Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Jeetje. Zijn er nou echt mensen boos hierover.
Blijkbaar. Iets meer disclaimer voor de verwachting langer dan 8u tevoren zou overigens geen overbodige luxe zijn. Daarmee zitten ze niet echt hoog in de nauwkeurigheid :) maar zo druk kan ik me er echt niet om maken

Blijkbaar. Iets meer disclaimer voor de verwachting langer dan 8u tevoren zou overigens geen overbodige luxe zijn. Daarmee zitten ze niet echt hoog in de nauwkeurigheid :) maar zo druk kan ik me er echt niet om maken
Heb het idee dat de lontjes alleen maar korter worden door de jaren heen. Het is veel meer ikke-ikke-ikke geworen. En social media helpt daar ook zeker niet bij. Tegenwoordig moet alles kunnen: vanmiddag een mongool in een hele grote MB-bus rijdt het winkelcentrum in met z'n geluidsinstallatie echt echt knoepershard aan... Doe dat lekker buiten de bebouwde kom. Of moet dat wel kunnen?

Net met de T-Bird even op pad en dan merk je pas hoe slecht veel mensen tegenwoordig rijden. Geen richting aangeven bij afslaan, over de middellijn op een smalle weg, voorrang nemen waar ze geen voorrang hebben.

Niets beter dan chillen bij een vuurtje na een dag stressen...
20260530-193641.jpg

Die liggen er op tijd in! Die van mij gaat tussen 20:00-21:00 uur naar bed. Ik sprak gisteravond mijn Italiaanse en tevens Turkse buren die buiten nog laat met hun kinderen aan het spelen waren en die gaan om 22:00 uur naar bed.

Die liggen er op tijd in! Die van mij gaat tussen 20:00-21:00 uur naar bed. Ik sprak gisteravond mijn Italiaanse en tevens Turkse buren die buiten nog laat met hun kinderen aan het spelen waren en die gaan om 22:00 uur naar bed.
Verschilt erg per land. Mijn vriendin heeft een Italiaanse collega, die zegt ook dat ze ons niet begrijpt. Bij ons is het rond 7u (5 jaar) en 8u (7 jaar)

• Leuk
Waarderingen: JL86
Kinderen en bedtijd...
Er komt vanzelf een tijd dat jullie roepen "Doen jullie het licht uit?..."

En wat later zijn ze nog aan het gamen als jij half 6 opstaat om naar je werk te gaan...
Dag-en nacht-ritme volledig omgedraaid.

Kinderen en bedtijd...
Begint hier nu een beetje inderdaad. Vooral zo in het weekend kruipen wij er tegen 21.00 uur wel in (tv kijken :rolleyes: ) en gaan de kids nog even door.

Net op de A1 nog even leuk meegereden met een nieuwe BMW M5. Vooral bij optrekken. Hij ging me iets te ver door. Daar is mijn rijbewijs me te dierbaar voor.:p

Kinderen en bedtijd...

En wat later zijn ze nog aan het gamen als jij half 6 opstaat om naar je werk te gaan...
Dag-en nacht-ritme volledig omgedraaid.
Dat eerste gaat vanzelf gebeuren, dat tweede heb ik zo mn twijfels bij……

Iemand anders ook bezig met nieuwe energieleverancier

Zit nu bij united consumers, 4000kwh en 900 kuub met wat terugleveren zit op 3k per jaar

via Vattenfall lijkt het naar 2.5k te gaan

Maar gas lijkt echt veel duurder bij Vattenfall …??

Wel 250 cashback actie

Zonneplan

Laatst bewerkt:
Niet mee bezig, maar wat een bedragen!
Wij hebben dit jaar een voorschot van €75 en het zal flink meer worden vanwege een tweede EV, maar ik gok €1500 max. Jullie zitten op het dubbele!

Ja 900 kuub gas met deze prijzen en belastingen is al 1000+

Zat ooit ook op 60€ per maand in een appt met 5 jaar vast. Toen werd het hier 100, 150, 200.. nu al 250 dus. Volgend jaar 300?

Gezeik elk jaar met nieuwe regels / extra kosten (terugleverkosten)

Zonder salderen wordt het nog duurder natuurlijk

Wil hier helemaal niet mee bezig zijn

Ja 900 kuub gas met deze prijzen en belastingen is al 1000+

Zat ooit ook op 60€ per maand in een appt met 5 jaar vast. Toen werd het hier 100, 150, 200.. nu al 250 dus. Volgend jaar 300?

Gezeik elk jaar met nieuwe regels / extra kosten (terugleverkosten)

Zonder salderen wordt het nog duurder natuurlijk

Wil hier helemaal niet mee bezig zijn
Ja waardeloos, kosten reizen de pan uit...

Wij proberen er redelijk verstandig mee om te springen zonder aan comfort in te boeten & hebben een speksteenkachel (gratis hout) voor additionele verwarming in de koudere maanden.

Geen idee wat het kost op jaarbasis, maar flauw vermoeden dat de 2 all risk verzekeringen + de belastingen van mijn auto’s duurder zijn.

Terug
Bovenaan