Carkiller
Petrolhead
Ik ook niet. Maar even wat over gelezen inmiddels.Wist niet dat dat bestond!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet. Maar even wat over gelezen inmiddels.Wist niet dat dat bestond!![]()
Bestaat het beroep glazenwasser danwel schoonmaker niet in Zwitserland ?Robot om je ramen te wassen, eigenlijk hetzelfde als een zuig robot of grasmaai robot.
Oeps.![]()
Ik had wel even een zweet momentje vanmiddag. Dacht al met m’n smoel te eindigen op TikTok : Nederlandse toerist volgt blind z’n navigatie en rijdt zichzelf vast.
Met Dikke Bertha zat je denk daadwerkelijk vast @MACHINER want m’n spiegels moesten worden ingeklapt en de bocht 2x steken
Schoonmaakster overwegen we maar dat kost al snel 40-45 euro per uur. Mijn vrouw is “huisvrouw” dus ik heb zoiets van…Bestaat het beroep glazenwasser danwel schoonmaker niet in Zwitserland ?![]()
Ja en dan met eenrichtingsverkeer aangeven dat de straat niet toegankelijk is voor auto’s die >2.5m zijn. Alsof je dan nog kan kerenOeps.
Ik wist niet eens dat 4-laags glas bestond. Only in Switserland.Wist niet dat dat bestond!![]()
Is 2 X dubbel glas met een gas er tussen.Ik wist niet eens dat 4-laags glas bestond. Only in Switserland.
Wij hebben met een aantal buren een soort "groepsaankoop" gedaan om de ramen te laten poetsen aan de straatzijde door een bedrijfje. Gelijkvloers en 1Ste V. 2de Verdieping en de tuinzijde doen we zelf wel. Maar niet mijn meest favoriete bezigheid.
Friggin….dat was niet goed gegaan nee. Ik gok dat jou bolide qua breedte de A4 niet veel ontloopt? Dan is Bertha inderdaad fors breder![]()
Ik had wel even een zweet momentje vanmiddag. Dacht al met m’n smoel te eindigen op TikTok : Nederlandse toerist volgt blind z’n navigatie en rijdt zichzelf vast.
Met Dikke Bertha zat je denk daadwerkelijk vast @MACHINER want m’n spiegels moesten worden ingeklapt en de bocht 2x steken.
Aan m’n motorkap kunnen jullie overigens zien hoe het nu met mijn bolide gaat wat betreft stof en vuiligheid. Vogelpoep is het enige wat ik eraf haal, de rest geloof ik wel.
Ook hier nog geen 1 wasbox gezien. Wel van die horror borstels die helemaal zwart zijn geworden van de vuiligheid en slijtage
Schoonmaakster overwegen we maar dat kost al snel 40-45 euro per uur. Mijn vrouw is “huisvrouw” dus ik heb zoiets van…
Maps vond vandaag dat ik wel even over het fietspad kon. Navigatie van de auto zelf had een beter idee. Gelukkig, want ik wilde erg graag naar de 35 ct laadpaal
Ik heb zo'n stofzuiger voor het raam. Wel zelf boenen, maar daarna maak je het heel mooi schoon en weinig moeite. Één keer in de 3 maanden een glazenwasser aan huis.
Bertha is bijna 15cm breder dan de F11. Mijn god. 1cm langer.
Het vergt soms meer achterom kijken dan naar voren, maar och. 19 mijl, een goede 30km later en we zijn weer thuis. Mét het cadeau voor m'n vrouw.Fietsen in de VS, ik zou het niet doen...
Die laat het dus breed hangen!Wat een beest die x5. 11cm breder dan de ix3 en nog 8cm breder dan de Infiniti. 6cm breder dan een GLE!!
Die laat het dus breed hangen!![]()
De GLE is dan ook gewoon heel erg slankWat een beest die x5. 11cm breder dan de ix3 en nog 8cm breder dan de Infiniti. 6cm breder dan een GLE!!
De GLE is dan ook gewoon heel erg slank![]()
Die heb ik.Zitten we nu te vergelijken wie de grootste heeft?
Ik ben heel bescheiden!
Schappelijke prijs voor een 580, maar wel meer dan een tonnetje gelopen en hij heeft het standaard stuur, die vind ik persoonlijk niet mooi.Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 65.800
Kilometerstand: 110.870 km
Bouwjaar: 06/2020
Doe mij die maar
De tandjes..vandaar dat ik voorzichtig achteruit de carport in rijd waar ik de A4 er zonder veel opletten zo in drukWat een beest die x5. 11cm breder dan de ix3 en nog 8cm breder dan de Infiniti. 6cm breder dan een GLE!!
Die heeft het dikste blok..baas boven baas héDe GLE is dan ook gewoon heel erg slank![]()
Tot november, dan mag vrouwlief hopelijk weer rijden en word de sleutel weer geconfisqueerd, mag ik standaard met de 4 op pad….
De Bird heeft een 5.2L V8, maar goed dat is geen daily!Die heeft het dikste blok..baas boven baas hé![]()
‘Gedroogde ham is rauw varkensvlees (meestal de achterbout) dat geconserveerd is door middel van zouten en een langdurig droogproces, vaak maanden tot jaren rijpend. Dit proces resulteert in een stevige textuur en intense, zoute smaak zonder verhitting. Bekende soorten zijn Parmaham, Serranoham, Ardenner ham en Ibericoham.’Wat is dat, gedroogde ham?
De Bird heeft een 5.2L V8, maar goed dat is geen daily!
Dat was al een downsize van de uitgeboorde 5.7L V8 van de Corvette. Ook ik denk aan het milieu![]()
FX50 of echt wat anders?Uitslover
Heb slechts een 3.0 zes lijn en 3.7 v6 :-(
Misschien toch tijd voor weer een v8
FX50 of echt wat anders?Ik had ooit een buurman met een FX45.
Haha ja alleen heb je daar het voordeel van ZTL en kom je er niet zo snel.Altijd spannend dat soort straatjes, Italië heeft er ook genoeg![]()
Ja niet normaal hè, sinds de G series zijn BMWs goed uitgedijd. Een G31 is volgens mij ook 5 cm brederBertha is bijna 15cm breder dan de F11. Mijn god. 1cm langer.
Weet ik.Heb een mijn auto topic waar de avonturen van de zoektocht te lezen zijn![]()
Ja niet normaal hè, sinds de G series zijn BMWs goed uitgedijd. Een G31 is volgens mij ook 5 cm breder
Wow dat is echt serieus breder haha!11cm breder zelfs…!!
Dus tussen de X5 en die G31 zit maar 4 cm verschil? Wow11cm breder zelfs…!!
Ook niet slecht toch, een 12 cilindriUitslover
Heb slechts een 3.0 zes lijn en 3.7 v6 :-(
Misschien toch tijd voor weer een v8
Wat mij betreft de mooiste Ferrari op dit moment.Ook niet slecht toch, een 12 cilindri![]()
Wat mij betreft de mooiste Ferrari op dit moment.![]()
Dat valt me dus ook op met de X3. Die is dus ook -na opzoeken- 3cm breder ! Wel 20 cm korter11cm breder zelfs…!!
Ik denk ik ook. Behalve de 12Cilindri en een paar uitvoeringen van de 812 heb ik verder weinig met jonge Ferrari’s.Na de 458 ben ik het echt kwijt bij ferrari
Wat wil je na de boot? #ikvraaghetvooreenvriend