Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja zou in principe 80 liter moeten zijn maar ik ga er vanuit dat er dan nog een paar liter reserve boven op komt. Gelukkig onderweg een vrij goedkope pomp kunnen vinden, ik was met collega’s onderweg dus ik doe gewoon lekker km vergoeding verrekenen.
Volgens Carbase 85 liter, maar dat klopt niet altijd.

• Leuk
Waarderingen: JL86
We hadden iets uit China besteld. Track and trace gekregen, begin van de week verstuurd en opeens vandaag je moet $218 dollar betalen aan de Turkse douane… ik dacht what the f… Turkse douane. Laat maar papieren zien, sturen ze dit op. Dacht meteen, daar klopt helemaal niks van! :ROFLMAO:
IMG-4841.jpg

Ik denk dat ik maar eens over de grens wat jerrycans ga vullen en dan moet aanbieden alhier. Brengservice tot Utreg

Haha ja maar ze wilde dat we het ook in crypto naar hun over maakte… ik heb veel geïmporteerd en zoiets nog nooit meegemaakt. Lading red flags lol

Gelukkig met z’n 2en dus schade is beperkt tot $200 per persoon… weer een wijze les erbij!

Zo kreeg mijn vrouw ineens een bericht van Bol: bedankt voor uw bestelling!
Ze had niks besteld. Maar iemand had haar wachtwoord achterhaald en op haar account 3 jongens jassen besteld en nog iets, 2 bestellingen op een DHL afhaalpunt in Alkmaar. De bestelling van de 3 jassen konden we nog ongedaan maken, door het afleveradres aan te passen naar ons adres. Ophalen en teruggestuurd toen. Ging toch om iets van bijna €300,-.
De andere bestelling konden we niet meer onderscheppen. Maar uiteindelijk met Bol gecontact en we hoefden niet te betalen.
En al direct bij constatering van de bestellingen haar wachtwoord aangepast.
Wijze les! Neem een sterk wachtwoord!

Niet, als het goed is had je al iets laten weten.

Anders zat de deur wel al op slot denk ik :p
Haha ja nee had wel al gezegd mogelijk met avondeten. Maar goed dan is half 2 thuis nog steeds flink verschil.

Ze kent me inmiddels dus was prima, maar merk zelf dat ik nu wel echt klaar ben. In 1 week 3x korte nacht en redelijk gas erop ben ik nu toch te oud voor.

Ja het is beetje zelfdestructief zo. Ik kan als persoon niet zo goed nee zeggen tegen gezelligheid of ben zelf de aanstichter en met de juiste personen loopt het dan al snel uit de hand haha.

Goed. Laatste dagje voor m’n vakantie dus even doorbijten. ‘s avonds een vent , ‘s ochtends een vent !

Ik was dinsdag avond op pad en kwam best wel bezopen thuis, Engelsen kunnen wel drinken lol... gisteren weer de hele dag op pad maar op tijd thuis en toen was de vrouw opeens boos :ROFLMAO: . Happy wife happy life, happy husband wife suspicious... Alles wel weer snel goed daarna hoor!...

Hahaha

Ja had gister dus ook met collega’s gegeten en gedronken in België op een terras (nabespreking stuurgroep :p) en was carpoolen met een collega dus mocht eens wat drinken :)

Heb in het verleden wel eens met Engelsen in London gedronken op werkbezoek.. das idd een ander niveau whahaha

Kind net bij de opvang, mooie tijd. Ga maar eens richting kantoor.

Maandag nog vrij netjes gehouden in Geneve, dinsdag begonnen wij al in de trein terug vanuit Lausanne rondt een uurtje of 4 met de eerste halve liter, daarna eten in Zürich en vervolgens champions league kijken in de pub. Gisteren ochtend pittige gesprekken op kantoor over de toekomst (paar collegas die weg gaan/moeten) en vervolgens weer op pad. Ik moest niet mee, maar ik dacht die grafstemming op kantoor heb ik ook geen zin in, zonnetje scheen dus ik zei kom we pakken de AMG wel :ROFLMAO:

Nee zeggen tegen gezelligheid of op tijd weggaan bij een feestje... ben ik ook niet zo goed in! Of zelf een feestje starten, ook fijn. Maar ja, ik drink weinig, dus ik heb er nooit zoveel last van als jullie zoeperds :)

Terug
Bovenaan