Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Eigen vliegtuig... pfff, doe toch normaal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mwah, ben dik tevreden en zeer bevoorrecht. Er zijn gelukkig altijd situaties die je beentjes op de grond houden.
Gebeurt dat dan?Euhm, gewone Iberico ham vergelijken met Pata Negra de Bellota is als een VW ID Polo vergelijken met een RR Phantom.
De jongste is afgelopen week twee ochtenden wezen wennen. Die was met een uurtje gewend en vermaakt zich daar prima.Was er ook prima aan toe trouwens.
Tot de vakantie 5x de ochtend p/w en daarna volle bak. Maar idd weer een periode afgesloten. Realiseer je je weer even hoe verrekte snel te tijd gaat voor je gevoel
Droom auto812 Superfast
Voordat je het weer drinken ze je bier op.Mijn jongste gaat na de zomer naar school. Moet er ook nog niet aan denken. Gaat zó snel![]()
Jij niks gekocht?Pfff vandag naar zo'n outlet geweest. "Kijk, een ligbed voor de tuin, is dat niks?" Uitgelegd dat dat inderdaad niks is omdat ik de oude vorig jaar naar de stort heb gebracht nadat die 7-8 jaar ongebruikt in de tuin stond.
"Hé een infraroodlamp, voor onder het afdak bij de lounche set". Tja de vorige was van ellende van de muur gevallen, die hing al zeker 10 jaar niks te doen.
Vervolgens wordt ze taai en ben ik saai en werk niet mee. En dus komen we thuis met onzinnige lampjes, een kussentje en dat soort dingen. Ik voel me gemanipuleerd...
Luxe, leuk als het kan, geen noodzaak. Ambitie heb ik wel, maar die ligt meer op andere vlakken.@MACHINER zou ik ook zeggen met een x5 voor de deur
Nee uiteraard is het allemaal in perspectief. Mag (absoluut) niet klagen over ons leven. Maar vooruitkijken en ambitie hebben is ook niet verkeerd imhoook de reden dat ik
Van mij gaat in sept.. al zo groot :-(
1.6 dan, leuke auto inderdaad. Veel toeren.2013 dacht ik, 1.5 of 1.6
Allemaal zwaar inderdaad, mijn Subaru is ook geen bochtenridder.Leuk wagentje om de bochten door te hoeken, dat mis ik wel een beetje aan de grotere wagens
Had ik niet verwacht met het sportieve imago van de Impreza.Allemaal zwaar inderdaad, mijn Subaru is ook geen bochtenridder.
Het is een rally auto en geen circuit auto.Had ik niet verwacht met het sportieve imago van de Impreza.
Voordat je het weer drinken ze je bier op.
Verre van inderdaad, glijd snel weg. Maar dan gas er op en powersliden, wel leuk.Het is een rally auto en geen circuit auto.
Dus weer een nieuw ligbed gekocht begrijp ikPfff vandag naar zo'n outlet geweest. "Kijk, een ligbed voor de tuin, is dat niks?" Uitgelegd dat dat inderdaad niks is omdat ik de oude vorig jaar naar de stort heb gebracht nadat die 7-8 jaar ongebruikt in de tuin stond.
"Hé een infraroodlamp, voor onder het afdak bij de lounche set". Tja de vorige was van ellende van de muur gevallen, die hing al zeker 10 jaar niks te doen.
Vervolgens wordt ze taai en ben ik saai en werk niet mee. En dus komen we thuis met onzinnige lampjes, een kussentje en dat soort dingen. Ik voel me gemanipuleerd...
Ik doelde dan vooral ook op driften. Dat het geen circuitauto is dankzij de rallygenen begrijp ik wel.Verre van inderdaad, glijd snel weg. Maar dan gas er op en powersliden, wel leuk.Het is een rally auto en geen circuit auto.
Driften met 4-wiel aangedreven auto? Hoe?Ik doelde dan vooral ook op driften. Dat het geen circuitauto is dankzij de rallygenen begrijp ik wel.![]()
Driften met 4-wiel aangedreven auto? Hoe?![]()
Invloed van je scharrel?En ik ben bami aan het maken, vroeger kocht ik dat kant en klaar en dan zelf meer ingrediënten toevoegen. Nu kook ik de bami zelf, voor een bakje kant en klare betaal je 4 Euro.![]()
Nee. Rommelrjes voor de vrouw en een nieuwe mand voor in de camper voor de hond. Wel met de camper op en neer geweest, proefritje voor we binnenkort op vakantie gaan ging goed.Dus weer een nieuw ligbed gekocht begrijp ik![]()
Nee, Indonesisch recept.Echte Surinaamse bami?
Hopen dat er geen zand in de regen zit...Ik heb de auto gepoetst. Moest vooral van binnen…nog van na de vakantie.
Rij ik naar buiten…..meteen een dikke bui eroverheen.
Wel mooie “beading”.![]()
Nee, Indonesisch recept.
Ik maak liever een ovenschotel met bloemkool.Ik moet hier altijd de bloemkool koken……..met een papje, met een papje….
Lekker kipschnitzeltje erbij……
Hier de bbq nu aan
Hoef ik hier nu niet te wagen, veel te wisselvalligHier de bbq nu aan
Beetje boter smelten…bloem erbij. Even aan laten bakken, dan melk toevoegen. Peper, zout en nootmuskaat.Papje?