paar jaar geleden nog met het hele gezin twee weken oo de camping.
Maar…..moet toegeven dat het ook wel gezelligheid geeft.
Hond zal van mij een veto blijven krijgen….