JL86
Petrolhead
Liefde, dat is onbetaalbaar, of in ieder geval een paar nieuwe sokken met de kerstKrijg je van je vlam ook niks?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Liefde, dat is onbetaalbaar, of in ieder geval een paar nieuwe sokken met de kerstKrijg je van je vlam ook niks?![]()
Ja, in natura.Krijg je van je vlam ook niks?![]()
Liefde is onbetaalbaar, tot je dat zegt zonder cadeautje erbij…dan blijkt het toch in geschenk vorm zeer gewaardeerd te wordenLiefde, dat is onbetaalbaar, of in ieder geval een paar nieuwe sokken met de kerst![]()
Ik heb het al binnen, feestje kan beginnenMaar, nog 741 Euro op de betaalrekening, 22e al salaris (en vakantiegeld) dus dat ga ik redden.
Als de belastingdienst dan ook nog een beetje opschiet met wat ik terug krijg...
We moesten nog een deel van de vakantie (reservering huisjes) betalen, dat gedaan, rest staat nog op de betaal. Over 10 dagen loon, dan stuur ik het wel naar de spaar. Beiden vakantiegeld, dus dat is altijd een leuk bedrag. Spaar is geplunderd door de Capri en een motor, dus die mag weer even groeien. Gelukkig nog genoeg saldo, maar zoals hier al werd gezegd, fijn moment met de kinderen is meer waard. Heb ze net gelanceerd op de trampoline, dikke lol.Dat is lekker vroeg MM.
Is het ook al op?
Jep daar ga jeNet de eerste langere retour rit snelweg met de 5 gedaan, maar het is wel akelig verslavend zo rap als de tussensprintjes gaan…niet best![]()
Ook alweer 4 jaar of zo. Kom op, Carkiller.Hij woont in de US
28 km (heen en terug) fietsen om een pakketje op te halen?
![]()
Ja, en ik heb er echt geen zin in, eerlijk gezegd.28 km (heen en terug) fietsen om een pakketje op te halen?
![]()
Ik probeer het gewoon wat tastbaar te maken.Ik weet waar hij woont, maar hij begon over Nijkerk...
Hier nog 43 euro op de rekening, komende week wordt de pot weer aangevuld.Maar, nog 741 Euro op de betaalrekening, 22e al salaris (en vakantiegeld) dus dat ga ik redden.
Als de belastingdienst dan ook nog een beetje opschiet met wat ik terug krijg...
Wat koop jij allemaal? Rolexen?Hier nog 43 euro op de rekening, komende week wordt de pot weer aangevuld.
Valt me sowieso op hier in Occitane! Wellicht omdat het nog laagseizoen is, maar bijv ook de boodschappen zijn goedkoper dan NL en gevoelsmatig ook ItaliëWat een prijzen, heb je hier nog geen ontdooide kinderportie Vol au Vent voor met diepvriesfrieten.
Dat is nog een vriendelijke prijs inderdaad.Vandaag geluncht in een strandtent; ik vond de prijzen ook niet gek. Meiden portie poffertjes, 12 stuks met een bolletje ijs, €6,50.
Ben er bang voor ja.Jep daar ga je![]()
De helft gaat al naar vaste lasten en kosten inwoning. Zo nu en dan eens wat nieuwe kleding, en als ik alleen thuis ben buiten de therapieweken om moet ik ook eten ‘s avonds. Helemaal niks geks dus.Wat koop jij allemaal? Rolexen?
Daar heb ik ook vrienden wonen. Mooi daar!Maar eens met de 4 in Lochem op visite, word het verschil wat kleiner
O ja, wij waren de arme sloebers hier.De helft gaat al naar vaste lasten en kosten inwoning. Zo nu en dan eens wat nieuwe kleding, en als ik alleen thuis ben buiten de therapieweken om moet ik ook eten ‘s avonds. Helemaal niks geks dus.
Daar heb ik ook vrienden wonen. Mooi daar!
Dat is waar ja.O ja, wij waren de arme sloebers hier.
Zeker, en daar zit JD, zit er sterk aan te denken om de audi ook een krachtkuurtje te geven. Met name de koppelkromme wat anders kan me wel bekorenDaar heb ik ook vrienden wonen. Mooi daar!
Ja, met haar geld wel.Dat is waar ja.Maar jouw vlam is beroepsmatig wel slim met geld toch?
![]()
Dat verklaart een hoop.Ja, met haar geld wel.![]()
Ah, op die manier. Qua bedrijven ken ik Lochem wat minder. Ooit een enkele keer bij Van der Kooi Lotus geweest toen ze daar nog zaten. Dat pand staat nu weg te rotten zover ik weet.Zeker, en daar zit JD, zit er sterk aan te denken om de audi ook een krachtkuurtje te geven. Met name de koppelkromme wat anders kan me wel bekoren
Is ook waar.Ik ben best goed met geld, geen schulden of zo. Maar bij een koophuis blijf je onderhoud hebben.
Dat heb ik met de auto. Gewassen, beetje stof en vogels... kan je gelijk weer.Net de ramen gelapt, wat is dat toch een ondankbare klus. Denk je het schoon te hebben, zon komt er op...
En 1 regenbui en het is weer vies.
Ja, lastig. Ik moet mijn auto's nu ook dagelijks controleren op vogelpoep.Dat heb ik met de auto. Gewassen, beetje stof en vogels... kan je gelijk weer.
Dat heb ik met de auto. Gewassen, beetje stof en vogels... kan je gelijk weer.
Is geen stuifmeel?Jup en met veel auto’s heb je ook veel vogelpoep schoon te maken
En dat zand
Pff
Elke dag kan je wel bezig zijn..
Wat is dat?Dat is wel het voordeel als de auto’s binnen staan, maar moet ook weer gaan wassen. Voor de ramen thuis wil ik denk ik een waar robot kopen, die schijnen best wel goed te zijn en heb een paar grote puien waar ik zelf geen zin in heb![]()