Carkiller
Petrolhead
Ging goed. Ergste crisis lijkt weer voorbij.Viel het mee of viel het tegen vandaag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ging goed. Ergste crisis lijkt weer voorbij.Viel het mee of viel het tegen vandaag?
Nou, mooi! Hopelijk blijft ‘t even rustig voor je. Niks vervelenders dan onrust op je werk of privé.Ging goed. Ergste crisis lijkt weer voorbij.
Zit een mooie camping ter hoogte van Landal Mont RoyalIk zit de hele middag al campingsites af te speuren naar een goede plek aan de Moezel. Is voor de zomervakantie in juli.
Puur voor de pagina. Zoals al eerder beschreven is er nog maar een handjevol moderne Ferrari’s, al wordt deze ook ouder, waar ik echt wat mee heb.Dat is een mooie.
Duurt nog wel even tot we bij pagina 812 zijnPuur voor de pagina. Zoals al eerder beschreven is er nog maar een handjevol moderne Ferrari’s, al wordt deze ook ouder, waar ik echt wat mee heb.
Die vind ik echt zo veel leuker en fijner rijden dan die Toyo 2.. kudo’s
Met de kleine vanmiddag naar een theatervoorstelling geweest, vriendinnetje van haar mee. Daarna lekker samen in de tuin laten spelen en lekker Thais gegeten. Ze is nog niet helemaal beter, hoop dat ze wat beter kan slapen..
Ligt eraan hoe actief we zijn.Duurt nog wel even tot we bij pagina 812 zijn![]()
Zou wel zo eerlijk zijn, zij een auto maar dan jij ook!Stond ook een blauwe MX5 NC met licht interieur maar ben snel doorgelopen haha.
Misschien hebben ze bij Kota Radja of De Lange Muur nog plek?Moet alleen eerst die k** katten onder dak hebben. Is duurder en moeilijker dan die campingplaats.![]()
Beterschap.Goedemorgen. Ik ben ziek, voedselvergiftiging. Ontlasting is water, buikpijn...![]()
Oeh, zo één stond er hier ook in de showroom toen ik er laatst was. Word ik ook hebberig van.Stond ook een blauwe MX5 NC met licht interieur maar ben snel doorgelopen haha.
Beterschap, iets spannends gegeten gisteren?Goedemorgen. Ik ben ziek, voedselvergiftiging. Ontlasting is water, buikpijn...![]()
Trouw reclame. Willen zich presenteren als feitelijk. Geen lezer, dus kan niet oordelen in hoeverre ze dat ook realiseren.Wie is Marije van Beek - journalist? Trouw - “Ik geloof in een eigen weg” met de uitnodiging om haar verhaal te lezen.
Staat hier bij mij dus letterlijk bovenaan elke pagina van de AW-site.
Is het lezenswaardig of verloren tijd?![]()
Klopt. Daar hebben we afgelopen jaren gestaan in de zomervakantie. Op Landal Warsberg. Mooie plek, hoor, al is zo’n stoeltjeslift niet echt mijn ding. Ging de rest van het gezin daarmee en ik met de auto.@Rembrandt Wij zijn ook eens op vakantie geweest bij Saarburg (D). Ligt aan rivier de Saar. Ook met wijnvelden en lijkt veel op Moezel en Cochem. Ook een aanrader. Misschien minder druk. De camping (stacaravan gehuurd destijds) ligt boven op een heuvel en dan kun je met een stoeltjeslift naar beneden naar Saarburg. Oude stad.
Sorry zondagochtendEen E-Pace is wel echt wat anders, hoor.
![]()
Omgeving Zell wat?Klopt. Daar hebben we afgelopen jaren gestaan in de zomervakantie. Op Landal Warsberg. Mooie plek, hoor, al is zo’n stoeltjeslift niet echt mijn ding. Ging de rest van het gezin daarmee en ik met de auto.
Landal is handig vanwege de faciliteiten voor de kids. Maar zoals gezegd heb ik dat nu niet nodig.
Hahaha doe mij maar een Mercedes CLE 560SEC met een enorm schuifdak
Lekker! Water loopt me in de mond.Hahaha doe mij maar een Mercedes CLE 560SEC met een enorm schuifdak
Vanochtend vroeg uit de veren, paprika's geroosterd en gazpacho gemaakt, gaan toeren met de MX-5 terwijl de rest nog lag te ZZZzzz; straks lekker aperitieven en brunch - vanavond BBQ. Veel beter wordt het niet.
Waterrat, die zoon van je. Ik heb net de huisartsenpost gebeld, ze zeiden kom maar langs. Ik zei met alle respect, dat ga ik niet halen... Nu bevelen ze aan nog 24 uur te wachten, ik mag op elk moment weer bellen.En weer in de fontein![]()
Wat vervelend!Waterrat, die zoon van je. Ik heb net de huisartsenpost gebeld, ze zeiden kom maar langs. Ik zei met alle respect, dat ga ik niet halen... Nu bevelen ze aan nog 24 uur te wachten, ik mag op elk moment weer bellen.
Mijn huis is nog koel, zonnescherm is uitgeklapt. Dus dat gaat gelukkig wel goed.Beterschap, Carkiller!
Geen fijne toestand, zeker met dit weer.
Met hetzelfde apparaat waarmee je dit berichtje schrijft had je dat van te voren in enkele seconde ook kunnen wetenNet voor Jan L*l naar het dorp gefietst voor boodschapje bij Kruitvat en Action want de winkels zijn dicht op PINKSTEREN!![]()
Ik denk alleen "Het is zondag dus zijn die winkels wel open". Niet bij stil gestaan dat het dus Pinksteren was. Wel even lekker gefietst en ook 3 lekkere bolletjes ijs genomen, ga niet helemaal voor niets die kant op.Daarom kijken wij tegenwoordig eerst op Google of op de website van de winkel zelf voor de actuele openingstijden. Niet meer bij te houden soms.![]()
Dat heb ik liever dan een rondje Kruidvat/Action.Ik denk alleen "Het is zondag dus zijn die winkels wel open". Niet bij stil gestaan dat het dus Pinksteren was. Wel even lekker gefietst en ook 3 lekkere bolletjes ijs genomen, ga niet helemaal voor niets die kant op.
Bij ons is het niet standaard open op zondag. IJs kan inderdaad wel nu. Heb er al twee op vandaag.Ik denk alleen "Het is zondag dus zijn die winkels wel open". Niet bij stil gestaan dat het dus Pinksteren was. Wel even lekker gefietst en ook 3 lekkere bolletjes ijs genomen, ga niet helemaal voor niets die kant op.