Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nou haha, ik heb een keer voor een fashion retail gewerkt op de vastgoed afdeling en daar was dat allemaal vrij normaal. Ben vooral je zelf, ik vroeg dus als ik in een jurk op kantoor kom is dat prima? Ja dat was uiteraard prima... Een nieuwe wereld die voor mij open ging ;)

disclaimer: ik heb nooit een jurk gedragen.

Nou haha, ik heb een keer voor een fashion retail gewerkt op de vastgoed afdeling en daar was dat allemaal vrij normaal. Ben vooral je zelf, ik vroeg dus als ik in een jurk op kantoor kom is dat prima? Ja dat was uiteraard prima... Een nieuwe wereld die voor mij open ging ;)

disclaimer: ik heb nooit een jurk gedragen.

Beetje met je tijd mee

Hup bloemetjesjurk aan!

Oer Vlaams entertainment, een avondvullend programma voor jong en oud met zang, dans, playback, quiz, korte sketches en noem het allemaal.
En vooral veel zuipen MAAR wel voor een goed doel, bvb. de clubkassa van de lokale korfbalploeg of De Lijstervrienden of zo. Altijd tof.

Pagina 507…
BMW_5071.jpg

Ik was ff bezig maar missie geslaagd. Matras weggebracht naar de stort die nog onder mijn bed lag en nu 5 van die lage plastic bakken op wieltjes gekocht voor mijn kleding. 4 onder mijn bed en 1 op de kast. Is dus zowel praktisch als netjes en mijn kast is nu ook niet meer zo vol. Uiteraard eerst goed alles schoongemaakt, kon er nu goed bij. Nu nog een was aan het draaien en dan is het wel weer mooi voor vandaag.

De volgende pagina wordt weer een makkie qua paginanummer -> zeker geen verkeerde wagen, maar geen vergelijk met die BMW 507 :love: .
En binnen 10 pagina’s komt er een schier eindeloze stroom aan BMW model typeaanduidingen.

Ik was ff bezig maar missie geslaagd. Matras weggebracht naar de stort die nog onder mijn bed lag en nu 5 van die lage plastic bakken op wieltjes gekocht voor mijn kleding. 4 onder mijn bed en 1 op de kast. Is dus zowel praktisch als netjes en mijn kast is nu ook niet meer zo vol. Uiteraard eerst goed alles schoongemaakt, kon er nu goed bij. Nu nog een was aan het draaien en dan is het wel weer mooi voor vandaag.
Of ruimte maken in de kast voor wat accountant-kleding? :whistle:

Zo, hier ook een paar knallers van weken achter de rug.

2 grote (maar wel uitdagende en gave) projecten erbij gekregen, waardoor ik tot het eind van het jaar zo’n 7 dagen per week aan uren vol te maken heb. Ook nog wat deadlines van kleine dingetjes tussendoor en dan zit de agenda opeens snel vol. Gelukkig wel zaken op tijd en naar wens kunnen opleveren.

Overigens las ik net wat uitspraken over Gen-Z in de consultancy en dat is niet zo lief hè jongens :ROFLMAO:

“Sjrdswtjs” gaat vandaag over de BMW507 trouwens. Er zijn er maar 252 van gemaakt blijkbaar…
Zag ik ja. Ik kijk ook regelmatig. Ik twijfelde nog even om de link te plaatsen, maar hij werkt bij de concurrent hè? :p

Zo, hier ook een paar knallers van weken achter de rug.

2 grote (maar wel uitdagende en gave) projecten erbij gekregen, waardoor ik tot het eind van het jaar zo’n 7 dagen per week aan uren vol te maken heb. Ook nog wat deadlines van kleine dingetjes tussendoor en dan zit de agenda opeens snel vol. Gelukkig wel zaken op tijd en naar wens kunnen opleveren.

Overigens las ik net wat uitspraken over Gen-Z in de consultancy en dat is niet zo lief hè jongens :ROFLMAO:
Ik ben blij dat ik Gen-Y ben. :ROFLMAO:

Kernmerken
  • Technologisch vaardig: Zij maakten de transitie van analoog naar digitaal bewust mee. Ok, een feit.
  • Goede werk-privébalans: Hechten veel waarde aan flexibiliteit, thuiswerken en vrije tijd. Klopt wel aardig denk ik
  • Idealistisch: Op zoek naar zingeving, diversiteit en maatschappelijke impact in hun werk. Ok, redelijk/enigszins.
  • Zelfontplooiing: Gerichter op persoonlijke ontwikkeling, ervaringen en continue feedback dan op hiërarchie. Hier kan ik mij het minst in vinden... niet mee bezig

Kids?

@MM ik herken dat wel hoor
Ja bij nader onderzoek klopt dit wel, maar als ik wat verder zoek kan ik mij er minder in vinden. Ach ja, ik heb nooit echt een goed beeld gehad van mijzelf, dus echt iets zinnigs zeggen.. laat ook maar. Ik ga de jongste naar bed doen, vriendin heeft avondje uit.

Heerlijk deze psychologie:
Ik ging nog even bio-afval weggooien buiten. Dus ik zeg tegen ze dat ze nog niet naar boven mogen zonder mij en al helemaal niet mogen beginnen met omkleden.
Kom ik terug het huis in, zijn ze boven. Oudste vroeg nog even of ze de jongste mag helpen met tandenpoetsen (doe ik normaal). En dan kom ik zo boven heel verbaasd doen dat ze al klaar is.
Dan nog even lezen, liedje zingen, droom bedenken en klaar. 9 van de 10 gaat het zo, hopelijk houden ze dit lang vol :giggle:

Ik ging nog even bio-afval weggooien buiten. Dus ik zeg tegen ze dat ze nog niet naar boven mogen zonder mij en al helemaal niet mogen beginnen met omkleden.
Kom ik terug het huis in, zijn ze boven. Oudste vroeg nog even of ze de jongste mag helpen met tandenpoetsen (doe ik normaal). En dan kom ik zo boven heel verbaasd doen dat ze al klaar is.
Dan nog even lezen, liedje zingen, droom bedenken en klaar. 9 van de 10 gaat het zo, hopelijk houden ze dit lang vol :giggle:
Haha mooi omgekeerde psychologie. Moet zeggen bij ons gaat het ook echt wel soepel met naar bed, altijd al geweest. Zijn ook wel ‘strikt’ wbt ritueel. Ik stoei vaak nog even met ze , maar als ik zeg we gaan nu tandenpoetsen dan weten ze ook dat het klaar is. Qua tijd nu wel wat flexibeler, ook met de zomer merk je dat ze wat langer liggen te kletsen in bed. En dat is helemaal oke (en heerlijk om stiekem naar te luisteren!)

Haha mooi omgekeerde psychologie. Moet zeggen bij ons gaat het ook echt wel soepel met naar bed, altijd al geweest. Zijn ook wel ‘strikt’ wbt ritueel. Ik stoei vaak nog even met ze , maar als ik zeg we gaan nu tandenpoetsen dan weten ze ook dat het klaar is. Qua tijd nu wel wat flexibeler, ook met de zomer merk je dat ze wat langer liggen te kletsen in bed. En dat is helemaal oke (en heerlijk om stiekem naar te luisteren!)
Ja klopt, hier ook, zolang ze genoeg slaap hebben vind ik dat ook prima. Oudste wilde voorlezen, dus ik mocht weer naar beneden haha.
Jongste ligt vaak nog een tijdje te zingen, moet dat eigenlijk opnemen, die verzint haar eigen liedjes en dan ook echt met drama, ze kan ook best goed zingen voor een kind van 5 vind ik. Ook beter dan haar zus.

Kleine hier ook naar bed gebracht

Standaard 17u opvang - 1730 eten - 1830 naar boven en 1930 in bed. Ik doe het meestal en gaat eigenlijk altijd wel soepel.

Ik dacht vanochtend nog aan je!

Rode 640i xDrive coupé met zilveren accenten (nieren, raamomlijsting), licht interieur én dakje!

Oeh!!! Jammer van de xdrive maar verder klinkt het heel goed. Briefje met ‘wilt u uw auto verkopen?’ Onder de ruitenwisser gedaan?

Net terug van buiten, even met de kleine naar het meer gegaan, weer half nat natuurlijk, alleen geen zin, dus thuis vrouw boos :ROFLMAO:

Nu nog ff een watermeloen eten en dan gaat hij zo ook richting bed.

Terug
Bovenaan