Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ontbijt 8u
Brunch 1030
Lunch 1230
Snacktijd 16u
Dinner 1730
After dinner 2130
Dat bedoel ik. Hier klassiek 17:30 avondeten en rond 21 nog een bak vla of yoghurt.Ja lunch rond 12 uur en avond eten tussen 20-21 uur. Dus moet zo’n 8 uur overbruggen![]()
Dat is naar.Ik had vandaag een hoop dronken lui verwacht, maar kreeg een medisch noodgeval.
Dame was van de trap gevallen en kon niet meer opstaan, is met ambulance afgevoerd.
De spijsvertering van een kerncentrale of zo?Jup
(ik meen t btw)
De spijsvertering van een kerncentrale of zo?![]()
Idem. Maar op een foto viel het me pas wel op dat ik erg vierkant begin te worden. Een deel is weliswaar spieren omdat de oudste ook richting de 25kg gaat, maar die kreukelzone onder de ribbenkast word wel wat gortig. Nu elke dag een rondje fietsen van 8 a 10 km int systeem rammen, kijken hoe dat bevalt.Ik ben zeker wel meer dan 83kg![]()
Daar is niks mee toch?![]()
Kast!!Was ooit 95kg met 8% lichaamsvet. nu kantoorslaaf en papa.![]()
Dat is toch simpel? Frituur aan en gaan.Kast!!
Ik ben 86 kg en 1m92. Wil eigenlijk wel naar 90 kg. Na vakantie weer knallen voor augustus vakantie ..
Nou dat werkt nog niet zo makkelijk. Ik heb zo’n snelle stofwisseling dat is niet te doen.Dat is toch simpel? Frituur aan en gaan.![]()
Stop dan met dat hardlopen steeds.Nou dat werkt nog niet zo makkelijk. Ik heb zo’n snelle stofwisseling dat is niet te doen.
Klinkt als luxe probleem, maar spieropbouw vroeger sportschool was best flink buffelen / veel tegenaan eten.
En dan? Heb ik een pan heet ver, maar niks om er in te doen.Dat is toch simpel? Frituur aan en gaan.![]()
Haha klopt. Ik ga wel ook meer focus op sportschool doen. Deed op hoogtepunt 3x sportschool 1x hardloop. Nu 2x hardloop 1x sportschool als ik mazzel heb. Maar werk privé focus echt nu besloten weer meer privé te doen en dus weer lekker meer sportenStop dan met dat hardlopen steeds.![]()
Ik vind het knap hoor, kan er verder weinig op zeggen. Doe het je niet na.Haha klopt. Ik ga wel ook meer focus op sportschool doen. Deed op hoogtepunt 3x sportschool 1x hardloop. Nu 2x hardloop 1x sportschool als ik mazzel heb. Maar werk privé focus echt nu besloten weer meer privé te doen en dus weer lekker meer sporten
Haha klopt. Ik ga wel ook meer focus op sportschool doen. Deed op hoogtepunt 3x sportschool 1x hardloop. Nu 2x hardloop 1x sportschool als ik mazzel heb. Maar werk privé focus echt nu besloten weer meer privé te doen en dus weer lekker meer sporten
Had je niet beter auditie voor een rol in een fast furious vervolg kunnen doen toen?Was ooit 95kg met 8% lichaamsvet. nu kantoorslaaf en papa.![]()
Had je niet beter auditie voor een rol in een fast furious vervolg kunnen doen toen?![]()
1. TelefoonNR van de Bazin des huizesEn ik gebruik het élke dag.
Waanzinnig concept inderdaad
- thuisadres
- Werkadres
- Office inbox (waar ook adressen en routes naar worden gepusht)
- Alternatieve routes
- Reiscomputer
- Voorverwarm timer
- Navigatie stem aan/uit
- Adaptief onderstel instellingen
Foto's van leuke dames is ook niet verboden...![]()
Ik heb te weinig verstand van spieropbouw om wat zinnigs over zulke kleerkasten te kunnen zeggen, los van het korreltje zout bij alle acties op het witte doek.WEET JE ik heb ergens een foto van een F&F première waar Diesel himself er was en .. laten we zeggen dat ik unimpressed was![]()
Ja, precies. Helaas niet hier, alleen een halfblote vent...
Dat blijven ze vast nog wel een tijdje roepen.Als mijn kinderen maar roepen dat ik sterk ben, vind ik het goed![]()
Was dat maar zo. Met stress kom ik alleen maar aan.Door stress ga je meer verbranden.
Haha als je bij BMW op het telefoon logootje klikt op het stuur krijg je automatisch je laatst gebelde nummers. Daar zit ze 9 van de 10x tussen1. TelefoonNR van de Bazin des huizes![]()
Ook last van. Vorig jaar een andere verende stang gekocht en dat helpt wel goedFietsen is goed inderdaad. Ik probeer ook meer te fietsen, 10 km lukt prima.
Maar die zadelpijn... Kijken maar eens voor een ander zadel.