Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Piet Paulusma is er niks bij hier
Ik zag hem maar zelden voorbij komen, maar toch mis ik die man wel een beetje met zn down to earth weerberichtPiet Paulusma is er niks bij hier
Bijna 2 pagina's niet mee doen maar wel commentaar hebben?Halve pagina over het weer, hadden jullie niks beters te doen![]()
Ik denk dat hier procentueel weinig over het weer wordt gesproken, vakt wel mee.Halve pagina over het weer, hadden jullie niks beters te doen![]()
Halve pagina over het weer, hadden jullie niks beters te doen![]()
Hier ook, maar heb je niks beters te doen?Ik heb gisteren al mijn verplichte klussen al gedaan, hoef vandaag de deur niet uit.
Ik heb mijn MX5 ook lekker gebruikt afgelopen week. En dat zal ik nog even 4 weken volhouden dan gaan we op vakantie. Ik heb er voor gekozen mijn Volvo wat rust te geven en die staat nu geschorst. Eind juni mag die weer, over het algemeen vind ik juli-augustus niet zo'n cabrio weer.
De beste stuurlui staan aan wal héBijna 2 pagina's niet mee doen maar wel commentaar hebben?![]()
Je hebt wel een soort geel slagschip.De beste stuurlui staan aan wal hé![]()
Voor hedendaagse begrippen valt dat wel mee hoor.Je hebt wel een soort geel slagschip.![]()
Je hebt wel een soort geel slagschip.![]()
Voor het slagschip gevoel zou JL een dubbele Oerlikon kunnen monteren, geeft nog een Zwitsers tintje ookJe hebt wel een soort geel slagschip.![]()
De blauwe is groter idd!Blauw toch
Geen idee wat een Oerlikon is maar uiteraard wel de wijk in ZürichVoor het slagschip gevoel zou JL een dubbele Oerlikon kunnen monteren, geeft nog een Zwitsers tintje ook![]()
Loszittende sneeuwlagenZwitsers zijn neutraal, waar zouden ze op moeten schieten?
Spelletje verder uitgebreid? Skip-skip-piew-piew-plonsPieuw pieuw
Al decennialang een wapenconcern, vooral bekend van luchtafweergeschut.De blauwe is groter idd!
Geen idee wat een Oerlikon is maar uiteraard wel de wijk in Zürich![]()
Goed geradenVolgens mij kan je daar mee schieten.
Spelletje verder uitgebreid? Skip-skip-piew-piew-plons
Een S80 uit 2005 op lpg. Pas 2 ton op de teller, rijdt heerlijk. Maar de belasting is 130 euro/mnd, dus een kleine 2 maanden schorsen is best de moeite (nou ja moeite, in 5 minuten gedaan).Mrt-juni en sept-nov is lekker met kapje open id
Welke Volvo heb je ?
Zeker, tuinhuis heeft een zadeldak dus dat kan niet, maar garage is plat. Mooi gecamoufleerd op het sedum.Past wel in de tuin van Capri-malloot
Onze luchtmacht heeft ook in de jaren '70 en '80 Oerlikons 40mm gehad voor de luchtverdediging rondom de vliegvelden, naast wat Hawk- en Nike-Hercules luchtdoelraketten. Deze vervangen door de (dure, maar betere) Patriots.Al decennialang een wapenconcern, vooral bekend van luchtafweergeschut.
Ondanks een klein land per capita wel een van de grootste legers.
Singapore ja? Dat had ik niet verwacht! Noord Korea, tja…16 andere wereldleiders van landen die hoger staan per capita zeggen "Switserland, please hold my Schnapps".
CH heeft wel veel reservisten.
Eritrea, Singapore en Noord-Korea zijn de koplopers, niet bepaald de meest frisse landen dus... 2 echte dictaturen en 1 semi-dictatuur met een autoritair regime, beperkingen van de persvrijheid en verbod op betogingen.
Ik had dat laatst met een mandarijn, heerlijk inderdaad.Weten jullie wat ook zo lekker is?...
Nou?
Je vingers zetten in een rotte appel, die in de fruitmand ligt!![]()
Komt je vlam straks weer aan/langs?Maar, mijn haar is weer kort en mijn douchecabine is schoon. En dat voor een zondag.
En mij nat geschoren, nagels geknipt...
Altijd baas boven baas. Goed bezig Dude.10 km hardgelopen, 20 km gefietst, over het strand gebanjerd en schatten gezocht.
Ik kan wel even een hazenslaapje gebruiken![]()
38 km zelfs zie ik nu! Goede genade. Wel elektrisch hoor.Altijd baas boven baas. Goed bezig Dude.