Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Wel echt duidelijk een stukje zuiniger! Hoe groot is die batterij ook alweer? Ik heb vgm 74 netto
77 kWh netto
Deze maand zit ik op 20,6 gemiddeld (250km) maar vorige maand 16,6 (700km)
Ik heb het alleen per rit, totaal en sinds laden. Totaal is nu 17, ±6500 km nu. Wel direct weer verschil met de temperatuur onder 10 °C maar totaal vandaag was 15 (175 km), dus niet gek.

Was niet normaal qua regen hier.
Mijn cabrio stond braaf en veilig droog in de garage, maar de 2 andere auto’s niet.

Voor de vakantiegangers, er is niet echt mooi weer voorspeld “zulle” zoals we dat hier zeggen (y)
Kinderen, vakantie, slecht weer is niet zo een gelukkige combinatie.

jaaLFAtpRC-bpBksgZFFpA.webp

Hier is het probleem dat de kinderen niet gewend zijn aan slapen in het licht. Kamers thuis zijn goed verduisterd, hier niet. Dus laat gaan slapen maar niet uitslapen, logisch, eerste ochtend. Dus nu zijn ze heel vrolijk :cautious:
Zonnetje breekt door na een nacht regen (papa, het maakt teveel lawaai) dus hopelijk lekker naar buiten. Eerst opwarmen in de jaccuzi haha.
@S J 1001 veel plezier in Italië. Welke regio?

@Niseko : Was je er ook nog bij? Bij de veiling van auto's "Foute verpleegster"?

Nu lekker aanlummelen in de ochtend. Bewolkt maar droog.
Heb nu de "Hemelse 150" aan van Radio 10 op de achtergrond.
150 muzieknummers van overleden artiesten.

Jullie alvast een leuke dag allen! (y)

@Niseko : Was je er ook nog bij? Bij de veiling van auto's "Foute verpleegster"?
Nee, ik was er niet bij, maar ik ken haar wel via een bevriend koppel uit W-VL. Toffe vrouw, altijd lol en ambiance op een feestje of BBQ maar wat teveel last van grootheidswaanzin. En zeker haar partner.
Hadden ze het wat slimmer gespeeld konden ze perfect onder de radar zijn gebleven. Nu de grens steeds verder en verder gelegd en vroeg of laat crash je tegen de muur.
Wel ronduit schandalig hoe ze behandeld is zowel in de pers als door justitie.

Hier is het probleem dat de kinderen niet gewend zijn aan slapen in het licht. Kamers thuis zijn goed verduisterd, hier niet. Dus laat gaan slapen maar niet uitslapen, logisch, eerste ochtend. Dus nu zijn ze heel vrolijk :cautious:
Zonnetje breekt door na een nacht regen (papa, het maakt teveel lawaai) dus hopelijk lekker naar buiten. Eerst opwarmen in de jaccuzi haha.
@S J 1001 veel plezier in Italië. Welke regio?

Oh oh succes

Kleine hier heeft gelukkig geen last van licht, haar kamer is thuis ook met jaloezie + verduisterende gordijnen

Triëst zitten we !

Hier nu regen met bakken uit de lucht. Grijs en grauw.
Maar de buitenkraan is gerepareerd! Nieuwe spindel er in en klaar is Robert 69! House Manager weer blij...
Nu naar boven gejaagd, want de H.M. moet effe bellen met de zusters.
Dus ik ga maar wat steentjes aan elkaar zetten en luisteren naar de Hemelse 150 via de pc.
Nu Het Dorp van Wim Zonneveld. Dat wordt traantjes... :cry:

Mijn nieuwe campernavigatie getest. Android auto scherm van de Temu. Werkt prima zo op het 1e oog. Straks eens in de camper monteren en morgen gaan we een stukje rijden. Hoe zal de praktijk zijn?

Hier ook een grijs dagje met afentoe wat regen, vanochtend binnen gespeeld en zometeen ff buiten spelen :)

Ik heb weer een nieuw projectje, collega is net geland in Tokyo en moet voor mij een horloge meenemen, net geld overgemaakt, ik hoop dat ie nog terug komt :ROFLMAO:
Ah, de Rolex handel gaat internationaal.

Zo heb ik dat zelf wel eens gedaan, maar je hebt ook de doos en de papieren nodig. Als je aangehouden wordt aan de grens dan moet je hoe dan ook betalen… Maar zelfs met de belasting erop heb ik nog genoeg winst potentieel, dus hoe dan ook interessant.

Doos en papieren best apart laten opsturen per koerier.
Horloge gewoon laten aandoen zodat er geen link is tussen beide.

De Rolex of de collega? :unsure:
Beide uiteraard, maar het is geen Rolex er zijn een paar merken meer dan alleen Rolex ;)

Doos en papieren doe ik niet apart opsturen want als ze die kwijt raken dan krijg je het nooit meer terug en dan is het horloge gelijk een paar duizend euro minder waard.

Hij is z.g.a.n. dus ik heb liever niet dat hij hem aan doet, gewoon meenemen en als ik importeerbelasting moeten betalen dan is het zo, vind ik niet erg. Krijg sowieso al 10% korting tov online bestellen en laten bezorgen.

Beide uiteraard, maar het is geen Rolex er zijn een paar merken meer dan alleen Rolex ;)

Doos en papieren doe ik niet apart opsturen want als ze die kwijt raken dan krijg je het nooit meer terug en dan is het horloge gelijk een paar duizend euro minder waard.

Hij is z.g.a.n. dus ik heb liever niet dat hij hem aan doet, gewoon meenemen en als ik importeerbelasting moeten betalen dan is het zo, vind ik niet erg. Krijg sowieso al 10% korting tov online bestellen en laten bezorgen.
In oktober ben ik jarig JL86.

Hebben we dat vast gehad. En meer krijg ik toch niet, kom niet verder dan een digitaal Casio horloge.
Misschien heb ik een keer geluk op de kermis. :unsure:

Maar, nog 741 Euro op de betaalrekening, 22e al salaris (en vakantiegeld) dus dat ga ik redden.
Als de belastingdienst dan ook nog een beetje opschiet met wat ik terug krijg...

Als de belastingdienst dan ook nog een beetje opschiet met wat ik terug krijg...
Heb je al een blauwe brief gehad? Daarin staat dan dat ze het binnen 1 week na dagtekening (meestal eergisteren bij ontvangst) overnaken. Ik verwacht morgen of zaterdag een leuk bedrag terug. Heb de blauwe envelop al gekregen maandag.

De belastingdienst is hier altijd ontzettend traag met terug betalen, maar van de andere kant heb ik dit jaar ook nog geen belasting betaald :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan