Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja die had ik niet uitgeprint en in m’n broekzak zitten :p

meneer bevestigd wel het stereotype X6 rijder voor me ;)

Die Bmw staat er meer buiten dan in…

IMG-4989.jpg
Hij wilde niet naast een AMG staan? :p

zo, ruim 1300 kg grasbeton en 20 kruiwagens zand verder heb ik een parkeerplek buiten playground zone.
kids lekker mee geholpen met kruiwagentje en karretja achter de traptrekker :ROFLMAO:

En daar zitten we weer op het werk op zondag ochtend.
Succes !

Hier wordt er driftig geknutseld en getekend voor Moederdag. Straks maar even ontbijt halen, is hier alleen pas om 09:00 open en huize Lebowski heeft dan doorgaans al 2u ontbijt in het buikje zitten.

Voor de kinderen uiteraard wel al ontbijt gemaakt

En daar zitten we weer op het werk op zondag ochtend.
Werkse!

Hier eerst even de tv aan, vaste prik op zondagochtend (tenzij we niet thuis zijn), dan kunnen wij ons nog even omdraaien.
Cadeautje hebben ze al gegeven aan mama, die mocht nog verder slapen. Ik ook, maar ritme is belangrijk en morgen vroeg de wekker dus uit bed gegaan.
Zo samen croissant rollen als "verrassing" en straks bij de koffie nog een Moederdag-tompouce... stond gisteren in de winkel en ik dacht, why not, kinderen blij.

Lol, ik word net gebeld... ik ben al te wakker, ik ga wel even bezig boven, kunnen jullie vast met het ontbijt bezig? Ja, hallo, zo werkt het niet!

Hier niet hoor

Mama was pas 3u thuis, kleine en ik net wakker

Gister wat knutselspullen en een kaartje gehaald

Vanmiddag naar Zeeland voor oesters en kreeft

Bluey vind ik best leuk trouwens, vooral die afl met de elektrische speelgoedauto

Werkse!

Hier eerst even de tv aan, vaste prik op zondagochtend (tenzij we niet thuis zijn), dan kunnen wij ons nog even omdraaien.
Cadeautje hebben ze al gegeven aan mama, die mocht nog verder slapen. Ik ook, maar ritme is belangrijk en morgen vroeg de wekker dus uit bed gegaan.
Zo samen croissant rollen als "verrassing" en straks bij de koffie nog een Moederdag-tompouce... stond gisteren in de winkel en ik dacht, why not, kinderen blij.

Lol, ik word net gebeld... ik ben al te wakker, ik ga wel even bezig boven, kunnen jullie vast met het ontbijt bezig? Ja, hallo, zo werkt het niet!
Waarom niet? :p Mijn vader maakt ook gewoon ontbijt en kookt ook. Niet dagelijks, maar hij doet het wel. Niks raars aan. ;)

Waarom niet? :p Mijn vader maakt ook gewoon ontbijt en kookt ook. Niet dagelijks, maar hij doet het wel. Niks raars aan. ;)
Daar doelde ik niet op, maar dit:
Denk dat hij doelde op dat er om wordt gevraagd het nu te doen, ipv gewoon lekker te wachten tot het klaar is. Althans zo begreep ik het.
Idee was dat ze nog even lekker een tijd in bed bleef liggen. Lukt anders ook prima. Maar nu was ze te wakker door het cadeautjes krijgen haha.

Ach ja, croissantjes rollen was geslaagd, stoel versierd onder toeziend oog van papa. Jongste vroeg of ze lijm mocht gebruiken :ROFLMAO:

Mijn vriendin was laatst een weekend weg met vriendinnen. Die zeiden allen (klaagden), als ik straks thuiskom, is het een grote zooi. Ze hield haar mond, want ik houd de boel netjes bij. Ik doe meer in huis dan zij doet, maar zij werkt ook meer. Dus daarover kon ze niet meepraten.
Koken doe ik ook zeker wel, dat is redelijk 50/50 hier.

Hier ook 50/50 qua koken maar m’n vrouw kookt wel lekkerder. Ik altijd maandag, woensdag, zaterdag en/of vrijdag beetje afhankelijk van wie er eerder thuis is.

In huis ben ik sjef wassen en strijken , alleen het kleine grut opvouwen laat ik over aan m’n vrouw want heb ik echt een hekel aan.

Ik doe meer in huis dan zij doet, maar zij werkt ook meer
Als ik dit argument voor mijzelf gebruik als fulltime + werkende tov m’n vrouw 4 dagen is het ruzie :ROFLMAO:

Verplicht, en mag Oostenrijk niet in... sta Slovenië
Dat is minder ja, kameraad had een tijdje terug net de laatste paar uur Duitsland over het randje om thuis te komen. Enerzijds wel bizar dat je dan daar rijverbod hebt en er hier gewoon gereden kan worden.

vaak het weekend over van huis?

Dat is minder ja, kameraad had een tijdje terug net de laatste paar uur Duitsland over het randje om thuis te komen. Enerzijds wel bizar dat je dan daar rijverbod hebt en er hier gewoon gereden kan worden.

vaak het weekend over van huis?

Zeker belachelijk in deze tijd van 24/7 economie. Maar er valt wat voor te zeggen dat bepaalde landen nog echt rustdagen hanteren. Gelukkig sta ik niet vaak in het weekend stil, meestal blijft het bij één keer per maand.

Ik heb laatst een RS Q8 "eruit gereden", nadat hij (?) als een mafketel over een rustige ring vloog. Hij stond bij een stoplicht, dat op groen ging en rokende, piepende banden, daar ging meneer. Ik zat er niet ver achter, had nog een beetje vaart. Vrijwel lege weg, dus plankgas en er voorbij. Had wel even lol, zelfs mijn vriendin moest lachen. Maar nadat ik hem voorbij was, weer rustig verder gereden. Hij stoof er vandoor, niet weer gezien.

Ik heb laatst een RS Q8 "eruit gereden", nadat hij (?) als een mafketel over een rustige ring vloog. Hij stond bij een stoplicht, dat op groen ging en rokende, piepende banden, daar ging meneer. Ik zat er niet ver achter, had nog een beetje vaart. Vrijwel lege weg, dus plankgas en er voorbij. Had wel even lol, zelfs mijn vriendin moest lachen. Maar nadat ik hem voorbij was, weer rustig verder gereden. Hij stoof er vandoor, niet weer gezien.
Koppel, het voordeel van electro.

Wel leuk, ik heb zelf niets met sprintje trekken met een grote wagen, dat doe ik liever met een klein scheurijzer. De bult vermogen in de dikke beest is voor opritten en van 80 rechterbaan naar 130 trekken

Terug
Bovenaan