Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zojuist 2 lp"s gescoord op de Koningsdag-rommelmarkt! :)
Ennio had ik al op CD, maar geen CD-speler meer...
De Synthesizer is nostalgie: In ouderlijk huis hadden we deze op CD. Veel afgespeeld/beluisterd destijds als puber/twintiger.
Nice. Ecstasy of Gold - zijn wij mee opgekomen tijdens de receptie van ons huwelijk. Ervoor ‘Long way to the top’ van AC/DC en na Ecstasy of Gold ook thunderstruck gedraaid

Hadden we het begin deze week nog over het electriciteitsverbruik. Dat ik over 2026 nog 50kWh van het stroomnet had geconsumeerd. Nu kijk ik paar dagen later en staan we (vrouwlief en ik) -30kWh! Meer stroom afgegeven aan het stroomnet dan verbruikt... En dat wordt alleen maar meer. Alvast een voorschot nemen wanneer we later in 2026 weer meer gaan gebruiken en minder opwekken. Is allemaal nog nieuw voor mij op dit adres. Maar stemt mij positief.
Houden we geld in de pocket.

Ik zit sowieso in rare twilight zone. 3 dagen werken voordat ik vakantie heb, maar in die 3 dagen moet ik nog wel serieus werk verzetten.

Hadden we het begin deze week nog over het electriciteitsverbruik. Dat ik over 2026 nog 50kWh van het stroomnet had geconsumeerd. Nu kijk ik paar dagen later en staan we (vrouwlief en ik) -30kWh! Meer stroom afgegeven aan het stroomnet dan verbruikt... En dat wordt alleen maar meer. Alvast een voorschot nemen wanneer we later in 2026 weer meer gaan gebruiken en minder opwekken. Is allemaal nog nieuw voor mij op dit adres. Maar stemt mij positief.
Fijn! Hier staat de teller nu op +1846 kWh.
Maar ook andere situatie natuurlijk.

Fijn! Hier staat de teller nu op +1846 kWh.
Maar ook andere situatie natuurlijk.
Gefeliciteerd mannen, trots op jullie.;)

Ik zit sowieso in rare twilight zone. 3 dagen werken voordat ik vakantie heb, maar in die 3 dagen moet ik nog wel serieus werk verzetten.
Komende drie dagen even wat afronden en dan ben ik een weekje klaar. :)

Meer pubers qua humor hier.:whistle:
Volwassen worden is nooit mn streven geweest.
Tot nu toe valt het allemaal mee, stervens druk maar nog geen gekke dingen.
hopen dat het zo blijft, dat gedonder heeft niemand wat aan

En wat heb ik vanavond gedaan. Mijn bed verschoond, weinig bijzonders aan. En mijn ventilator schoongemaakt, echt uit elkaar gehaald. Die dingen worden zo stoffig...

Ik voel met je mee... Maar ze komen in soorten : maffen, de jolige Frans uithangen of agressief. En wellicht nog wat tussen varianten, zorg dat je veilig thuis geraakt!

Hier veel te vroeg wakker, nog even wennen dat ik voor mn werk geen hond meer hoef uit te laten. Zie wel een kans om dan nu structureel in de ochtend te gaan sporten voordat ik naar mn werk ga -> dit doe ik nu in de avond en dan is mn motivatie een stuk minder dan ‘s ochtends vroeg.

Nog maar weer succes deze week @Jay DoubleYou !
Idem vanaf hier!

Ik voel met je mee... Maar ze komen in soorten : maffen, de jolige Frans uithangen of agressief. En wellicht nog wat tussen varianten, zorg dat je veilig thuis geraakt!
Word heel vrolijk, en als er echt veel teveel in zit heel stil. Maar inschattende op basis van wat hier zaterdagsavonds passeert zijn het vooral de groepen die mekaar weer wat opjutten.

@Magnifieke malloot als je me tagged is het lastig om het niet te lezen! ;)

De Bird verbruikt zoiets wellicht, nooit naar gekeken eerlijk gezegd! De Benz doet over z’n lifetime gemiddeld 12.8L/100 km. Met beide zo’n 80 liter aan brandstof tanks aan boord plus dat ze graag euro 98 lusten ben ik inmiddels een belangrijke klant bij onze lokale pomphouder :p

Terug
Bovenaan