Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha dat is ook helemaal zo. Al is het ook praktisch m’n enige ‘hobby’ waar ik geld tegenaan gooi.Zolang je vrij bent hoeveel geld je verpest aan een dure Duitse bolide heb je niet veel om over te klagen qua relatie.
Ik niet hoor!Waarom zeuren mannen toch altijd zo op hun vrouw.
Beetje dom zeuren hoort erbij, en dit kan ik iig met humor, zeuren over overheid oid een stuk minderWaarom zeuren mannen toch altijd zo op hun vrouw.
Ik wil nog wel ergens het gevoel hebben niet onder censuur te staanGoed gelachen, maar is hier in de praktijk ook zo.
Seg, waarom hebben jullie partners eigenlijk geen AW profiel
(zoekt dekking in de kelder)
@JW:
Ik moet bij jouw therapie altijd aan dit filmpje denken...
Komt nog!Ik niet hoor!Waarom zeuren mannen toch altijd zo op hun vrouw.
Dat is wel zoSoms kun je vrouwen beter niet betrekken bij dure hobbys... Sometimes its better to ask for forgiveness than for approval![]()
Soms kun je vrouwen beter niet betrekken bij dure hobbys... Sometimes its better to ask for forgiveness than for approval![]()
Heel eerlijk, zolang het geen effect heeft op de gezamenlijke uitgaven laat ze dat helemaal losSoms kun je vrouwen beter niet betrekken bij dure hobbys... Sometimes its better to ask for forgiveness than for approval![]()
Heel eerlijk, zolang het geen effect heeft op de gezamenlijke uitgaven laat ze dat helemaal los
Zo bij ons ook! Al ruim 29 jaar verkering, waarvan 28 jaar onder één dak en alweer 26 jaar getrouwd.Beetje dom zeuren hoort erbij, en dit kan ik iig met humor, zeuren over overheid oid een stuk minder
Intussen dik 15 jaar samen, als het niet goed zat tussen ons was dat ook niet gelukt
Ik zie u graag!Mooie post Robert69!
En ik wist niet eens dat jullie in NL het woord 'verkering' gebruikten, dacht echt dat het iets typisch Vlaams was; net zoals nog andere woorden redelijk van betekenis verschillen, maar ga ik nu niet noemen![]()
Heel herkenbaar, Robert. Het verlies van een kind doet zeker wat met je gezin. Het heeft mijn ouders, maar ook ons hele gezin dichterbij elkaar gebracht. Heb ook een hele andere band met mijn andere broer gekregen daardoor. Mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd.Zo bij ons ook! Al ruim 29 jaar verkering, waarvan 28 jaar onder één dak en alweer 26 jaar getrouwd.
En we lopen elkaar nog steeds niet in de weg! (= Twents om te zeggen: Ik hou van jou!)
Ook al 2 jongens groot gebracht, ook dat geeft soms wel druk op je relatie. Midlife al gehad met 36...
En het gemis van onze zoon nu, bracht ons ook meer bij elkaar i.p.v. uit elkaar.
Kan niet meer zonder haar!
En vooral humor is belangrijk, lekker kunnen lachen om elkaar saam.
Dan leer je weer eens wat van ons Ollanders, want die term is bijna zo oud als de weg naar VlaanderenMooie post Robert69!
En ik wist niet eens dat jullie in NL het woord 'verkering' gebruikten, dacht echt dat het iets typisch Vlaams was; net zoals nog andere woorden redelijk van betekenis verschillen, maar ga ik nu niet noemen![]()
Ja ik blijf nog steeds omkijken als ik wegloop !Wat is een blauwe 5-Touring zelfs in een lelijke parkeergarage mooi
Ik vermoed dat jij meer in de Italiaanse hoek zit qua wijnen, ik ga met studievrienden al sinds 1996 jaarlijks naar Beaune @Bourgogne. Is wel prijzig geworden de voorbije 10 jaar.
Die kennen wij ook wel hoor, alleen poepen wij op de wc en jullie in bedJa Machiner, 'kennis hebben' en braaf handjes vasthouden & vervolgens "voor het zingen de kerk uit". Die kennen jullie vast niet![]()
Ik ben geboren en getogen op de biblebelt, maar heb niet de indruk dat mijn generatie qua kennis van dit onderwerp achterlooptJa Machiner, 'kennis hebben' en braaf handjes vasthouden & vervolgens "voor het zingen de kerk uit". Die kennen jullie vast niet![]()
Wat we per jaar sparen bij de Appie gaat naar wijnen haha. Elk jaar nemen we het rond deze tijd op.70 flessen klimaatkast???
Jaloers
En dan nog whisky. Ik weet soms niet eens hoe ik het op ga krijgen....
Wat we per jaar sparen bij de Appie gaat naar wijnen haha. Elk jaar nemen we het rond deze tijd op.
Voelt dan gratis![]()
Ja maar hier is dus onze catch22.Heb wel wat flessen staan, iets van 20. Niet al te gek. Die gaan ook minder hard.
Wijn gaan er zeker wel 2-4 flessen per week doorheen dus meer dan 20 op voorraad komt hier niet vaak voor..
Met regelmaat in de marinade kloeken voor op de bbq. scheelt toch weer een paar flessenEn dan nog whisky. Ik weet soms niet eens hoe ik het op ga krijgen....
Ook dat is zo Niseko! Meerendeel rijdt gewoon en hoeven zich niet te bewijzen dat klopt.ik vind dat het overgrote deel van de Porsches (en andere dure auto's / merken) best netjes rijden. Hoeven zich niet meer te bewijzen.
Heeft u een alcohol probleem?Heb wel wat flessen staan, iets van 20. Niet al te gek. Die gaan ook minder hard.
Wijn gaan er zeker wel 2-4 flessen per week doorheen dus meer dan 20 op voorraad komt hier niet vaak voor..
Dan ben ik echt een sporadische drinker met m’n drie flessen whisky waar ik jaren mee doe.Heb wel wat flessen staan, iets van 20. Niet al te gek. Die gaan ook minder hard.
Ben jij die Belg met die garage vol speciaal bier ? Haha.Ik had een mede student en stevige cantus-er (= studenten drinkgelag met de nodige gezangen) en die zei “een drankprobleem is er pas als er geen drank meer in huis is”.
In ons huis is de sauna eruit gesloopt en vervangen door een wijnkelder. Geen kast. Zware terracotta stenen met elk plaats voor 3 flessen. Bufferen temp en vochtigheid, in totaal voor 300 flessen.
Ook mijn Orval trappist laat ik daar rijpen.
Lap grond..checkHeb een aantal Belgische collega’s .. (100+). Bizar aantal met een enorme lap grond en wijnkelder.