Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zojuist besloten om in juli en aug de woensdagen en vrijdagen volledig vrij te zijn om tijd met gezin (of alleen de kleine) te besteden

Zin in :)

Zag via de ing puntenwinkel al heel veel van die pretparken / avonturenparken.. iemand tips of ervaring voor een kleine van bijna 4?
Nice, lekker geregeld!

Zeker; Avonturenboerderij Molenwaard (Fien en Teun Park). Lekker kleinschalig en je kan op een tractorbaan rijden; facking vet. Neem wel je eigen broodjes mee, want dat is daar niet te betalen. Daar lijkt de Efteling goedkoop bij.

Nice, lekker geregeld!

Zeker; Avonturenboerderij Molenwaard (Fien en Teun Park). Lekker kleinschalig en je kan op een tractorbaan rijden; facking vet. Neem wel je eigen broodjes mee, want dat is daar niet te betalen. Daar lijkt de Efteling goedkoop bij.
Ja dat is leuk idd! Kan ik ook aanbevelen met kleintjes.

Dierentuin is ook altijd leuk.
Dierentuin heb ik ook een aantal jaren gedaan met de kids. Burgers Zoo in Arnhem. Na 3 bezoeken abo er al uit. En we gingen meestal maar 1,5 a 2 uurtjes, altijd maar een klein deel bekijken en via speeltuin daar weer terug naar auto naar huis.

Nice, lekker geregeld!

Moet het nog regelen, maar het scheelt dat ik beslis :p

Ben daar 1x geweest afgelopen winter voor de binnenspeelplaats en ze hadden een schaatsbaan! was idd leuk, ook niet ver (20min rijden) dus die gaat zeker op de planning

Oh ja die moet ook maar eens aanslingeren. Had je mail gezien van Amex mbt Flying blue? Even van 5:4 naar 2:1 ratio gegaan. Ja toch..?

Nee niet gezien, loop privé wat achter door drukte :cry:

Dino park in Gouda is ook leuk.

Oh ja die zag ik bij de ing puntenwinkel! Gaat er ook op :)

Diegene die in Azië zijn geweest kennen dit soort fruit wel denk ik. Ze hebben het opeens hier ook in de supermarkt :)

IMG-4854.jpg

Hier laatste loodjes voor vakantie. Morgen naar Terschelling, volgende week naar Zuid Frankrijk. Het is Serignan Plage geworden. Als kind kwam ik daar veel!

Goeiemorgen!

Imv de vakantietijd zwemles om 8:15…waarom zou je ouders ook een keer rust gunnen :rolleyes:
Ze plannen bij mijn dochter altijd een paar lessen in voor het paardrijden. Kon ik laatst kiezen, 8u of 14:30u.
Tja, ochtend is fijn, maar 8u... moet ook nog een half uur rijden en 15m van te voren aanwezig... nope

Ze plannen bij mijn dochter altijd een paar lessen in voor het paardrijden. Kon ik laatst kiezen, 8u of 14:30u.
Tja, ochtend is fijn, maar 8u... moet ook nog een half uur rijden en 15m van te voren aanwezig... nope
Dat zou me ook te gortig worden ja. Ik ben geen uitslaper, maar nog eerder dan op een normale schooldag het spul eruit en op pad moeten krijgen is echt mn hobby niet

Op zich wel fijn dat je over werk begint @S J 1001, ik moet er deze week nog een paar mails uit trappen. Even een paar mensen met meer wetskennis dan ikzelf naar een overeenkomst laten kijken.

Altijd goed

Heb gister de nieuwe leaseregeling nagekeken, opgesteld door hr…

Waarom is alles wat van hr komt zo slecht :-(

Zeker! Wordt dat je V8 in 2027? ;)

In 2019 zo'n ding gehuurd in de VS. Echt leuk speelgoed! 1 dagje gehuurd en de tank was leeg 's avonds. En waar ken je beter heen met een Mustang GT dan naar Daytona:

IMG-1186.jpg
Ja dat is wel erg leuk speelgoed en ik rijd al jaren Ford. Niet dat het "mijn" merk is, zo gelopen.
Ik had eerst mijn oog op een elektrisch paard, maar de trekhaak voldeed niet. Maar een paard met V8 is wel veel leuker. Maar zwart... ik weet het niet. Aan de andere kant, een Fries paard is prachtig...
Of één uit de jaren 60 en dan rood, dat is ook wel erg mooi vind ik!

Waarom is alles wat van hr komt zo slecht :-(
Ik heb de afgelopen twee weken ook strijd met onze Engelse HR gehad, wat een idioten, gigantisch drama hebben die georganiseerd in mijn team… een van de redenen waarom ik minder online was!

Ik heb de afgelopen twee weken ook strijd met onze Engelse HR gehad, wat een idioten, gigantisch drama hebben die georganiseerd in mijn team… een van de redenen waarom ik minder online was!

Pfff ja I feel you

Ben ook HR verantwoordelijke in NL dus ik moet er helaas vaak mee dealen

Herstructurering in mijn team gaande, 2 weken geleden vrijdag dagje vrij, familiebezoek. Vorige week maandag terug, twee nieuwe arbeidsovereenkomsten in mijn e-mail box om te tekenen, dus ik dacht leuk voor die 2, ik hun feliciteren, blijkt niks minder waar. Ze hebben niks aangenomen en HR dacht dat het nodig was om ze eerste te ontslaan en pas daarna een nieuwe baan aan te bieden… die mensen volledig overstuur, kwam uit het niets en HR maar aangeven nee alles is in orde, ze hebben het aanbod geaccepteerd… nou dat hebben ze dus niet, sterker nog, deze week gesprekken gehad en eentje (de beste) heeft het ontslag definitief geaccepteerd. De afgelopen maanden hebben andere ook al opgezegd dus onderaan de streep nu 5 nieuwe mensen nodig! Dank je wel HR voor deze F* up!

En dat is nog niet eens alles…

Terug
Bovenaan