Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Hier, midden Limburg, een hele 2mm verspreid over 3 buitjes. Denk dat de tuin niet tevreden is en nog wel wat lust...

Nou, ik dacht de auto's zijn afgespoeld, zand ingeregend, tuinhuis getest...
Vrijwel niets gevallen, paar mm hooguit.
Voorspelling laat ook weinig activiteit zien. Jammer, tuin kan wel wat gebruiken en de auto's ook hèhè.

Afgelopen week is hier het gras gemaaid, dus je keek alweer goed geel op het weiland, maar met een klein buitje kleurt het alweer bij terwijl je staat te kijken, heerlijk!

Hier ook, maar heb je niks beters te doen? ;) Ik heb gisteren al mijn verplichte klussen al gedaan, hoef vandaag de deur niet uit.

Ik ben er niet rouwig om, de voorbije 2 weken de MX-5 als daily gebruikt ipv in de garage te staan tukken. Zeer mooi gepoetst voor de jaarlijkse technische keuring. Was me dat na 2 weken een stofbol geworden zeg. Omdat er een Meguiars Quick Wax (of hoe het ook heet) laagje op zit, spoelt dat er nu allemaal netjes af.

Ik heb mijn MX5 ook lekker gebruikt afgelopen week. En dat zal ik nog even 4 weken volhouden dan gaan we op vakantie. Ik heb er voor gekozen mijn Volvo wat rust te geven en die staat nu geschorst. Eind juni mag die weer, over het algemeen vind ik juli-augustus niet zo'n cabrio weer.

Ik heb mijn MX5 ook lekker gebruikt afgelopen week. En dat zal ik nog even 4 weken volhouden dan gaan we op vakantie. Ik heb er voor gekozen mijn Volvo wat rust te geven en die staat nu geschorst. Eind juni mag die weer, over het algemeen vind ik juli-augustus niet zo'n cabrio weer.

Mrt-juni en sept-nov is lekker met kapje open id
Welke Volvo heb je ?

De paus beschermen en tevens hebben wij militaire dienst hier, ondanks dat ze geen oorlogen hebben. Ondanks een klein land per capita wel een van de grootste legers.

Mrt-juni en sept-nov is lekker met kapje open id
Welke Volvo heb je ?
Een S80 uit 2005 op lpg. Pas 2 ton op de teller, rijdt heerlijk. Maar de belasting is 130 euro/mnd, dus een kleine 2 maanden schorsen is best de moeite (nou ja moeite, in 5 minuten gedaan).

Al decennialang een wapenconcern, vooral bekend van luchtafweergeschut.
Onze luchtmacht heeft ook in de jaren '70 en '80 Oerlikons 40mm gehad voor de luchtverdediging rondom de vliegvelden, naast wat Hawk- en Nike-Hercules luchtdoelraketten. Deze vervangen door de (dure, maar betere) Patriots.

Ondanks een klein land per capita wel een van de grootste legers.

16 andere wereldleiders van landen die hoger staan per capita zeggen "Switserland, please hold my Schnapps".
CH heeft wel veel reservisten.
Eritrea, Singapore en Noord-Korea zijn de koplopers, niet bepaald de meest frisse landen dus... 2 echte dictaturen en 1 semi-dictatuur met een autoritair regime, beperkingen van de persvrijheid en verbod op betogingen.

16 andere wereldleiders van landen die hoger staan per capita zeggen "Switserland, please hold my Schnapps".
CH heeft wel veel reservisten.
Eritrea, Singapore en Noord-Korea zijn de koplopers, niet bepaald de meest frisse landen dus... 2 echte dictaturen en 1 semi-dictatuur met een autoritair regime, beperkingen van de persvrijheid en verbod op betogingen.
Singapore ja? Dat had ik niet verwacht! Noord Korea, tja… :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan