Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan heeft die het goed gedaan! Kun je niks van zeggen dan.Mijn cirkelzaag van de Aldi heeft net de geest gegeven. Na het bouwen van 4 tuinschuurtjes, 2 zolders. Een half huis, veel kozijnen vervangen....
Topper!Vanmiddag een verjaardag en dan morgen en maandag lekker niks op de planning.
Gister nog een goede daad verricht. 3 dames die hun station hadden gemist zaten nog in de trein. Dus maar bij mijn station uitlaten stappen en daar op de nachtbus terug naar Amsterdam gezet, waar ze dan zelf wel weer een nachtbus moeten zoeken voor naar Amsterdam Sloterdijk.
Een gewone kraan is geen optie? Ik zet swinters de boel binnen dicht, kogelkranen buiten half open en geen problemen met kapot vriezen.Wij hebben het vorstvrije buitenkraantje lek, sluit niet meer af sinds paar dagen.
Te vaak te strak dichtgedraaid en da's nie goed nie...
Dus in de meterkast de afsluiter voor de buitenkraan dichtgedraaid.
Nu het binnenwerk/spindel er uitgehaald, vervolgens schoongemaakt met schoonmaakazijn.
Het rubbertje weer terug op z'n plek en de spindel weer terug in de behuizing...Nog lek!
Weer spindel eruit en nog eens weer het rubbertje schoon en op z'n plek.
Nog een keer met beleid, de spindel in juiste positie ingebracht en vastgezet...Nog lek!
Dan maar een geheel nieuwe spindel bestellen, kost je weer 4 tientjes....
En zo vliegt het geld erdoor.
Een gewone kraan is geen optie? Ik zet swinters de boel binnen dicht, kogelkranen buiten half open en geen problemen met kapot vriezen.
Ik heb ergens ook zo’n ding liggen. Heeft tot rokens aan toe in balken liggen knagen, maar de motor geeft geen krimp. Indertijd (15jr) de sterkste klopboor die de gamma rijk was gekocht, ding klapt je pols nog dubbel.Mijn cirkelzaag van de Aldi heeft net de geest gegeven. Na het bouwen van 4 tuinschuurtjes, 2 zolders. Een half huis, veel kozijnen vervangen....
Goed spul is zo fijn. Ik heb nu hele fijne slagboor van Makita waar ik zoveel mee kan. Echt een monster.Indertijd (15jr) de sterkste klopboor die de gamma rijk was gekocht, ding klapt je pols nog dubbel.
Is een ding tussen JW en mij, neem het niet serieus. Prima kleur inderdaad.Zeker niet
Weet ikIs een ding tussen JW en mij, neem het niet serieus. Prima kleur inderdaad.
Vanmorgen heeft mevrouw SJ na 10 jaar haten op motorrijders een proefles gedaan. En ze vond het leuk. Benieuwd of ze doorzet voor lessen.
Gelunched met vrienden en nu ga ik alleen met de kleine naar een dieren theatervoorstelling. Hoop dat het wat is.. die theater shows kosten echt veel geld voor de tijd die je ermee vermaakt bent
Ik heb een vijver, zou dat het extra leuk maken?![]()
Skip, plons, skip is de kunstSkip skip plons
Net bbqtje afgerond en nu met een ristretto en digestiefje van code geel aan het genieten (25gr, zon en heel zacht briesje)
Komt nog.Ik dacht ook dat het zou stormen.. het is echt perfect weer
Moet het hier nog zien, schuift steeds verder door en het is hier meer dan eens zo dat er dan uiteindelijk niets of nauwelijks iets valt.Komt nog.
Hindernis heet datIk heb een vijver, zou dat het extra leuk maken?![]()
Oh, die van mij zien dat alleen maar als extra uitdagingIk heb een vijver, zou dat het extra leuk maken?![]()
Gek genoeg vind ik een rode of gele 456 niet mooi.Verkeerde kleur JW.![]()
![]()
Gek genoeg vind ik een rode of gele 456 niet mooi.![]()
Kan hij ook hebben, maar klein beetje saai.
Nee dat is helaas geen optie.Een gewone kraan is geen optie? Ik zet swinters de boel binnen dicht, kogelkranen buiten half open en geen problemen met kapot vriezen.
Ai, dat is minder.Nee dat is helaas geen optie.
Het is een Rada vorstvrije buitenkraan met een 35cm lange pijpstuk in de (spouw)muur. Daar aan vast zit dan weer een kniekoppeling met een flexibele leiding de kruipruimte in richting de meterkast. Kan de kraan met pijpstuk er niet af/uit halen, want dan maak ik de verbinding met die kniekoppeling en flexibele leiding IN de muur kapot.
Volgens de website van Rada moet het met een nieuwe spindel (€44,- incl verzending) goed komen.
De nieuwe Rada vorstbestendige gevelkraan
Nooit meer aftappen! Of het nu zomer of winter is, u heeft water in uw tuin met de nieuwe Rada vorstbestendige gevelkraan.www.wasco.nl
Dan moet je voor het raam gaan staan hè... Dan maken ze een foto van je! Cheeezz!Ik zie de afgelopen 10 min veel flitsen buiten
Special effect voor de film
En dat zonder te hard te rijden...