Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nogal slecht vertaald artikel, ik heb het originele vorige week hier gelezen de essentie klopt wel maar door een verkeerde vertaling klopt veel ook niet. Ze reed bijv niet met 238km/u met haar been uit het raam.

Ze reed 238 km/u, ze hebben echter veel video’s van haar gezien, sommige ook met het been uit het raam.

Ze reed 118 km/u te snel, want de max snelheid is 120… een 110 zone bestaat namelijk niet.

Hoge boetes worden ook alleen uitgedeeld bij significante snelheidsovertredingen.

Toen ik het las vorige week dacht ik, eigen schuld dikke bult, je brengt het leven van andere ook in gevaar, daar heeft ze nu mooi vier jaar de tijd voor om over na te denken.

Factchecken, proof reading en gewoon een beetje effort is tegenwoordig ver te zoeken bij de gemiddelde journalist…

Vooral dat ‘proof reading’. Ik zit met mijn grafische achtergrond soms met jeuk bepaalde stukken te lezen. En ja, ik maak ook fouten. Soms wijzig ik mijn berichten hier meerdere keren. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JL86
IMG-0698.jpg

1-0 voor de Tesla. Wat duurt dit lang

Opvang dicht, nieuwe CAO voor de juffen

Kind nu thuis met werkende ouders

:)

Dat wordt wat minder productief zijn vandaag

Opvang dicht, nieuwe CAO voor de juffen

Kind nu thuis met werkende ouders

:)

Dat wordt wat minder productief zijn vandaag
Wacht maar tot school met x aantal studiedagen per jaar op de proppen komt.

Aangezien er tegenwoordig geen leraren ‘over’ zijn mogen de ouders er een mouw aan passen, vroeger (ahum) stond er een vervanger voor de klas, geen denken aan dat wij als leerlingen daarvoor een dag vrij kregen :rolleyes:

Tja, hier 4 kinderen op 4 verschillende scholen. Dus.....verschillende "Mei"-vakanties. Probeer dan maar eens op vakantie te gaan.
En dan komen ze terug van vakantie, mogen ze 1 dag naar school en hebben ze weer vrij vandaag. Dacht dat het maar eens in de 5 jaar een vrije dag was? :rolleyes: Daar was dan zo'n "studie-dag" wel handig geweest

Mijn werk is makkelijker plannen dan die schoolgaande kinderen.:p

Is die 6 cilinder zo snel leeg? Je hoeft ook geen 200 te rijden :p
Haha ging met 250 km nog weg. Vergeten te tanken ..! Maar nu wel €2.01 aan de snelweg voor euro98… Geen geld tov NL , vorige week 2.62 betaald

Nee sowieso stoppen we om de 3u tenzij de kinderen slapen. Dat hebben we wel echt overgenomen sinds rijden met een EV en bevalt helemaal prima

Hele ochtend gesprekken gehad omtrent de shitshow op kantoor, nu ff tussenuit gesneaked, ff snel Chinees halen, Kung Pao Ji en dan weer de war zone in denk ik…

Hele ochtend gesprekken gehad omtrent de shitshow op kantoor, nu ff tussenuit gesneaked, ff snel Chinees halen, Kung Pao Ji en dan weer de war zone in denk ik…

Smakelijk

Ik ga even naar beneden, denk dat vrouw en kind wel lunch hebben gemaakt

Zometeen de eerste town hall van dit bedrijf

Wordt wel erg corporate zo

Ben bang dat ik de volgende ook moet gaan bijdragen :-/

Lekker in de speeltuin chillen met de kleine na de townhall

Hebben we wel verdiend

Heerlijk weer!! #weeroverweer #paulusma

Tja, hier 4 kinderen op 4 verschillende scholen. Dus.....verschillende "Mei"-vakanties. Probeer dan maar eens op vakantie te gaan.
En dan komen ze terug van vakantie, mogen ze 1 dag naar school en hebben ze weer vrij vandaag. Dacht dat het maar eens in de 5 jaar een vrije dag was? :rolleyes: Daar was dan zo'n "studie-dag" wel handig geweest

Mijn werk is makkelijker plannen dan die schoolgaande kinderen.:p
Nee joh, voor ambtenaren is het ieder jaar een vrije dag. En voor degene waar het in de CAO staat. Een grote meerderheid moet gewoon werken. De 1x per 5 jaar vrije mensen kunnen alvast uitkijken naar 2045. 2030, 2035 en 2040 valt het in het weekend.

1-0? What the hell De Dude? Zo een mooie middenconsole in vergelijking met nu!
Dat niet elk merk die 8 programmeerbare toetsen heeft overgenomen snap ik niet.
En je hebt zowaar nog een CD-speler om keiharde rockmuziek door de boxen te jagen :LOL:
Na 600 km in de BMW tov 200 km in de Tesla: dikke 3-1 voor de BMW. Wat een reismobiel. Alles zoevend gegaan zonder centje pijn. En met 9.3 liter/ 100 km lekker zuinig

Dat niet elk merk die 8 programmeerbare toetsen heeft overgenomen snap ik niet.
En ik gebruik het élke dag.
  1. thuisadres
  2. Werkadres
  3. Office inbox (waar ook adressen en routes naar worden gepusht)
  4. Alternatieve routes
  5. Reiscomputer
  6. Voorverwarm timer
  7. Navigatie stem aan/uit
  8. Adaptief onderstel instellingen
Waanzinnig concept inderdaad

Terug
Bovenaan