Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik eet tussendoor thuis amper, dus rond 8u ontbijt, x koffie, rond 12u lunch, x wat fruit en dan rond 18u avondeten.
In het weekend nog weleens een bak chips of nootjes, beter van niet maar wel erg lekker hèhè.

4 boterhammen in de middag, een avondmaaltijd en ‘s avonds misschien een snack.
En nog val ik niet af.
Maar prima verder, ik kan alles nog behalve comazuipen.:whistle:

Ik kan prima in de avond nog een chipje of wat snoep eten, lekker het suikerlevel omhoog knallen voor ik ga slapen, heerlijk! :p

Maar alles met mate, dat is het belangrijkste!

Ik zit op zo’n 80 a 82 kilo bij 1.83m, dus ik manage het aardig.

Nu lekker aan een pasta (verse tomaten saus uren laten simmeren in het weekend)! Bon appetite aan mijzelf ;)

Ontbijt is standaard muesli of granola met yoghurt en soms wat fruit of super food er door heen. Soms nog even een ginger shot op de lege maag voor de immuniteit en gaan!

Klopt, stress zal ook vast en zeker wel een factor zijn, maar als je gewoon druk bent en de hele dag van in de ochtend tot zo’n beetje nu aanstaat dan verbrandt je natuurlijk ook veel.

Ik ben zeker wel meer dan 83kg :ninja:
Idem. Maar op een foto viel het me pas wel op dat ik erg vierkant begin te worden. Een deel is weliswaar spieren omdat de oudste ook richting de 25kg gaat, maar die kreukelzone onder de ribbenkast word wel wat gortig. Nu elke dag een rondje fietsen van 8 a 10 km int systeem rammen, kijken hoe dat bevalt.

Fietsen is goed inderdaad. Ik probeer ook meer te fietsen, 10 km lukt prima.
Maar die zadelpijn... Kijken maar eens voor een ander zadel.

Stop dan met dat hardlopen steeds.;)
Haha klopt. Ik ga wel ook meer focus op sportschool doen. Deed op hoogtepunt 3x sportschool 1x hardloop. Nu 2x hardloop 1x sportschool als ik mazzel heb. Maar werk privé focus echt nu besloten weer meer privé te doen en dus weer lekker meer sporten

Haha klopt. Ik ga wel ook meer focus op sportschool doen. Deed op hoogtepunt 3x sportschool 1x hardloop. Nu 2x hardloop 1x sportschool als ik mazzel heb. Maar werk privé focus echt nu besloten weer meer privé te doen en dus weer lekker meer sporten
Ik vind het knap hoor, kan er verder weinig op zeggen. Doe het je niet na.

Vroegah .. zonder gezin.. 3x kickbox training (wedstrijdniveau).. 1x zwemmen.. 2x sportschool

Maar wel kunnen vreten als een beest!

(Dat vreten kan ik dus nog steeds)

Ik had dat toen ik Chris Hemsworth een keer zag, dacht is dit het nou? :rolleyes:

Chris-Hemsworth-as-Fat-Thor-in-Avengers-Endgame-1.jpg

Wil met een paar maten naar de première van de laatste f&f in LA maar ze blijven het maar uitstellen.. :-(

WEET JE ik heb ergens een foto van een F&F première waar Diesel himself er was en .. laten we zeggen dat ik unimpressed was :ROFLMAO:
Ik heb te weinig verstand van spieropbouw om wat zinnigs over zulke kleerkasten te kunnen zeggen, los van het korreltje zout bij alle acties op het witte doek.

Wat ik wel weet is dat pezige kereltjes die een leven lang fysiek werk op hun cv hebben vaker onderschat dan overschat worden als het op kracht aankomt.

Door stress ga je meer verbranden.
Was dat maar zo. Met stress kom ik alleen maar aan. :ROFLMAO:

En pensioen: nu ligt dat voor mij in mijn huidige situatie iets anders, maar als ik normaal had kunnen functioneren zou ik ook proberen zo vroeg mogelijk te stoppen. Eenvoudig leven en sparen is voor mij de key. Werk is voor mij een middel, geen doel. Vakantiegeld en teruggave van de belasting komen er ook aan, dus hele grote blij hierzo! Maar goed, ik was liever gezond geweest. ;)

Pagina 460…
260953702

Laatst bewerkt:
Meurning.

Zo ff naar Utrecht voor 2 uurtjes. That’s it. Dat is m’n werkdag. (Oke en aardig wat telefoontjes gepland voor de heen en terugweg).

Ik heb al een verende stang, geen idee of een andere verschil zou maken.
Volgens mijn fietsenmaker is het vooral een kwestie van wennen.

Terug
Bovenaan