Carkiller
Petrolhead
Terwijl je eigenlijk moet werken de laatste dag voor je vakantie…Of hier op AW forum zitten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Terwijl je eigenlijk moet werken de laatste dag voor je vakantie…Of hier op AW forum zitten...
Haha wist al dat dit ging komen. Was m’n eerste momentje na hele dag in de wasmachine hahahaJaja, zoals een BMW X5 configureren zeker...![]()
Straks samen op vakantie met de accountant?Terwijl je eigenlijk moet werken de laatste dag voor je vakantie…![]()
Bwoah echt vol gas deze week! Morgen laatste dagje voor de vakantie.
Als volgas=aftrappen betekent bij jou snap ik die lading auto’s die je gereden hebt ook steeds beterNu de AMG al aan het aftrappen
Als volgas=aftrappen betekent bij jou snap ik die lading auto’s die je gereden hebt ook steeds beter![]()
![]()
Ik heb vandaag ook nog wel ff lekker in de sport + stand gereden. Op een landweg ff gestopt en vol gas opgetrokken hehe. Belangrijk om af en toe het beest uit te laten! Maar werk is echt non stop geweest deze week. Ben nu nog steeds ook op m’n werk telefoon berichten aan het schrijven.
JL zei dan ook vol gas deze week, niet hele week. Dat laat meer ruimte voor pitstopsEen hele week vol gas heb ik zelfs met een circuitauto nooit gedaan![]()
JL zei dan ook vol gas deze week, niet hele week. Dat laat meer ruimte voor pitstops![]()
Zou ik ook zeggen ja.Potato potato
Fijne vakantieEn vakantie.
Top! Hopelijk kom je een beetje tot rust na alle gekkigheid op je werk de laatste tijd. Nog wat leuks op de planning?En vakantie.
Ongetwijfeld! Je komt hier nog wel langs?Wat familie bezoeken, klussen in huis... Maar ik maak er wel wat moois van.
Zeker, ga jullie en JL86 niet in de steek laten.Ongetwijfeld! Je komt hier nog wel langs?![]()
Goedemorgen allen. Laatste dagje. Taaie week gehad, veel ‘zachte’ (mens) uitdagingen deze week. Blij als het weekend is.
Papadipoepi!Hier nu ook de laatste dag werken en dan over een paar dagen lekker naar Italië.
M’n Italiaans weer eens afstoffen
![]()
Wat zijn ‘Zachte’ (mens) uitdagingen?Goedemorgen allen. Laatste dagje. Taaie week gehad, veel ‘zachte’ (mens) uitdagingen deze week. Blij als het weekend is.
Ik denk dat hij doelt op zachte uitdagingen, welke te maken hebben met mensen. Harde uitdagingen is dan op gebied van processen en hardware, bijvoorbeeld. Zo lees ik het tenminste.Wat zijn ‘Zachte’ (mens) uitdagingen?
1560 stuurde net een perkament, ze willen hun burggraaf terug, anders komen de horigen in opstand.Met de harde hand erover! zweep erbij!
1560 stuurde net een perkament, ze willen hun burggraaf terug, anders komen de horigen in opstand.
Hier beven ze ook, maar in Groningen heb je dat nu eenmaal...Mijn onderdanen beginnen te beven als ik het kantoor in looprule by fear!
Sommige mensen zijn soms inderdaad gevoelig voor hoe iets gezegd wordt.Ik denk dat hij doelt op zachte uitdagingen, welke te maken hebben met mensen. Harde uitdagingen is dan op gebied van processen en hardware, bijvoorbeeld. Zo lees ik het tenminste.
Of zachte mensen, als in, je kan niks terugkoppelen want dan zijn ze gelijk in tranen of boos...
Begrijp mij niet verkeerd, het is ook belangrijk hoe je iets zegt. Maar precies,Sommige mensen zijn soms inderdaad gevoelig voor hoe iets gezegd wordt.Maar soms moeten dingen wel eens worden gezegd.
![]()
Zeker weten.Begrijp mij niet verkeerd, het is ook belangrijk hoe je iets zegt. Maar precies,somsvaak moet je het wel zeggen.
En de mix hierIk denk dat hij doelt op zachte uitdagingen, welke te maken hebben met mensen. Harde uitdagingen is dan op gebied van processen en hardware, bijvoorbeeld. Zo lees ik het tenminste.
Of zachte mensen, als in, je kan niks terugkoppelen want dan zijn ze gelijk in tranen of boos...
Je bedoeld de Gen Z generatie?Of zachte mensen, als in, je kan niks terugkoppelen want dan zijn ze gelijk in tranen of boos...
Don’t get me started… hahaJe bedoeld de Gen Z generatie?![]()
Nu nog meer te beven of te frezen daar in Grûn, want mijn schoondochter heeft haar rijbewijs gehaald zojuist daar! Dus een gevaar op de weg er bij!Hier beven ze ook, maar in Groningen heb je dat nu eenmaal...
Consulting is wel echt anders merk ik. Andere mentaliteit los van de generatieGelukkig zijn de gen z bij ons op kantoor nog gewoon no nonsense (anders neem ik ze ook niet aan)
Ja waar ik vandaan kom ook.. alles loeihard en resultaat gericht. Valt ook wat voor te zeggen.Toen ik mijn carriere begon bij een van de grotere corporate real estate spelers was de cultuur compleet het tegenovergestelde. Maar dat zal daar tegenwoordig ook wel veranderd zijn.
Dat is ook ingrijpend hé JL86 zo een geslachtsverandering, dat doe je niet elke dag... je moet daar wat meer begrip voor tonen vind ik! Wees een empatische baas.Ja de omgang tegenwoordig is compleet anders, mensen vertellen je continue hoe ze zich emotioneel voelen, gisteren een hele novel op whatsapp gekregen van een collega hoe hij zich bij de transitie voelt om 10 uur in de avond.