Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ok twee accu's@Magnifieke malloot je moet groter denken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok twee accu's@Magnifieke malloot je moet groter denken![]()
Dat probleem heb ik ook met de Algarve - aangenaam klimaat en niet te warm, fantastisch om te wonen, hoge kwaliteit van leven MAAR van oktober tot maart kan je het schudden om er vlot te geraken tenzij via Zürich, Genève, München, Parijs etc en als je pech hebt nog eens extra overstappen in Lisboa ook voor een binnenlandse vlucht.
Met de auto is te ver voor mij.
Totdat de onrust daar ook uitbreekt, dan heb je er alleen maar stress en zorgen van.Hebben jullie dat ook wel eens, soms komt er iets voorbij dan kijk je daar even naar en voordat je het weet ben je er de hele week mee bezig?
Ik kwam eens een villa in Thailand tegen op m’n feed, nou zit ik de hele week al naar villa’s in Thailand te kijken om te kopen. Echt goedkoop daar man!![]()
Ja, zo doen we dat ook al jaren naar Faro, maar is niet rechtstreeks buiten het seizoen en dan ben je snel 12-14h onderweg all in. Andorra is ook zo een ramp, of vliegen via Carcassonne (1 van mijn Franse lievelingssteden naast Beaune) of via El Prat BCN en dan 3h dokkeren op de bus.Je kan toch direct naar faro via Charleroi?
Natuurlijk niet bedoeld om paniek te zaaien, maar als de Russen en hun bondgenoten Europa iets aan gaan doen dan zit je daar als Europeaan niet lekker denk ik.Ik denk dat er in Zuid Oost Azië niet zo snel onrust uitbreekt. In ieder geval geen last van klima klevers daar![]()
Natuurlijk niet bedoeld om paniek te zaaien, maar als de Russen en hun bondgenoten Europa iets aan gaan doen dan zit je daar als Europeaan niet lekker denk ik.![]()
Ooit de behoefte om ergens in Azië te wonen?heb ik minder last van in Azië![]()
Ooit de behoefte om ergens in Azië te wonen?
Snap ik, het is voor inmiddels al weer even geleden, maar echt wel mijn lievelings continent, ben er zoveel geweest. Denk af en toe er ook nog wel over na, maar dan moet het wel echt een heel erg goed aanbod en een uitdaging zijn.Elk jaar weer als we er zijn
Snap ik, het is voor inmiddels al weer even geleden, maar echt wel mijn lievelings continent, ben er zoveel geweest. Denk af en toe er ook nog wel over na, maar dan moet het wel echt een heel erg goed aanbod en een uitdaging zijn.
Ik krijg nu continu filmpjes van huizen in Toscane te zien (Facebook).
Best betaalbaar eigenlijk…..
![]()
Download de Idealista app! Maar ik waarschuw je wel.. het is erg verraderlijk.. hehe.Ja die krijg ik ook en aardig wat gebookmarked ook maar te ver van de zee voor ons!
Ja die heb ik al haha!Download de Idealista app! Maar ik waarschuw je wel.. het is erg verraderlijk.. hehe.
Ligt een beetje aan waar inderdaad, maar kinderen naar een private international school, vaak wel primazit met 2 dingen vooral
1-healthcare, is niet overal even goed, maar zeker ook plaatsen waar dit wel heel goed is
2-onderwijs, kansen voor de kleine later.. een NL opleiding is wel een goede (internationale) basis..
Werk / business starten is denk ik wel te organiseren
Nobel voornemen, maar niks zegt dat je kinderen in NL blijven wonen Rembrandt.Hoewel we allebei graag in Toscane zouden willen wonen, hebben we ook besloten dat we niet (bij mijn pensioen) ineens totaal ergens anders willen gaan wonen dan waar onze kinderen leven.
Hebben mijn opa en oma ook gedaan doormiddel van een spaarrekening. Toch een leuk bedrag aan overgehouden toen ik 18 werd.The world is your oyster, ik moedig het alleen maar aan thuis. Als de kleine toekomstige plannen heeft in het buitenland, go for it! Vanaf zn geboorte al een fondsje opgezet, dat vrij komt als hij 18 wordt en dat is juist voor dat soort activiteiten bedoeld.
Ja die heb ik al haha!
Ligt een beetje aan waar inderdaad, maar kinderen naar een private international school, vaak wel prima![]()
In CH is het openbare schoolsystem net zoals in NL gewoon goed en tevens relatief goedkoop, gesubsideerd door de overheid. De universiteiten staan tevens goed aangeschreven, dus het doel is om de kinderen hier op te voeden, maar uiteindelijk is het ook de keuze aan ze zelf.We zijn de kleine al Engels aan het leren.. in CH al wel gekeken naar scholen. Misschien doen we 2-staps.. eerst CH, dan Azië.
Ja, maar goed. Kan ook begrijpen dat dat wel eens wat oneerlijk voelt.![]()
Mijn schoonvader deed dat ook, 4 bankrekeningen geopend voor zijn kleinkinderen met mooi bedrag er op voor als ze 18 werden en daar hun rijbewijs van konden halen. Schoonvader heeft het zelf niet meer mee mogen maken, dat 3 van zijn kleinkinderen hun rijbewijs haalden. Voor nummer 4 hadden wij een mooie aanvulling voor zijn graf...Hebben mijn opa en oma ook gedaan doormiddel van een spaarrekening. Toch een leuk bedrag aan overgehouden toen ik 18 werd.
Nooit goed zoiets!De motoragent zette zijn motor na mij daar neer.
En uiteraard geen foto van mij maar van het internet, ben snel doorgereden. Voor ramptoerist ben ik afgekeurd,
Brr. Ik word altijd helemaal naar als ik het zie als toeschouwer.En dan ben je lekker op de brommer aan het rijden...
![]()
Verkeer op Oude Spoorbaan gestremd na ongeval bij De Hoef
De Oude Spoorbaan is vrijdagmiddag in beide richtingen afgesloten na een verkeersongeval. Het incident vond rond 16:00 uur plaats op de weg nabij De Hoef, in de richting van Zevenhoven. Vanwege de afhandeling van het ongeval is er momenteel geen doorgang mogelijk voor het...rtvrondevenen.nl
Motorrijder, ze waren hem aan het reanimeren...
Hij lag naast het (brom) fietspad, moest zo'n beetje om zijn voeten heen rijden...
Moderator
Ja, dat las ik ook en daar leek het zeker op.Zo dat is een lelijke klap geweest. Vraag me wel af hoe precies, want ik krijg niet de indruk dat de auto af sloeg. Ik reed daar exact een week geleden en het is jarenlang mijn woon werk route geweest. Het meest gevaarlijke is de heuvel in de weg waar je met 80kmu los komt en de afslag bovenop die dijk.
Edit; Petershotnews meldt dat de auto afsloeg naar het weiland, voor de motorrijder langs. Die is dus met 80 in de zijkant gevlogen. Pfoh.