Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

images
Mwah, ben dik tevreden en zeer bevoorrecht. Er zijn gelukkig altijd situaties die je beentjes op de grond houden.

Vandaag is de jongste vier geworden, dus cadeautjes! Daarna boodschappen gaan doen, staat er bij de super een kar dat je voor de voedselbank speelgoed kan kopen en erin zetten zodat ze die kinderen wat kunnen geven voor verjaardagen. Dan weet je weer even welke luxe je hebt dat we ons daar geen zorgen over hoeven te maken.

De jongste is afgelopen week twee ochtenden wezen wennen. Die was met een uurtje gewend en vermaakt zich daar prima. :) Was er ook prima aan toe trouwens.

Tot de vakantie 5x de ochtend p/w en daarna volle bak. Maar idd weer een periode afgesloten. Realiseer je je weer even hoe verrekte snel te tijd gaat voor je gevoel

Euhm, gewone Iberico ham vergelijken met Pata Negra de Bellota is als een VW ID Polo vergelijken met een RR Phantom.

@MACHINER zou ik ook zeggen met een x5 voor de deur :p
Nee uiteraard is het allemaal in perspectief. Mag (absoluut) niet klagen over ons leven. Maar vooruitkijken en ambitie hebben is ook niet verkeerd imho :) ook de reden dat ik
De jongste is afgelopen week twee ochtenden wezen wennen. Die was met een uurtje gewend en vermaakt zich daar prima. :) Was er ook prima aan toe trouwens.

Tot de vakantie 5x de ochtend p/w en daarna volle bak. Maar idd weer een periode afgesloten. Realiseer je je weer even hoe verrekte snel te tijd gaat voor je gevoel

Van mij gaat in sept.. al zo groot :-(

Pfff vandag naar zo'n outlet geweest. "Kijk, een ligbed voor de tuin, is dat niks?" Uitgelegd dat dat inderdaad niks is omdat ik de oude vorig jaar naar de stort heb gebracht nadat die 7-8 jaar ongebruikt in de tuin stond.

"Hé een infraroodlamp, voor onder het afdak bij de lounche set". Tja de vorige was van ellende van de muur gevallen, die hing al zeker 10 jaar niks te doen.

Vervolgens wordt ze taai en ben ik saai en werk niet mee. En dus komen we thuis met onzinnige lampjes, een kussentje en dat soort dingen. Ik voel me gemanipuleerd...

Pfff vandag naar zo'n outlet geweest. "Kijk, een ligbed voor de tuin, is dat niks?" Uitgelegd dat dat inderdaad niks is omdat ik de oude vorig jaar naar de stort heb gebracht nadat die 7-8 jaar ongebruikt in de tuin stond.

"Hé een infraroodlamp, voor onder het afdak bij de lounche set". Tja de vorige was van ellende van de muur gevallen, die hing al zeker 10 jaar niks te doen.

Vervolgens wordt ze taai en ben ik saai en werk niet mee. En dus komen we thuis met onzinnige lampjes, een kussentje en dat soort dingen. Ik voel me gemanipuleerd...
Jij niks gekocht?

@MACHINER zou ik ook zeggen met een x5 voor de deur :p
Nee uiteraard is het allemaal in perspectief. Mag (absoluut) niet klagen over ons leven. Maar vooruitkijken en ambitie hebben is ook niet verkeerd imho :) ook de reden dat ik

Van mij gaat in sept.. al zo groot :-(
Luxe, leuk als het kan, geen noodzaak. Ambitie heb ik wel, maar die ligt meer op andere vlakken.

Denk dat ik naast de Giulia nog net zoveel rijplezier gehaald heb uit de Swift sport, en die twee staan echt wel bovenaan wat fun to drive betreft aan persoonlijke favorieten

Ik ben bij de PME outlet geweest en heb een nieuwe zomerjas gekocht, mijn zwager was mee en zijn we daarna nog even langs Harry Meijer gereden kon hij daar nog even gedag zeggen, was hij na zijn ongeluk al 2.5 jaar niet meer geweest.

Dus weer een nieuw ligbed gekocht begrijp ik ;)

En ik ben bami aan het maken, vroeger kocht ik dat kant en klaar en dan zelf meer ingrediënten toevoegen. Nu kook ik de bami zelf, voor een bakje kant en klare betaal je 4 Euro. :oops:

Ook lekker.
Maar vooral mijn jongste wil graag bloemkool met een papje.
De rest gaat trouwens wel de oven in: zowel de schnitzels als de aardappelpartjes.

Terug
Bovenaan