Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat die dingen überhaupt nog worden verkocht is mij een raadsel. Afschuwelijk. Mijn mening uiteraardmeneer bevestigd wel het stereotype X6 rijder voor me![]()
Niet? Ik heb altijd een voorraadje.Ja die had ik niet uitgeprint en in m’n broekzak zitten
meneer bevestigd wel het stereotype X6 rijder voor me![]()
Hij wilde niet naast een AMG staan?Die Bmw staat er meer buiten dan in…
![]()
Dat die dingen überhaupt nog worden verkocht is mij een raadsel. Afschuwelijk. Mijn mening uiteraard![]()
Ik ben ietsje jonger
Succes !En daar zitten we weer op het werk op zondag ochtend.
Werkse!En daar zitten we weer op het werk op zondag ochtend.
Idem hier, nu Bluey op tvHier eerst even de tv aan, vaste prik op zondagochtend
Ook overal hetzelfdeLol, ik word net gebeld... ik ben al te wakker, ik ga wel even bezig boven, kunnen jullie vast met het ontbijt bezig? Ja, hallo, zo werkt het niet!
Waarom niet?Werkse!
Hier eerst even de tv aan, vaste prik op zondagochtend (tenzij we niet thuis zijn), dan kunnen wij ons nog even omdraaien.
Cadeautje hebben ze al gegeven aan mama, die mocht nog verder slapen. Ik ook, maar ritme is belangrijk en morgen vroeg de wekker dus uit bed gegaan.
Zo samen croissant rollen als "verrassing" en straks bij de koffie nog een Moederdag-tompouce... stond gisteren in de winkel en ik dacht, why not, kinderen blij.
Lol, ik word net gebeld... ik ben al te wakker, ik ga wel even bezig boven, kunnen jullie vast met het ontbijt bezig? Ja, hallo, zo werkt het niet!
Denk dat hij doelde op dat er om wordt gevraagd het nu te doen, ipv gewoon lekker te wachten tot het klaar is. Althans zo begreep ik het.Waarom niet?Mijn vader maakt ook gewoon ontbijt en kookt ook. Niet dagelijks, maar hij doet het wel. Niks raars aan.
![]()
Daar doelde ik niet op, maar dit:Waarom niet?Mijn vader maakt ook gewoon ontbijt en kookt ook. Niet dagelijks, maar hij doet het wel. Niks raars aan.
![]()
Idee was dat ze nog even lekker een tijd in bed bleef liggen. Lukt anders ook prima. Maar nu was ze te wakker door het cadeautjes krijgen haha.Denk dat hij doelde op dat er om wordt gevraagd het nu te doen, ipv gewoon lekker te wachten tot het klaar is. Althans zo begreep ik het.
Mijn vriendin was laatst een weekend weg met vriendinnen. Die zeiden allen (klaagden), als ik straks thuiskom, is het een grote zooi. Ze hield haar mond, want ik houd de boel netjes bij. Ik doe meer in huis dan zij doet, maar zij werkt ook meer. Dus daarover kon ze niet meepraten.Waarom niet?Mijn vader maakt ook gewoon ontbijt en kookt ook. Niet dagelijks, maar hij doet het wel. Niks raars aan.
![]()
Als ik dit argument voor mijzelf gebruik als fulltime + werkende tov m’n vrouw 4 dagen is het ruzieIk doe meer in huis dan zij doet, maar zij werkt ook meer
Sterkte!Hier een raar dagje. Eerst gaan we mijn broer uitstrooien en daarna lunchen met de familie. Triestigheid en blijdschap dicht bij elkaar.
Sterkte Janneman. Inderdaad een verdrietig iets.Hier een raar dagje. Eerst gaan we mijn broer uitstrooien en daarna lunchen met de familie. Triestigheid en blijdschap dicht bij elkaar.
Jij ook.Maak er een mooie dag van!
verplicht vanuit de uren of elders in Europa?Nah, ik zit in mn truck. Moet rusten vandaag
Tijd dat je het leert…hier 98% van de tijd, de andere 2 is buiten de deurAllemaal chef-koks hier
Heb <10x gekookt in 10 jaar
![]()
De natte droom van Jay! Of mag ik dat niet zeggen?Gisteren EMWalhalla en nu op een evenementje van het andere uiterste.
![]()
verplicht vanuit de uren of elders in Europa?
Tijd dat je het leert…hier 98% van de tijd, de andere 2 is buiten de deur
Ja als je met de Ferrari gaat moet je wel wat vrienden mee vragen, de bagageruimte is wat beperkt.Allemaal in de rij voor de Praxis?
Zag dat de tuinbeits en andere verfspullen met korting waren dit weekend.
Dat is minder ja, kameraad had een tijdje terug net de laatste paar uur Duitsland over het randje om thuis te komen. Enerzijds wel bizar dat je dan daar rijverbod hebt en er hier gewoon gereden kan worden.Verplicht, en mag Oostenrijk niet in... sta Slovenië
Als je Ferrari kan rijden, kan je het ook laten bezorgen, toch? Alleen even kijken wat je moet hebben en dan bestellen en laten afleveren.Ja als je met de Ferrari gaat moet je wel wat vrienden mee vragen, de bagageruimte is wat beperkt.
Dat is minder ja, kameraad had een tijdje terug net de laatste paar uur Duitsland over het randje om thuis te komen. Enerzijds wel bizar dat je dan daar rijverbod hebt en er hier gewoon gereden kan worden.
vaak het weekend over van huis?
Pas op hè?Wat leuk, een fiat meeting!
Nat gaat wel heel ver, maar ik word er wel blij van, ja.De natte droom van Jay! Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Op z’n minst warm van danNat gaat wel heel ver, maar ik word er wel blij van, ja.![]()
verplicht vanuit de uren of elders in Europa?
Tijd dat je het leert…hier 98% van de tijd, de andere 2 is buiten de deur
Koppel, het voordeel van electro.Ik heb laatst een RS Q8 "eruit gereden", nadat hij (?) als een mafketel over een rustige ring vloog. Hij stond bij een stoplicht, dat op groen ging en rokende, piepende banden, daar ging meneer. Ik zat er niet ver achter, had nog een beetje vaart. Vrijwel lege weg, dus plankgas en er voorbij. Had wel even lol, zelfs mijn vriendin moest lachen. Maar nadat ik hem voorbij was, weer rustig verder gereden. Hij stoof er vandoor, niet weer gezien.