Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat is lekker vroeg MM.

Is het ook al op?
We moesten nog een deel van de vakantie (reservering huisjes) betalen, dat gedaan, rest staat nog op de betaal. Over 10 dagen loon, dan stuur ik het wel naar de spaar. Beiden vakantiegeld, dus dat is altijd een leuk bedrag. Spaar is geplunderd door de Capri en een motor, dus die mag weer even groeien. Gelukkig nog genoeg saldo, maar zoals hier al werd gezegd, fijn moment met de kinderen is meer waard. Heb ze net gelanceerd op de trampoline, dikke lol.

IMG-1218.jpg

Hier dagje Pézenas. Heerlijk schilderachtig stadje met veel winkeltjes met snuisterijen. Nieuw servies set, lamp en een leuk schilderij voor in de gang op de 1e verdieping.

Aan de kust waar we zitten huisde de beruchte Tramontane dus we trokken wat meer naar het noorden vandaag.

Staat er nou bovenaan dat bord "Le Dude" of moeten ze het nog aanpassen :LOL: ?
Wat een prijzen, heb je hier nog geen ontdooide kinderportie Vol au Vent voor met diepvriesfrieten.

Men laat hier leveringen echt bijna altijd voor de deur liggen. Dat wist ik wel, maar nu - wegens een duur cadeau - leek het me handiger het bij een pakketpunt te laten leveren: 14km verderop is de dichtstbijzijnde! En let wel, ik woon gewoon centraal in een grote stad, niet in Nijkerk of zo. =)
Nou ja, ik spring zo maar op de fiets. Ik zie op Maps dat de klim een kleine 200m is, dus dit wordt m'n work-out voor de dag.

Wat een prijzen, heb je hier nog geen ontdooide kinderportie Vol au Vent voor met diepvriesfrieten.
Valt me sowieso op hier in Occitane! Wellicht omdat het nog laagseizoen is, maar bijv ook de boodschappen zijn goedkoper dan NL en gevoelsmatig ook Italië

Wat koop jij allemaal? Rolexen?
De helft gaat al naar vaste lasten en kosten inwoning. Zo nu en dan eens wat nieuwe kleding, en als ik alleen thuis ben buiten de therapieweken om moet ik ook eten ‘s avonds. Helemaal niks geks dus. :ROFLMAO:

Maar eens met de 4 in Lochem op visite, word het verschil wat kleiner
Daar heb ik ook vrienden wonen. Mooi daar!

Laatst bewerkt:
Ja, met haar geld wel.:whistle:
Dat verklaart een hoop. :p

Zeker, en daar zit JD, zit er sterk aan te denken om de audi ook een krachtkuurtje te geven. Met name de koppelkromme wat anders kan me wel bekoren
Ah, op die manier. Qua bedrijven ken ik Lochem wat minder. Ooit een enkele keer bij Van der Kooi Lotus geweest toen ze daar nog zaten. Dat pand staat nu weg te rotten zover ik weet.

Laatst bewerkt:
Dat is wel het voordeel als de auto’s binnen staan, maar moet ook weer gaan wassen. Voor de ramen thuis wil ik denk ik een waar robot kopen, die schijnen best wel goed te zijn en heb een paar grote puien waar ik zelf geen zin in heb :rolleyes:

Dat is wel het voordeel als de auto’s binnen staan, maar moet ook weer gaan wassen. Voor de ramen thuis wil ik denk ik een waar robot kopen, die schijnen best wel goed te zijn en heb een paar grote puien waar ik zelf geen zin in heb :rolleyes:
Wat is dat?

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet zo in verdiept, was er wel vanuit gegaan dat je hem op elk raam kon gebruiken :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan