Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ging goed. Ergste crisis lijkt weer voorbij.
Nou, mooi! Hopelijk blijft ‘t even rustig voor je. Niks vervelenders dan onrust op je werk of privé. ;)

Pagina 488…
IMG-0982.webp

Die vind ik echt zo veel leuker en fijner rijden dan die Toyo 2.. kudo’s :)

Met de kleine vanmiddag naar een theatervoorstelling geweest, vriendinnetje van haar mee. Daarna lekker samen in de tuin laten spelen en lekker Thais gegeten. Ze is nog niet helemaal beter, hoop dat ze wat beter kan slapen..

Heb zelf nog nooit in een Yaris gereden dus ik geloof je. Ze komt van een Mazda 2 uit 2011 af dus het voelt allemaal wel wat vertrouwd. Versnellingspook zit alleen op normale hoogte waar bij de oude auto hij op de middenconsole zit dus ze moest even wennen.

Stond ook een blauwe MX5 NC met licht interieur maar ben snel doorgelopen haha.

Wie is Marije van Beek - journalist? Trouw - “Ik geloof in een eigen weg” met de uitnodiging om haar verhaal te lezen.
Staat hier bij mij dus letterlijk bovenaan elke pagina van de AW-site.
Is het lezenswaardig of verloren tijd? :)

@Rembrandt Wij zijn ook eens op vakantie geweest bij Saarburg (D). Ligt aan rivier de Saar. Ook met wijnvelden en lijkt veel op Moezel en Cochem. Ook een aanrader. Misschien minder druk. De camping (stacaravan gehuurd destijds) ligt boven op een heuvel en dan kun je met een stoeltjeslift naar beneden naar Saarburg. Oude stad.

Wie is Marije van Beek - journalist? Trouw - “Ik geloof in een eigen weg” met de uitnodiging om haar verhaal te lezen.
Staat hier bij mij dus letterlijk bovenaan elke pagina van de AW-site.
Is het lezenswaardig of verloren tijd? :)
Trouw reclame. Willen zich presenteren als feitelijk. Geen lezer, dus kan niet oordelen in hoeverre ze dat ook realiseren.

Vanmorgen vroeg van 9 tot 10 al wezen hardlopen; rondje van 6,7km. Nu de 4e keer sinds 3 maanden stilstand en het ging wel lekker. Nog niet te warm.
Straks maar even de laatste review van de e-Niro schrijven. Gisteren alle persoonlijke spullen er al uitgehaald, tas vol. Al uitgezogen en wat opgeladen voor Joris de ophaler. Morgen de buitenkant even in de wasbox schoonmaken.

@Rembrandt Wij zijn ook eens op vakantie geweest bij Saarburg (D). Ligt aan rivier de Saar. Ook met wijnvelden en lijkt veel op Moezel en Cochem. Ook een aanrader. Misschien minder druk. De camping (stacaravan gehuurd destijds) ligt boven op een heuvel en dan kun je met een stoeltjeslift naar beneden naar Saarburg. Oude stad.
Klopt. Daar hebben we afgelopen jaren gestaan in de zomervakantie. Op Landal Warsberg. Mooie plek, hoor, al is zo’n stoeltjeslift niet echt mijn ding. Ging de rest van het gezin daarmee en ik met de auto. :p
Landal is handig vanwege de faciliteiten voor de kids. Maar zoals gezegd heb ik dat nu niet nodig.

Op Netflix staan nog een aantal goede docu's. Over 7/7 de aanslagen op de metro in Londen en een over de ramp in Fukushima.

Klopt. Daar hebben we afgelopen jaren gestaan in de zomervakantie. Op Landal Warsberg. Mooie plek, hoor, al is zo’n stoeltjeslift niet echt mijn ding. Ging de rest van het gezin daarmee en ik met de auto. :p
Landal is handig vanwege de faciliteiten voor de kids. Maar zoals gezegd heb ik dat nu niet nodig.
Omgeving Zell wat?

Nou doe mij dan maar die E Pace Type ipv een MX5 hoor! @Niseko sorry, not sorry! ;)
Hahaha doe mij maar een Mercedes CLE 560SEC met een enorm schuifdak :LOL:

Vanochtend vroeg uit de veren, paprika's geroosterd en gazpacho gemaakt, gaan toeren met de MX-5 terwijl de rest nog lag te ZZZzzz; straks lekker aperitieven en brunch - vanavond BBQ. Veel beter wordt het niet.

Uitgeslapen, uurtje of 8 wakker heerlijk. Rustig opgestart, huis beetje opgeruimd. Brunch gemaakt en nu espresso in de zon met goed boek.

Wel zin in rose. Vanavond aperitivo icm verjaardag.

Geniet van de zon allen

Eerder van de schaduw. Die 30 graden is me iets te veel van het goede om nog wat te doen. Gras droogt wel mooi zo, misschien dinsdag hooien

Nu ook lekker naar buiten, idem 30 graden hier, komt wel goed. Einde van de dag nog even een de Bird wassen en een klein ritje maken.

Hahaha doe mij maar een Mercedes CLE 560SEC met een enorm schuifdak :LOL:

Vanochtend vroeg uit de veren, paprika's geroosterd en gazpacho gemaakt, gaan toeren met de MX-5 terwijl de rest nog lag te ZZZzzz; straks lekker aperitieven en brunch - vanavond BBQ. Veel beter wordt het niet.
Lekker! Water loopt me in de mond. :p

Ik ben ook met de MX5 op pad geweest. Kapje open, 1 km naar de benzinepomp, tanken, 1 km terug en kapje weer dicht.

Daarna samen maar de fiets gepakt en daarmee stukje gaan touren. Hondje achterop en even naar een waterplas zodat ie kon zwemmen. Daarna terrasje en nu weer thuis.

Review geschreven. Nu ook even een lunch maken en lekker buiten in achtertuin nuttigen.
Later vanmiddag ook even stukkie fietsen richting 'mijn jongen', het dorp Kruitvat/Action en een lekker ijsje scoren.op de terugweg. Van schoonmoeders nog een paar Trippels gekregen; denk dat ik er daar ook één of twee van ga proberen.

Had gisteren gegeten in onze bedrijfskantine, in ieder geval nog 1 andere collega die ook klachten had maar die is al weer opgeknapt. En bedankt, rest ook. Het gaat wel weer over...

Daarom kijken wij tegenwoordig eerst op Google of op de website van de winkel zelf voor de actuele openingstijden. Niet meer bij te houden soms. :ROFLMAO:
Ik denk alleen "Het is zondag dus zijn die winkels wel open". Niet bij stil gestaan dat het dus Pinksteren was. Wel even lekker gefietst en ook 3 lekkere bolletjes ijs genomen, ga niet helemaal voor niets die kant op.

Ik denk alleen "Het is zondag dus zijn die winkels wel open". Niet bij stil gestaan dat het dus Pinksteren was. Wel even lekker gefietst en ook 3 lekkere bolletjes ijs genomen, ga niet helemaal voor niets die kant op.
Dat heb ik liever dan een rondje Kruidvat/Action.

Terug
Bovenaan