Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet nog een keer terug naar de fietsenmaker, na een tijdje krijg ik last van de schouders. Bij rechtop zitten zonder handen aant stuur geen pijn, maar de hele tijd zo fietsen is ook niet watIk heb al een verende stang, geen idee of een andere verschil zou maken.
Volgens mijn fietsenmaker is het vooral een kwestie van wennen.
Ietsje meer rechtop zitten wil dan inderdaad nog wel eens helpen.Ik moet nog een keer terug naar de fietsenmaker, na een tijdje krijg ik last van de schouders. Bij rechtop zitten zonder handen aant stuur geen pijn, maar de hele tijd zo fietsen is ook niet wat
Die van mij maakt ook een beweging naar achteren waardoor je veel meer en een soepelere veerweg hebt.Ik heb al een verende stang, geen idee of een andere verschil zou maken.
Volgens mijn fietsenmaker is het vooral een kwestie van wennen.
Je weet toch...Goed gereedschap hangt onder een afdakje!Ik ook, maar allemaal spieren. Vooral buikspieren zijn enorm.
Nu vlak voor Avegnon, stop 2Ik weet niet waar je zit @Dude.
En dan nog een verende stang ook…Je weet toch...Goed gereedschap hangt onder een afdakje!![]()
Die Polestar is dan weer jammer.Zo, de laatste huurauto geboekt voor een aankomende reis van drie weken: Polestar 2, Wrangler, en een Mustang Convertible. Ik weet het, de auto is maar een deeltje van de reis, maar stiekem...Lekker divers setje.
Andere kant van de weg is vrij.
Precies!...Blauw-blauw op je dak en gaan!Andere kant van de weg is vrij.
De gedachte is wel even voorbij gekomenLaat de AMG rijder in je los
@Niseko heeft zich er tussen gevoegd
Sorry doe al een kwartier op een paar honderd meter, verveel me!
Dat heeft twee functies, eerste is augmented reality by navigatie, die geeft op het camera beeld met pijlen aan waar ik moet afslaan en tweede is bij stoplichten springt hij aan, zodat je beter zicht heb op de stoplichten en niet hoeft te bukken. Fijne functiesWaarom heb je camerabeeld naar voren?
Kun je soms niet over het dashboard heen kijken?
Hahaha, aanschuiven is nooit leuk maar zeker weten dat jij er véél meer "comfy" bij zit dan degene in die MX-5.
Dat is trouwens een vrij waardeloze auto om dicht mee te moeten rijden in regen![]()
Waarom heb je camerabeeld naar voren?
Kun je soms niet over het dashboard heen kijken?
Vanmiddag lekker cocktails in de stad gedaan
Moet geen beslissingen nemen nu
Zoals een auto kopen
En een ander zit je wel te pushen? Dacht het niet, aan de AMG jij!Laat de AMG rijder in je los
En een ander zit je wel te pushen? Dacht het niet, aan de AMG jij!
Ik las, ik ben netjes opgevoerd...De gedachte is wel even voorbij gekomen
Maar nee, ik ben netjes opgevoed, 40 minuten voordat ik de stad uit was…
Nee, nee, EV's zijn top! Gut, ja, Polestar, geen idee, nooit mee gereden.Die Polestar is dan weer jammer.![]()
Dat ookIk las, ik ben netjes opgevoerd...
Niets leuker dan half bezopen om 1 uur 's nachts Catawiki of FB-marktplaats afstruinen voor oldtimers!Vanmiddag lekker cocktails in de stad gedaan
Moet geen beslissingen nemen nu
Zoals een auto kopen
En dan de volgende ochtend wakker worden met een factuur in je mailbox van Catawiki voor een “project auto” met de tekst gelieve in 3 dagen over te maken en binnen 7 dagen af te halenNiets leuker dan half bezopen om 1 uur 's nachts Catawiki of FB-marktplaats afstruinen voor oldtimers!
Tof! Die bestemming is mij erg bekend uit mijn jeugd, is het de Yelloh village camping? Daar toch drie keer geweest en verbleven in stacaravans. Waren toen nette campings en je zult nu lekker weer hebben en minder drukte dan in hoogtepunt zomer.Hier al tijdje gearriveerd in het heerlijke Beziers / Serignan Plage. Nu wat bewolkt , morgen ziet er top uit. Weekend wel wat wisselvalligheid maar dat zal de pret niet drukken!
Boodschappen gedaan, Camping verkend, Pizza erin en 1664 biertje in het buikje.
Nu beentjes omhoog , zo kinderen bed in en dan chillen met de dame.
Reis ging heerlijk voorspoedig. Rond 8:30 vertrokken en rond kwart voor 4 aangekomen over net geen 800 km en 2 lekker lange stops. Je kan nog heerlijk doorkarren hier over de route de Soleil. Cruise op 145 km/u - je wilt immers niet gepakt worden door de anonieme flits auto’s.
Door overname van andere partij of investeerder? Sanering/fusie?Weer slecht nieuws op mijn werk net, weer banen op de tocht. Die van mij vooralsnog nog niet...
Ga je uit veiligheid alvast rondkijken of wacht je nog even?Weer slecht nieuws op mijn werk net, weer banen op de tocht. Die van mij vooralsnog nog niet...
Mijn 'record' is 18km/u over 65km, ruim 3 uur en 20 minuten van werk naar huis. Normale route is 47km, maar door ongelukken op A1 en A12 bij Arnhem ging al het verkeer door het 'binnenland' , het stukje GLD tussen de snelwegen...zon 4:30 uur gedaan op 140 km (gemiddeld 30 km/u..)
Jep die ! Idem hier, ook als kind 2x geweest.Tof! Die bestemming is mij erg bekend uit mijn jeugd, is het de Yelloh village camping? Daar toch drie keer geweest en verbleven in stacaravans. Waren toen nette campings en je zult nu lekker weer hebben en minder drukte dan in hoogtepunt zomer.
Hoe was het verbruik4:30 uur gedaan op 140 km (gemiddeld 30 km/u..)
MIjn detacheer-mij heeft ook een Chemie-tak in Delft zitten, om vandaaruit de regio te faciliteren. Ook wat voor jou? Dan maar een PB sturen.Wegens de markt stopt een medicijn. Ik wacht nog af, er is nog genoeg vraag naar ervaren Pharma personeel.
1 op 8 ongeveer, voor veel stop & go verkeer en de hele dag in comfort stand, niet heel slecht…Hoe was het verbruik![]()
Das keurig !1 op 8 ongeveer, voor veel stop & go verkeer en de hele dag in comfort stand, niet heel slecht…
Klinkt zeker interessant.MIjn detacheer-mij heeft ook een Chemie-tak in Delft zitten, om vandaaruit de regio te faciliteren. Ook wat voor jou? Dan maar een PB sturen.
Ach ja, jouw auto wil ook Alleen Maar Geradeaus.Mijn MD zou vandaag eigenlijk rijden, geen straf want hij heeft een Levante Trofeo, maar hij belde me vanochtend op dat z’n battterij leeg was… Italiaans he, ik had niets anders verwacht, vond hij dan weer geen leuke opmerking![]()