Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker, smakelijk zo!Ik sta nu pizza’s te bakken op de bbq. Geleerd van gister; petje op![]()
Ik sta nu pizza’s te bakken op de bbq. Geleerd van gister; petje op![]()
Sushi moet je niet dagelijks eten, vind ik. Dan is het niet lekker meer.Af en toe?
Ik dacht, ene gerechtje wel lekker maar andere niet.Sushi moet je niet dagelijks eten, vind ik. Dan is het niet lekker meer.![]()
Qua Sushi lust ik alles wel.Ik dacht, ene gerechtje wel lekker maar andere niet.
Ach ja, verschil moet er zijn hè. Zei trouwens ook niet dat het het eerste alcoholische drankje van de dag wasNu pasheb al wat Coronaatjes op.
Ze hadden het onderste trappetje weggehaald.Leuk - helemaal naar boven gegaan? Dat gammele trapje op haha. M’n vrouw durfde niet dus stond daar lekker alleen ..
Koningsdag herrie? Je bent vast aan het werk en het tuig druipt binnen...Helaas de ellende voor de komende 36 uur is begonnen.
Haring ook niet?Jij liever dan ik, ik eet geen rauwe vis.
Gember kreeg ik er ook ongevraagd bij, maar lust ik niet.Hier poké bowl gemaakt. Beetje eigen draai, met sushi rijst en allerlei groenten, altijd lekker. Was alleen de gember vergeten, volgende keer aan denken.
Ja ik moet werken en inderdaad de dronken droppies komen binnenKoningsdag herrie? Je bent vast aan het werk en het tuig druipt binnen...
Bij mij precies andersom. Al vind ik gemberbier niet persé vies, gewoon niet gek lekker. Maar die stukjes gember, heerlijk!Gember kreeg ik er ook ongevraagd bij, maar lust ik niet.Ginger Ale en Ginger Beer dan weer wel.
![]()
Ook niet inderdaad.Haring ook niet?![]()
Ergens i of doorheen lekker maar zo los, nee, niet mijn ding. Pokebowl trouwens welBij mij precies andersom. Al vind ik gemberbier niet persé vies, gewoon niet gek lekker. Maar die stukjes gember, heerlijk!
En hoe was dat?Ik heb gisteren mierikswortelvodka gedronken; het kan altijd gekker.![]()
Jij liever dan ik, ik eet geen rauwe vis.
Succes, Frits!Ja ik moet werken en inderdaad de dronken droppies komen binnen
En ik maar denken dat mijn grappen slecht waren...Zal je vriendin leuk vinden.
Best leuk!En hoe was dat?
Wat zullen we hier nou eens op zeggen?En ik maar denken dat mijn grappen slecht waren...![]()
Puber humor?
Als je vrouw daar blij mee is...Stiekem ben ik ook gewoon 16
Nice. Wij hebben nog twee oude DVD-schermen, hang je aan de hoofdsteun. In één gaat de DVD, de ander wordt verbonden. Moet nog even zien of ik die via USB-C kan voeden, want bij de Focus ging het ouderwets met de sigarettenplug. Bij de Capri achterin alleen USB-C.Goedemorgen, @Frits79 hopelijk hebben ze zich een beetje gedragen vannacht in de blauwgele vriend?
Hier begonnen aan de vakantie voorpret. Nieuwe tafeltjes voor de kinderen achter en prullenbakjes besteld en kaartupdate auto gedownload.
Refresh m’n prompt van ChatGPT elke ochtend, Occitane/Provence lijkt de winnaar te worden.
Ik heb nog schermen achterin waar naast HDMI , USB en SD ook…. Ouderwetse DVDs in kunnen. Als ouder wel zo prettig want dat voorkomt dat hopeloos doorklikken en scrollen, iets wat je ook al bij kinderen ziet helaas.
Straks op de vrijmarkt maar wat DVDs scoren voor een appel en een ei.
Jammer dat het zo bewolkt is na gister zo’n topdag te hebben gehad.
Ja bij mij was het af fabriek dus ook mooi in de stoel verwerkt en daar op de voeding aangesloten. Het wordt niet echt veel gebruikt maar op vakantie wel fijn en wat ik zei een stuk gecontroleerder dan een iPad met Netflix, Disney etcNice. Wij hebben nog twee oude DVD-schermen, hang je aan de hoofdsteun. In één gaat de DVD, de ander wordt verbonden. Moet nog even zien of ik die via USB-C kan voeden, want bij de Focus ging het ouderwets met de sigarettenplug. Bij de Capri achterin alleen USB-C.
Voor mij ook geen sushi of vis...Jij liever dan ik, ik eet geen rauwe vis.
Nostalgie voor ons ha ha...Nice. Wij hebben nog twee oude DVD-schermen, hang je aan de hoofdsteun. In één gaat de DVD, de ander wordt verbonden. Moet nog even zien of ik die via USB-C kan voeden, want bij de Focus ging het ouderwets met de sigarettenplug. Bij de Capri achterin alleen USB-C.
Oh dat is bij ons ook hoor, oa ivm wagenziekte van m’n jongste. Maar een filmpje vlak voor einde bestemming heb ik 0 problemen mee.Tja, wat een verschil in generatie. Wij waren onderweg altijd bezig met in spelvorm de kinderen te wijzen op de mooie dingen waar we langskwamen. En toen ik jong was wie als 1e bij een tegemoetkomende auto kon zeggen wat het was.
Naar mijn idee maak je je als ouder het voor jezelf wel erg makkelijk met die schermpjes en krijgen de kinderen te weinig mee van de reis.
Doen wij ook! Net als onze ouders dat vroeger deden. Gewoon kleine dingetjes, puzzeltje , boekje, potloodjeMijn vrouw nog allerlei kleine cadeautjes kopen voor onderweg: playmobiel riddertjes, autootje etc. Om de anderhalf uur een cadeautje naar de achterbank doen en weer door.
Succes alvast Frits.Ja gisteravond ging het nog goed, maar vandaag wordt altijd het ergste. Met Koningsdag denken mensen altijd dat je alles maar mag doen.
Was ook nog zo toen ik klein was. Nu was ik wel zo geïnteresseerd in auto’s dat ik genoeg te kijken had onderweg, maar toen mijn broers kwamen en groter werden kwamen de DVD-schermpjes op de markt. Heel wat Disney Pixar films gezien, en stiekem vind ik ze nog steeds leuk.Tja, wat een verschil in generatie. Wij waren onderweg altijd bezig met in spelvorm de kinderen te wijzen op de mooie dingen waar we langskwamen. En toen ik jong was wie als 1e bij een tegemoetkomende auto kon zeggen wat het was.
Naar mijn idee maak je je als ouder het voor jezelf wel erg makkelijk met die schermpjes en krijgen de kinderen te weinig mee van de reis.
Ik snap je punt, maar ik snap het vanuit de kinderen ook dat ze na een lange rit een beetje uitgekeken raken op de omgeving.Tja, wat een verschil in generatie. Wij waren onderweg altijd bezig met in spelvorm de kinderen te wijzen op de mooie dingen waar we langskwamen. En toen ik jong was wie als 1e bij een tegemoetkomende auto kon zeggen wat het was.
Ik ook, maar dan in vakanties vooral. Dat was over toen ik voor mijn schoolexamen meerdere boeken voor Nederlands, Engels en Duits móést gaan lezen in een bepaalde tijd. Toen was voor mij de lol eraf.Ik kon vroeger altijd goed lezen, nodige boeken verslonden op de achterbank![]()
Eerlijkheid duurt het langst is mij altijd geleerd. Hoe iemand anders het doet mag iedereen voor zich weten.Daar had je uittreksels, samenvattingen en soms films voor.
Kon je nog verkopen als praktijkles DuitsWie niet op die leeftijd. Ik had elke vrijdag Duits van 14:00 tot 15:30 maar dan zat ik al aan het strand.
Ja precies. "Warum sitzt du in meiner Grube?"Kon je nog verkopen als praktijkles Duits![]()