Robert 69
Asfaltkampioen
Kuilen graven?maar dan zat ik al aan het strand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kuilen graven?maar dan zat ik al aan het strand.
Voor een ander.Kuilen graven?![]()
Nice. Ecstasy of Gold - zijn wij mee opgekomen tijdens de receptie van ons huwelijk. Ervoor ‘Long way to the top’ van AC/DC en na Ecstasy of Gold ook thunderstruck gedraaid
Je kan het!! Komt goed!Ik zit sowieso in rare twilight zone. 3 dagen werken voordat ik vakantie heb, maar in die 3 dagen moet ik nog wel serieus werk verzetten.
Fijn! Hier staat de teller nu op +1846 kWh.Hadden we het begin deze week nog over het electriciteitsverbruik. Dat ik over 2026 nog 50kWh van het stroomnet had geconsumeerd. Nu kijk ik paar dagen later en staan we (vrouwlief en ik) -30kWh! Meer stroom afgegeven aan het stroomnet dan verbruikt... En dat wordt alleen maar meer. Alvast een voorschot nemen wanneer we later in 2026 weer meer gaan gebruiken en minder opwekken. Is allemaal nog nieuw voor mij op dit adres. Maar stemt mij positief.
Houden we geld in de pocket.
Ja, dat doen Duitsers altijd op het strand. Scheelde ons werk.Kuilen graven?![]()
Gefeliciteerd mannen, trots op jullie.Hadden we het begin deze week nog over het electriciteitsverbruik. Dat ik over 2026 nog 50kWh van het stroomnet had geconsumeerd. Nu kijk ik paar dagen later en staan we (vrouwlief en ik) -30kWh! Meer stroom afgegeven aan het stroomnet dan verbruikt... En dat wordt alleen maar meer. Alvast een voorschot nemen wanneer we later in 2026 weer meer gaan gebruiken en minder opwekken. Is allemaal nog nieuw voor mij op dit adres. Maar stemt mij positief.
Houden we geld in de pocket.
Fijn! Hier staat de teller nu op +1846 kWh.
Maar ook andere situatie natuurlijk.
Eerst wel ff binnenkant van m’n ogen bekijken voordat we aan de slag gaan..Je kan het!! Komt goed!![]()
Hier vanaf ~ 11:30 tot nu K’dag erop zitten. Flink wat bier in de tas.
Zal je vriendin leuk vinden.
Meer pubers qua humor hier.Toch 5 likes.#joker #cabaret #volwassenenhumor
Poe. Amsterdam k’dag heb ik al tijdje terug afscheid van genomen. Dat is net als een besloten feestje op oudejaarsdag. Valt altijd tegenWe zijn in amsvoelt als thuiswedstrijd
Jazeker, pp zijn tijd mooi manMeer pubers qua humor hier.![]()
Daar zit je zelf ook bij neem ik aan? Voelt al snel, een tussenevaluatie. Maar nooit verkeerd, kan je ook weer bijsturen.Morgen weer over tot de orde van de dag. Ehh week!Morgenmiddag een tussenevaluatie van het traject, ben benieuwd…
Precies dat.Daar zit je zelf ook bij neem ik aan? Voelt al snel, een tussenevaluatie. Maar nooit verkeerd, kan je ook weer bijsturen.
Vele wegen leiden naar Rome.Morgen verlaten we Toscane en gaan we naar Rome. Nu nog de weg kiezen…….![]()
Wauw, wat gaat die tijd hard. Ik hoop dat je er in elk geval zelf een goed gevoel bij hebt.Ik zit bijna op de helft. Heb nu 4 therapieweken en 4 thuisweken gehad.
Ach ja. Floepte er ook zo uit.Als je een grapje moet uitleggen……..
![]()
Nou ja, op bepaalde vlakken ligt mijn verwachting misschien voor nu nog wat hoog.Wauw, wat gaat die tijd hard. Ik hoop dat je er in elk geval zelf een goed gevoel bij hebt.
Komende drie dagen even wat afronden en dan ben ik een weekje klaar.Ik zit sowieso in rare twilight zone. 3 dagen werken voordat ik vakantie heb, maar in die 3 dagen moet ik nog wel serieus werk verzetten.
Volwassen worden is nooit mn streven geweest.Meer pubers qua humor hier.![]()
hopen dat het zo blijft, dat gedonder heeft niemand wat aanTot nu toe valt het allemaal mee, stervens druk maar nog geen gekke dingen.
Is een hele opgave.Volwassen worden is nooit mn streven geweest.
Ik ben graag op tijd zullen we maar zeggen. Ga rond 06:30 omkleden en naar de werkvloer.Om 5u op als je om 7u begint, wat is dan je reistijd?
Ik ben graag op tijd zullen we maar zeggen. Ga rond 06:30 omkleden en naar de werkvloer.
Valt wel mee hoor, ik kan 4 van de 6 dagen uitslapen van mijn werkrooster.Heftig
Morgen 9u eerste meeting dus 8:59 naar m’n werkkamer of 8:40 richting werk
Ander werk zoeken.Morgen heb ik een chemical exposure kaizen.
Ofwel hoe voorkomen we contact met chemicaliën.
Onder andere, maar dat is het laatste redmiddel.Of kom je dan in de categorie beschermende pakken e.d.?
RTNog maar weer succes deze week @Jay DoubleYou !
Idem vanaf hier!Nog maar weer succes deze week @Jay DoubleYou !
Word heel vrolijk, en als er echt veel teveel in zit heel stil. Maar inschattende op basis van wat hier zaterdagsavonds passeert zijn het vooral de groepen die mekaar weer wat opjutten.Ik voel met je mee... Maar ze komen in soorten : maffen, de jolige Frans uithangen of agressief. En wellicht nog wat tussen varianten, zorg dat je veilig thuis geraakt!
Helaas, de een na laatste trein een vol met dronken randdebielen.
Dat is dan hetzelfde als de Infiniti! Alleen moet daar dan nog even een ‘L’ na de 15,3Met een recordverbruik van 15,3/100
Hopelijk leest @JL86 niet mee, die is al blij met 16,7L/100kmDat is dan hetzelfde als de Infiniti! Alleen moet daar dan nog even een ‘L’ na de 15,3