De Dude
Petrolhead
Lekker , veel plezier !![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Wij hier zo naartoe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker , veel plezier !![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Wij hier zo naartoe
Afdakje bouwen dus, leuk project voor de zomerHoef ik hier nu niet te wagen, veel te wisselvallig
Zou ik wel vinden, alleen toetje dan voor mij.Hier was het vanavond sushi met tiramisu na. Heel vervelend…![]()
Oké. Meer voor mij dan.Zou ik wel vinden, alleen toetje dan voor mij.
Ja ik heb die ook nog op de lijst staan. Maar eerst een Porsche.Eigen vliegtuig... pfff, doe toch normaal!
Kip + pasta?Ik ben ff een lekker plofkipje aan het voorbereiden voor een pesto pasta.
Moet binnenkort nog een opslagschuurtje voor buitenspeelgoed en een kippenhok met ren bouwen. Denk dat ik me voorlopig nog niet verveelAfdakje bouwen dus, leuk project voor de zomer![]()
Kip pesto met Orecchiette, courgette, bosuitje en tomaatje er door en uiteraard veel seasoning. Smaakt prima!Kip + pasta?![]()
Kleine lust dat ook?Kip pesto met Orecchiette, courgette en tomaatje er door en uiteraard veel seasoning. Smaakt prima!
Jep eet hij ookKleine lust dat ook?
Netjes.Jep eet hij ook![]()
Als ik bloemkool met ham / kaassaus in de oven en puree (en veel nootmuskaat) maak, wordt er net niet voor gevochten, er is altijd tekort!Maar vooral mijn jongste wil graag bloemkool met een papje.
De rest gaat trouwens wel de oven in: zowel de schnitzels als de aardappelpartjes.
Zo hoort het.Oké ik neem m’n woorden terug, in plaats van een vork te gebruiken gaat hij met z’n handen erin roeren…![]()
Goede vader.Ja ach ik kan er altijd wel om lachen, ff handjes schoon maken en weer door![]()
Zo maakte m’n moeder het vroeger ook. Lang niet opAls ik bloemkool met ham / kaassaus in de oven en puree (en veel nootmuskaat) maak
Roux, altijd een goede basis voor saus. Ik doe door bovenstaand recept altijd een beetje kaas als saus bij de bloemkool. Of bij de broccoli. Maar dat laatste is ook prima zonder saus overigens!Beetje boter smelten…bloem erbij. Even aan laten bakken, dan melk toevoegen. Peper, zout en nootmuskaat.
Voila! Voor over de bloemkool.
Verassingen zijn nooit leuke verrassingen!Een zeldzaamheid: de TV staat hier even aan. Koude wind buiten.
We kijken Ik Vertrek. En we kunnen weer vinkjes zetten
Ze kunnen wel lekker klussen !
- Spreken de taal niet
- Spreken amper Engels
- Weten vooraf niet wat er wel/niet gebouwd mag worden op het terrein
- Bouwkundige Verassingen wat een onderzoek had kunnen voorkomen
He das gek, zo te zien ook autocorrect omdatVerassingen zijn nooit leuke verrassingen!
#neuzelmodusoff
Je kon niet een drie á vier kameraden optrommelen om even met die 'heren' te gaan babbelen? misselijk volkWat een avond weer mannen... Mijn zus had een stroomstoring, belt ze net met het verkeerde bedrijf...
Bedrading in de muur moesten ze vervangen, zou 2000 Euro gaan kosten. (Alleen de bedrading van de keuken, 3 stopcontacten en een lamp) Zij balen, hoop geld.
Zeggen die werklui, het loopt uit, gaat je nu 4000 Euro kosten, en direct betalen.
Ik heb de politie gebeld, die is geweest en ze moeten nu een rekening sturen. Zus heeft nog niks betaald.
Stelletje oplichters.
Dat is recht in eigen hand nemen. Niet altijd een slim idee.Je kon niet een drie á vier kameraden optrommelen om even met die 'heren' te gaan babbelen? misselijk volk
Wowzers! Ik kan je aanbieden om een Zwitsers knokploegje op te sturen maar dan ben je ook al snel 4 mille kwijtWat een avond weer mannen... Mijn zus had een stroomstoring, belt ze net met het verkeerde bedrijf...
Bedrading in de muur moesten ze vervangen, zou 2000 Euro gaan kosten. (Alleen de bedrading van de keuken, 3 stopcontacten en een lamp) Zij balen, hoop geld.
Zeggen die werklui, het loopt uit, gaat je nu 4000 Euro kosten, en direct betalen.
Ik heb de politie gebeld, die is geweest en ze moeten nu een rekening sturen. Zus heeft nog niks betaald.
Stelletje oplichters.
De storing of het foute bedrijf inhuren?Hoe heeft het kunnen gebeuren dan?
Klopt.Heh, ze moet dus alsnog €3.000,- betalen?
Storing; was binnen haar woning en niet van het net?De storing of het foute bedrijf inhuren?
Volkomen gelijk, zelfs nooit een slim idee.Dat is recht in eigen hand nemen. Niet altijd een slim idee.![]()
Binnen haar woning.Storing; was binnen haar woning en niet van het net?
Draad in de muur stuk, het is verholpen met nieuwe bedrading.En wat was eigenlijk de aanleiding van de storing? Elec klapt er niet zomaar uit.
3.000€ is wel een stevige smak geld voor 2 mandagen; maar ook al is het officieel niet zo, voor veel mensen is vandaag een soort van verlofdag, zeker degene met kinderen. 1 dag verlof opnemen en 4 dagen thuis.
Bij ons quasi niemand op kantoor, vanochtend was er geen verkeer, vanavond wel van de dagjesmensen op weg naar huis.
Is het ook, maar richting de Randstad is ook wel veel duurder dan hier in tarieven van loodgieters, installateurs en andere handwerk vakken. Kan rustig een keer over de kop gaan.Nee dat begrijp maar klinkt veel voor een stroomstoring, maar goed weet het fijne er niet van natuurlijk.
Ja, eens. Ik kwam bij spoed ook uit op zo'n 1800 Euro voor het werk en de materialen. En dan maken ze dus normale winst, niet om gelijk te spelen.Wat kost een elektricien tegenwoordig? €80 per uur of €100? 16 uur (2 man a 8 uur), €1.280 - €1.600,- aan manuren. Paar honderd er boven op voor spoed, dan zit je op €1.700 - €2.000. Materiaal kost bijna niks… Hele dag echt 8 uur of minder? Met 2 man kunnen ze het halve huis opnieuw bedraden in een hele dag lijkt me!