Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

@Jay DoubleYou

4d73619e-489d-4ea9-bf02-59602603889f.jpg

Eens, Denk qua lijstje persoonlijk:
1. Golf GTI of R. Ik ben er echt nog nooit een tegen vernomen die normaal rijdt. Nog nooit.
2. AMG, vooral de A.
3. RS3

Maar ik woon in een regio waar deze auto’s standaard door nachtapothekers wordt gereden :)
Hoho,.vergeet de figuren in de wannabe uitvoering GTE niet.

Zo, 3 pagina's gelezen, echt weer heerlijk zinvol.
Mijn ervaring; cola werkt wel als ik mij wat opgeblazen voel, maar het wordt ook afgeraden begrijp ik juist. En een liter cola... dat lijkt mij juist averechts werken bij diarree...
Veel (water) blijven drinken, zeker met de weer. Neem je ook O.R.S.?
Als ik erge buikloop heb, werkt actieve kool (zoals Norit) goed. En ik heb best wat ervaring met buikloop, zal jullie de details besparen!

Hebben hier ook std ORS en norit in huis

Carkiller, jij als farma man moet dit toch weten
Eigenlijk wel, maar 20 jaar geleden of zo echt diarree gehad dus niet over nagedacht verder. Vannacht ging redelijk, hoefde iets van 6 uur lang niet naar de wc. En lekker koel geworden, had alles open staan thuis. In mijn huis nu 21 graden.

Is hier in de straat een bouwvakker bezig met een badkamer renoveren, prima. Geeft wat geluid maar hoort er bij.
Gaat ie in zijn pauze in zijn diesel bus zitten, start de motor en zet de airco aan.

Na 20 minuten nagelende diesel en loeiende airco ventilator aanhoren was ik het zat en heb ik hem aangesproken.
Vraag me altijd af of hij voor zijn eigen huis ook zoiets zou doen, lekker de buurt vergassen.

En het is 20 graden, zo warm is het niet...

OMG, heb een paar dingen bij H&M besteld voor de kleine voor de zomer, krijg ik opeens een bericht van de Post, je kunt het pakketje afhalen op het postkantoor. Prima, dacht ik, het Postkantoor zit hier in het dorp, nu zie ik dat het op het postkantoor in Basel ligt, 110 km hier vandaag (enkele reis) :ROFLMAO:.

En het zijn 3 verschillende pakketen die daar allemaal naar toe gaan... Ik heb ze nu omgeleid, moet er wel voor betalen, zucht.

Tuin. Dubbele espresso. Watertje. Zon en fijn windje. De betere dagen om bijna geen afspraken te hebben en werk te verzetten.
Zo heurt het! :p

OMG, heb een paar dingen bij H&M besteld voor de kleine voor de zomer, krijg ik opeens een bericht van de Post, je kunt het pakketje afhalen op het postkantoor. Prima, dacht ik, het Postkantoor zit hier in het dorp, nu zie ik dat het op het postkantoor in Basel ligt, 110 km hier vandaag (enkele reis) :ROFLMAO:.

En het zijn 3 verschillende pakketen die daar allemaal naar toe gaan... Ik heb ze nu omgeleid, moet er wel voor betalen, zucht.
Nederland is zo slecht nog niet… :p

• Leuk
Waarderingen: JL86
Is hier in de straat een bouwvakker bezig met een badkamer renoveren, prima. Geeft wat geluid maar hoort er bij.
Gaat ie in zijn pauze in zijn diesel bus zitten, start de motor en zet de airco aan.

Na 20 minuten nagelende diesel en loeiende airco ventilator aanhoren was ik het zat en heb ik hem aangesproken.
Vraag me altijd af of hij voor zijn eigen huis ook zoiets zou doen, lekker de buurt vergassen.

En het is 20 graden, zo warm is het niet...
Heel goed! Ik heb ook wel eens iemand hierop aangesproken. Die vond dat ik iets heel raars zei. Was ook nog een zonder roetfilter, mega smerig.

Hij nam het redelijk goed op, niet blij maar deed wat ik vroeg.

En degene bij wie hij klust zit samen met mij in de VvE, die ken ik dus heel goed.
Het zal vast wel stil blijven vanaf nu.

Ik was eens in Zweden voor een paar daagjes autosport. Prachtig weer, 23 graden en een lekker briesje... zou je zeggen. De Zweden gingen elke pauze naar hun auto, starten en de airco aan, zo warm. Het is dus vooral wat je gewent bent.

Moet ook altijd wel lachen om die Amerikanen in Europa incl m’n eigen familie. Kunnen qua warmte echt niks hebben omdat alles zo A/Cd is.

In hun verdediging - als ik zelf in de US ben, ben ik na 2-3 dagen ook wel gewend aan alles steeds gekoeld

De AC gebruiken we vooral om de hitte af te toppen. Auto staat ook op 18/19 graden. Als ik ergens een hekel aan heb is het wisselen tussen koelkast en oven om even een binnen-buiten vergelijk te maken. Elke keer die ‘klap’ word ik naar van.

Ik heb net aan de Subaru gesleuteld. Heb een CTEC acculader er op zitten maar was al 3 jaar te lui om hem goed aan te sluiten. Je kan kiezen tussen netjes met ringetjes of krokodillenklemmen. Hij zit nu netjes met ringetjes, dus in 1 klik is de lader nu aangesloten. En alles werkt gelukkig nog.:censored:

Terug
Bovenaan