Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heb ik weleens verteld over waarom ik met mijn Focus tegen het huis reed..? Vriendin die ineens riep dat ze de andere auto niet goed had geparkeerd dus ik moest opletten. Ik was afgeleid en keek links, niks aan de hand. Vervolgens schaafde ik rechts langs een muur met de wielkast...
Ik chagrijnig, leid mij dan ook niet af, volgens haar volledig mijn schuld. Blijft een punt van discussie :ROFLMAO:

Heb ik weleens verteld over waarom ik met mijn Focus tegen het huis reed..? Vriendin die ineens riep dat ze de andere auto niet goed had geparkeerd dus ik moest opletten. Ik was afgeleid en keek links, niks aan de hand. Vervolgens schaafde ik rechts langs een muur met de wielkast...
Ik chagrijnig, leid mij dan ook niet af, volgens haar volledig mijn schuld. Blijft een punt van discussie :ROFLMAO:

Can’t live with them

Can’t live without

#levensmotto

Uhm, lastig in te schatten, de advertentie doet mij vermoeden van niet. Maar ik heb de bar even gegoogled en hij is wel gewoon open. Dus wellicht toch wel? In dat geval heb je een rendement van 16%, nicht schlecht ;)

Volgens mij heb ik nog een drankje gedaan in die bar vorige maand :ROFLMAO: Het ligt wel in ‘de’ drukke straat

165k zou 1500 huur logischer lijken voor mn gevoel namelijk

@S J 1001 niet slecht bedoeld, maar zoiets doe je als het je 10de belegging is en je het risico kunt dragen maar niet als 1ste of 2de, je kunt er namelijk veel geld mee verliezen!

Immo huur... 2 vriendinnen van ons -> 1 is kinesiste - toch niet het minste - en betaalt 2.100€/M voor haar pand/groepspraktijk met ook logopedie etc., de andere heeft een winkel van vrij chique baby spullen, 1.900€/maand.

Gewoon voor hun beroep, dus ze wonen er niet eens met hun gezin. De kine ken ik al lang, dus daar kan ik al eens iets tegen zeggen. "Working poor" en ze knikte van Ja. En geen werkweek van 40h hoor.

Zolang je vrij bent hoeveel geld je verpest aan een dure Duitse bolide heb je niet veel om over te klagen qua relatie :) .
Aaah ik kijk echt super uit naar morgenavond, hier is het een verlengd WE van 4 dagen. Het weer zal niet top zijn maar ik kreeg net een WA "steek de haard al maar aan Papa".

Dat durf ik niet. Er hangt bij ons een flauw bordje in de keuken..

Regel 1. Mama heeft altijd gelijk.
Regel 2. Als mama geen gelijk heeft treed regel 1 in werking.

Dan weet jij wel hoe de vlag dr bij hangt hier.
Regel 3: als de directrice van huis is ben ik de baas. Daarom zojuist 2 koekjes bij de koffie genomen, even flink uit de band springen ;)

Ik heb ook nog nooit een argument thuis gewonnen, soms probeer ik het en dan hebben we 2 a 3 dagen radio silence... wat opzich ook wel ff fijn is... Maar uiteindelijk ben ik altijd diegene die zn excuses moet aanbieden :ROFLMAO:

Jongens....hoe willen jullie dit 25+ jaar volhouden?

Dat bordje van MACHINER is de basis. Onthoudt dat! En als je wilt "winnen" zul je gewoon een keer moeten laten zien dat iets ook anders kan, dan hopen dat zij dit ook ziet en dat ze het accepteert. ;)

Bijna 25 jaar getrouwd..........:cool:

Terug
Bovenaan