Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb vandaag ook nog wel ff lekker in de sport + stand gereden. Op een landweg ff gestopt en vol gas opgetrokken hehe. Belangrijk om af en toe het beest uit te laten! Maar werk is echt non stop geweest deze week. Ben nu nog steeds ook op m’n werk telefoon berichten aan het schrijven.

Ik heb vandaag ook nog wel ff lekker in de sport + stand gereden. Op een landweg ff gestopt en vol gas opgetrokken hehe. Belangrijk om af en toe het beest uit te laten! Maar werk is echt non stop geweest deze week. Ben nu nog steeds ook op m’n werk telefoon berichten aan het schrijven.

Klinkt als mijn leven maar dan met een beter salaris

Normaal bij mij ook wel vol gas hoor maar nu lijkt de “extra” boost knop te blijven hangen en schiet ik als een raket door de hele week heen :ROFLMAO:

I_wsU3.gif

Vandaag een prachtige route gereden met de camper naar Annecy. Slechts 200 km maar volgens de navigatie ruim 4 uur. Lekker bochtjes en de berg op. Helaas wel veel regen.

Op de camping aangekomen zagen we een mooi plekje. Maar stom stom niet gekeken of het te doen was na al die regen. Dus daar stond ie met de buik op de grond. Met hulp van de camping eigenaar en handen en voeten een plaatselijke boer met trekker geregeld. Camper weer op het harde, een ervaring rijker en 50 euro armer. Op zich een koopje :)

Zo een camper rijdt toch niet echt soepel door Bergen en bochtjes?

Heb je wel een eigen douche en wc in de camper?

Goedemorgen allen. Laatste dagje. Taaie week gehad, veel ‘zachte’ (mens) uitdagingen deze week. Blij als het weekend is.

Ik denk dat hij doelt op zachte uitdagingen, welke te maken hebben met mensen. Harde uitdagingen is dan op gebied van processen en hardware, bijvoorbeeld. Zo lees ik het tenminste.
Of zachte mensen, als in, je kan niks terugkoppelen want dan zijn ze gelijk in tranen of boos...
Sommige mensen zijn soms inderdaad gevoelig voor hoe iets gezegd wordt. :censored: Maar soms moeten dingen wel eens worden gezegd. ;)

Hard is gewoon deadlines, inhoud pushen etc. Zacht is persoonlijk. Vooral op medewerkers
Ik denk dat hij doelt op zachte uitdagingen, welke te maken hebben met mensen. Harde uitdagingen is dan op gebied van processen en hardware, bijvoorbeeld. Zo lees ik het tenminste.
Of zachte mensen, als in, je kan niks terugkoppelen want dan zijn ze gelijk in tranen of boos...
En de mix hier ;)

Ja de omgang tegenwoordig is compleet anders, mensen vertellen je continue hoe ze zich emotioneel voelen, waar Opzich niks mis mee is, gisteren een hele novel op whatsapp gekregen van een collega hoe hij zich bij de transitie voelt om 10 uur in de avond.

En als je iets schrijft op teams dan wordt dat met een hartje geliked… Ik ben meer van de generatie sorry ik ben al getrouwd en thumbs up, maar schijnbaar is thumbs up tegenwoordig passive aggresive…

Nou ja en alles moet maar per mail of de chat want even bellen vinden we eng.

Mail, smileys, chat is allemaal onderhevig aan interpretatie. Bellen of fysiek voel je veel beter wat iemand bedoelt en heb je minder snel misverstanden.

Toen ik mijn carriere begon bij een van de grotere corporate real estate spelers was de cultuur compleet het tegenovergestelde :ROFLMAO:. Maar dat zal daar tegenwoordig ook wel veranderd zijn.

Toen ik mijn carriere begon bij een van de grotere corporate real estate spelers was de cultuur compleet het tegenovergestelde :ROFLMAO:. Maar dat zal daar tegenwoordig ook wel veranderd zijn.
Ja waar ik vandaan kom ook.. alles loeihard en resultaat gericht. Valt ook wat voor te zeggen.

Maar ik denk soms weleens poe. Je was echt compleet vermorzeld met deze houding als je was begonnen waar ik ben gestart.

Ach ja. Balans erin is prima. Maar soms teveel en dat was meer m’n punt

Ja de omgang tegenwoordig is compleet anders, mensen vertellen je continue hoe ze zich emotioneel voelen, gisteren een hele novel op whatsapp gekregen van een collega hoe hij zich bij de transitie voelt om 10 uur in de avond.
Dat is ook ingrijpend hé JL86 zo een geslachtsverandering, dat doe je niet elke dag... je moet daar wat meer begrip voor tonen vind ik! Wees een empatische baas.

Terug
Bovenaan