Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb zo weinig perceel dat ik het triest is om dat in hectare uit te drukken :ROFLMAO: Dus voor mij zijn het nog steeds lappen grond..!

Heb ook wel ervaring in omgeving Charleroi qua werk en daar was alcohol bij de lunch ook niet vreemd (7 jaar terug?)

Toen ik later in Nyon (CH) werkte - nee niet voor de UEFA JL86 - was wijn drinken ook vrij gangbaar tijdens de middagpauze.
Nyon is een mooie stad, sowieso een hele mooie regio! Bij zakelijke lunches wil er in Genève of Lausanne ook nog wel een flesje of 2 doorheen gaan ;)

Ja, Nyon was echt een enorme meevaller qua werk, fijn om te wonen als je en Frans en Duits spreekt. En ook fiscaal was het best een leuk verhaal :ROFLMAO:
Maar ik trok er eerlijk gezegd meer op met de Franse collega’s die er werkten als nou ja (vreselijk lelijk woord) grensarbeiders, dan met de meer gesloten CH-ers. Mijn Frans is ook wat beter dan mijn Duits.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Proost allen. :D

Ik heb alleen nog een setje gueuzes hier en wat heerlijke Albanese wijnen van onze huwelijksreis. Ik probeer al enige tijd de collectie wat te laten krimpen en met als voordeel 'moet' ik zelf zo nu en dan een glaasje tot me nemen.

Ja maar hier is dus onze catch22.

Je koopt flessen die. Nou ja wel wat aan de prijs zijn. Zodra je m in NL hebt is die al meer waard. Wacht een jaar of wat, nog veel meer.

Dus zo heb je een fles die je voor zeg €40 kocht , in je hoofd opeens €80 waard is. Dat is die ook wel maar we verkopen geen flessen, die drinken we op. En dan denk je.. ja.. ga ik die nu hier voor openen? Of wacht ik nog even?

En voor je het weet heb je een volle wijnkast en haal je doordeweeks alsnog een nieuwe fles bij de slijterij .
Morgen is geen gegeven....dus elke dag is een speciale gelegenheid.

@De Dude, je had het er laatst over dat ik me weinig zorgen hoefde te maken als ik per ongeluk een keer te dicht achterop iemand rijd met de 5, maar ik maak me meer zorgen over de hoeveelheid volk wat Bertha op de kont kruipt…ik ga maar eens een bullbar voor achterop lassen denk ik :rolleyes:

@De Dude, je had het er laatst over dat ik me weinig zorgen hoefde te maken als ik per ongeluk een keer te dicht achterop iemand rijd met de 5, maar ik maak me meer zorgen over de hoeveelheid volk wat Bertha op de kont kruipt…ik ga maar eens een bullbar voor achterop lassen denk ik :rolleyes:
Harder rijden wellicht ? :p haha

Zo vandaag een paar interview gesprekken gehad voor een sleutelpositie bij ons in het bedrijf... Zoals gewoonlijk luistert HR voor geen meter... Van 1 candidaat wist ik vooraf al dat het geen match was, HR aangegeven, maar die zeiden interview hem toch maar, gedaan, top kerel, maar niet wat wij zoeken... Andere wel top, ziet er naar uit dat wij hem aannemen. Dus goede dingen, maar HR zucht :ROFLMAO:

Zo vandaag een paar interview gesprekken gehad voor een sleutelpositie bij ons in het bedrijf... Zoals gewoonlijk luistert HR voor geen meter... Van 1 candidaat wist ik vooraf al dat het geen match was, HR aangegeven, maar die zeiden interview hem toch maar, gedaan, top kerel, maar niet wat wij zoeken... Andere wel top, ziet er naar uit dat wij hem aannemen. Dus goede dingen, maar HR zucht :ROFLMAO:
Ze doen graag dubbel werk zo te lezen.

Is gewoon irritant, want je verliest weer een uur, heb al genoeg te doen. Nu ff snel boodschappen doen tussen door en dan nog ff een paar emailtjes. Komende paar dagen vrij.

Ik heb zojuist iets bijna onmogelijks gedaan naar mijn mening.
Ik heb thuis een weerstationnetje en de batterijen waren leeg. Ik naar de Action, ben ik de oude batterijen vergeten mee te nemen...
Ik zie 9 soorten die het konden zijn, ik heb maar gegokt.

En ik heb de goede!:oops:
Dan gaat er meer goed vandaag! ;)

ik zie dat het al mei is en we nog geen zomervakantie geboekt hebben! De komende dagen maar eens naar kijken, tijd vliegt :ROFLMAO:

@S J 1001 ik had vandaag met 130 op de cc een verbruik van 20 kWh/100 km. Even vlot over de afsluitdijk voordat we weer in een plensbui langs de werkzaamheden mochten. Daarna laatste stuk achter een camper, dan is de acc erg fijn. En daalde het verbruik weer vlot haha.

Irritant wel! Ik heb daar in bbk ook echt hekel aan.

Heb er zelf niet echt last van, hoogstens een mede BMW-ert, of Audi/ Cupra / GTI achtig vehikel
Als halve neanderthaler rij ik hoogst zelden in een binnenstad, maar het lijkt hier in dorpsgebied compleet random te zijn wie er kleeft. Kan ook zomaar een fiatje 500 met een frustie dame zijn

@S J 1001 ik had vandaag met 130 op de cc een verbruik van 20 kWh/100 km. Even vlot over de afsluitdijk voordat we weer in een plensbui langs de werkzaamheden mochten. Daarna laatste stuk achter een camper, dan is de acc erg fijn. En daalde het verbruik weer vlot haha.

Wel echt duidelijk een stukje zuiniger! Hoe groot is die batterij ook alweer? Ik heb vgm 74 netto

Deze maand zit ik op 20,6 gemiddeld (250km) maar vorige maand 16,6 (700km)

Succes met de spindel Robert 69, moest het even opzoeken.
Hier GIET het momenteel met bakken uit de hemel, niet normaal.
SJ wat rij je onzuinig, ik zit op 7,1 dat is net geen derde zuiniger dan jou :giggle:

Terug
Bovenaan