De Dude
Petrolhead
Een mooie stap weer. Heel veel succesMorgen wordt ook weer een bijzondere dag, na langzaam uren opbouwen ga ik me morgen volledig hersteld melden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een mooie stap weer. Heel veel succesMorgen wordt ook weer een bijzondere dag, na langzaam uren opbouwen ga ik me morgen volledig hersteld melden![]()
Ik ben GT aan het (terug)kijken, gisteren Hammond in Italië met z'n Hellcat in de tunnelsMijn Subaru is leuk op zo'n moment, vooral in een tunnel.![]()
Ik doe dit normaal nooit, laat dat duidelijk zijn. Was eerste keer. Maar ik vond deze persoon zo asociaal rijden, terwijl er bijna niemand op de weg was, toch drukken en zo. Dus ik wilde hemeven laten merken dat zijn kleine plasser compensatie niet voldeed.Koppel, het voordeel van electro.
Wel leuk, ik heb zelf niets met sprintje trekken met een grote wagen, dat doe ik liever met een klein scheurijzer. De bult vermogen in de dikke beest is voor opritten en van 80 rechterbaan naar 130 trekken
Ach joh we schieten allemaal wel eens uit de bocht / laten ons kennen, prima toch. Ik had het ook paar weken terug tegen een Q4 etron die mij niet er tussen wilde laten.Ik doe dit normaal nooit, laat dat duidelijk zijn. Was eerste keer. Maar ik vond deze persoon zo asociaal rijden, terwijl er bijna niemand op de weg was, toch drukken en zo. Dus ik wilde hemeven laten merken dat zijn kleine plasser compensatie niet voldeed.
Ik zit nu prinsheerlijk in het zonnetje te genieten van kidsentertainment. Hier in Frankrijk denken ze duidelijk mee met de ouders.
Eén bar met alle cocktails die je kan bedenken, vol in de zon en voor de vaders een wel heel selectieve groep dames die de dansjes verzorgd in erg strakke kleding.
Prima verdienmodel. Ik blijf wel zitten
Oh, ik zou dat waarschijnlijk ook gedaan hebben in jou geval hoorIk doe dit normaal nooit, laat dat duidelijk zijn. Was eerste keer. Maar ik vond deze persoon zo asociaal rijden, terwijl er bijna niemand op de weg was, toch drukken en zo. Dus ik wilde hemeven laten merken dat zijn kleine plasser compensatie niet voldeed.
dat zei die X6 bestuurder gisteren ookIk doe dit normaal nooit, laat dat duidelijk zijn.
Pinocchio!dat zei die X6 bestuurder gisteren ook![]()
Ik neem wel eens een klein stukje 60-weg om wat van de route af te snijden. Hou me altijd keurig aan de snelheid, eerder 55km/u omdat er ook wat huizen staan waar kinderen wel eens spelen in tuin of erf met skelter etc.Oh, ik zou dat waarschijnlijk ook gedaan hebben in jou geval hoordat slag kan die deksel wel even gebruiken idd
Maar dit is ook beetje voor eigen rechter spelen. Ook niet perse nodig. Ook ik heb me heus wel eens tot dit laten verleiden maar nu niet meer. Hoogstens als een drammer achter me zit wat ruitenwisservloeistof voordat ik naar rechts ga, maar ook daar kan je wat van vinden (tijd terug in het idiote verkeer topic)en extra treuzelen bij een driesprong.
Mooi dat dit dan helpt! Maar Ja het is echt triest. Bij ons vooral de buren in de straat achter ons. En er spelen echt veel kinderen op straat bij ons.wij wonen net op de hoek in de straat en de ix3 en fx37 staan vaak aan weerszijden van de straat.. dus moeten ze wel afremmen dankzij die twee brede auto’shet is een woonwijk.. soms zie je ze echt 40+ rijden..
Overigens valt me dat ook weer op hier in Frankrijk, net als in Italië.
Mensen blijven niet links plakken of gaan opzij als je aan komt rijden.
Wat. Een. Verademing.
Sowieso 130 km/u. Zoveel fijnere snelheid en het verkeer is véél beter geordend met rechts en links. Rechts langzamer en 130+ op de linkerbaan.
Niemand die ff bang is om even achter een vrachtwagen te hangen en niemand die loopt te drammen omdat die er langs wilt.
Mooi dat dit dan helpt! Maar Ja het is echt triest. Bij ons vooral de buren in de straat achter ons. En er spelen echt veel kinderen op straat bij ons.
De Dude kan aan mij liggen hoor maar zonder alcohol op en zonder in de zon te zitten is dat Max een 6/10![]()
U vraagt..![]()
De Dude kan aan mij liggen hoor maar zonder alcohol op en zonder in de zon te zitten is dat Max een 6/10![]()
Een hele fles kan ik niet op achter elkaar. Daarnaast moet ik nog rijden.Ik pak de fles Laphroaigh wel
Haha ik denk dat ze ook Max 22-24 is ofzo dus sowieso dun ijs.De Dude kan aan mij liggen hoor maar zonder alcohol op en zonder in de zon te zitten is dat Max een 6/10![]()
SJ zei ook niet dat het een volle fles wasEen hele fles kan ik niet op achter elkaar. Daarnaast moet ik nog rijden.![]()
Nee je mag hier natuurlijk gewoon 130. Gewoon een hele fijne snelheid.Scheelt als je niet gelijk 400€ kwijt bent met 130 kmh naguurlijk
Als ik een hele fles laphroaig opheb spreek ik de hele avond Schots.Een hele fles kan ik niet op achter elkaar. Daarnaast moet ik nog rijden.![]()
Ik denk eerder omdat je vrouw naast je zitdus sowieso dun ijs.
Ziet er zeker goed uit in dat strakke shirtje!![]()
U vraagt..![]()
Oh die kan er wel om lachen. Ze weet toch dat ik grote mond heb maar op dat gebied zo loyaal als wat benIk denk eerder omdat je vrouw naast je zit![]()
Een hele fles kan ik niet op achter elkaar. Daarnaast moet ik nog rijden.![]()
Als ik een hele fles laphroaig opheb spreek ik de heel avond Schots.
Maar das meer omdat ik met 3 dubbele tong niet meer te verstaan ben.
Haha ja dat was dus mijn grapje ookMoraal vant verhaal, of hun normale tongval of jou driedubbele tong zoveel verschilt waag ik te betwijfelen![]()
got that, maar als je nog voldoende bij je positieven bent om engels te knauwen met een licht rollende r zou het me niet verbazen als ze je echt als broeder beschouwen..dat meende ik serieus (heb nog geen drank op vandaag. Dat biertje gister toen het straten om half 10 klaar was was ook het laatsteHaha ja dat was dus mijn grapje ook. Die gasten klinken als dronken Nederlanders die in steenkolen Engels praten.
Wel mooi verhaal! Ik moet er nog steeds naar toe.. wil graag lange trip doen speyside en islay
Ik had jou toch echt anders ingebeeld, maar waarom heb je jezelf erbij op de foto?![]()
U vraagt..![]()
Ietsje langer, ietsje dunner, ietsje meer haar.Ik had jou toch echt anders ingebeeld, maar waarom heb je jezelf erbij op de foto?
Probeer altijd binnen je budget te kijken naar de kracht van de processor. Nieuwere chips gaan vaak net even wat langer mee dan andere. Formaat is niet het belangrijkste en goedkoop is duurkoop![]()
Ja dank hier kan ik welgeteld niks meeProbeer altijd binnen je budget te kijken naar de kracht van de processor. Nieuwere chips gaan vaak net even wat langer mee dan andere. Formaat is niet het belangrijkste en goedkoop is duurkoop![]()
De huidige heb ik, gewoon de normale. Ging voor een pro maar kwam thuis met een normale op advies van Apple Genius.Ik ga sowieso refurbished kopen, maar welk type raden jullie aan?
Nee die zou ik niet doen. Die heb ik nog wel liggen thuis maar overduidelijk verschil. De kinderen doen daar squla op en dat is het welHoef zeker niet het nieuwste, maar is een 2020 bijvoorbeeld nog verstandig? Geen verstand van, vandaar jullie expertise gevraagd![]()
Ja blijft ondersteunen. Das wel echt een + van AppleDus niet echt veilig... heb begrepen dat dit beter is bij Apple.
Absoluut. Ik heb een 2022-versie in 2024 gekocht zonder Home-button en met USB-C, werkt prima en heb mijn MacBook sindsdien nog amper gemist. Alleen weet ik niet of, net als bij de iPhone, de iOS-updates een keer ophouden. Bij de iPhone is dat volgens mij na een jaar of 5/6.Ik zou minimaal voor eentje gaan zonder home button onder het scherm en met usb-c ipv lightning. Die versie was echt een sterke verbetering als ik mij goed herinner
Of op tijd je AppleCare verlengen. Al loopt dat bij mij ook steeds mis ondanks dat voornemen.Als je er een paar hebt, dan kun je de specs vergelijken en kijk tevens naar de SoH van de batterij. Als je eenmaal reparaties nodig hebt dan loont het zich vaak bij Apple net zo goed om iets nieuw te kopen.
Ik doe er zakelijk ook echt veel mee en gebruik m’n laptop minder en minder. Vind dat multitasken icm een goed toetsenbord zo super goed werken.Absoluut. Ik heb een 2022-versie in 2024 gekocht zonder Home-button en met USB-C, werkt prima en heb mijn MacBook sindsdien nog amper gemist. Alleen weet ik niet of, net als bij de iPhone, de iOS-updates een keer ophouden. Bij de iPhone is dat volgens mij na een jaar of 5/6.
Jazeker! Zelf heb ik er een hoes bij gekocht waar een toetsenbord geïntegreerd zit. Dat toetsenbord gaat alleen enorm snel leeg dus die gebruik ik weinig.Ik doe er zakelijk ook echt veel mee en gebruik m’n laptop minder en minder. Vind dat multitasken icm een goed toetsenbord zo super goed werken.
M