Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is een kwaal bij die dingen, toch? Hoor John van der Rijt er ook vaak over in zijn vlogs bij RS6-en.Vanmiddag gebeld door de garage: de A6 is voorzien van een nieuwe dynamo. Gelukkig ben ik nu al op vakantie anders moest ik mijn vakantiegeld daar aan besteden.
Dynamo weet ik niet maar thermostaat hoor ik ook wel. Is geloof ik nog duurder.Is een kwaal bij die dingen, toch? Hoor John van der Rijt er ook vaak over in zijn vlogs bij RS6-en.
Pagina 508 alweer…
![]()
Half nat alleen geen zin dus vrouw boos? Waar geen zin in dan?Net terug van buiten, even met de kleine naar het meer gegaan, weer half nat natuurlijk, alleen geen zin, dus thuis vrouw boos
Nu nog ff een watermeloen eten en dan gaat hij zo ook richting bed.
Gewoon een staaltje heel slecht Nederlands van mijHalf nat alleen geen zin dus vrouw boos? Waar geen zin in dan?![]()
Duidelijk.Gewoon een staaltje heel slecht Nederlands van mij
Bedoelde alleen geen zon, dus niet fijn om dan nat te zijn.
Zo eentje hebben wij volgens mij ook, doet het wel goed maar staat meer stof op dan dat ie zuigt…
Wij hebben een EziClean. Vooral gekocht omdat we toen nog honden hadden, maar hij doet het nog steeds prima. Soms wel goed om het met een gewone stofzuiger nog even na te lopen. Die van ons moet je wel aanzetten, voor de rest gaat het vanzelf.Onderzoek aan t doen naar een robo stofzuiger
https://www.bol.com/nl/nl/p/roboroc...232935694/?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp ik ga deze bestellen denk ik
Klinkt bekendZo eentje hebben wij volgens mij ook, doet het wel goed maar staat meer stof op dan dat ie zuigt…
Is een kwaal bij die dingen, toch? Hoor John van der Rijt er ook vaak over in zijn vlogs bij RS6-en.
Pagina 508 alweer…
![]()
Ja, wel iets, maar laten we snel stoppen, verkeerde draadje... ach ja, de helft gaat hier toch nog over auto's hèhèIk vind die neus te druk.![]()
Veel te veel obstakels, kan net zo goed de Dyson pakken en het is niet goed genoeg dat je niet zelf nog moet na-stofzuigen.
Heerlijk toch. Ik kan er zo van genietenJa klopt, hier ook, zolang ze genoeg slaap hebben vind ik dat ook prima. Oudste wilde voorlezen, dus ik mocht weer naar beneden haha.
Jongste ligt vaak nog een tijdje te zingen, moet dat eigenlijk opnemen, die verzint haar eigen liedjes en dan ook echt met drama, ze kan ook best goed zingen voor een kind van 5 vind ik. Ook beter dan haar zus.
Ik vind het echt een duur klote ding en ben blij als die straks stuk gaat.Wij hebben ook zo'n dure Dyson - blij mee? Ja en nee.
Ja : werkt erg goed zeker in slaapkamers, de gang en op trappen - maar met een huisdier...
Nee : de borstelmond vergt veel onderhoud / gepruts omdat die Cyclone zijn werking gebaseerd is op hoge toevoer van lucht -> eens de fluffy rolborstel wat "verzadigd" is door stof of kattenhaar begint het ding te bokken omdat ie de airflow niet haalt.
Praktijk : eerst snel vegen, dan de Dyson en dan dweilen. Dat vindt de logistieker in mij niet geweldig.
Ik vind dat de Peu dat wel kan hebben. Zo steriel vlak aan voorzijde hoeft van mij niet, dan wordt het te veel Kia of Volvo.Ik vind die neus te druk.![]()
Ook bij normale stofzuigers moet je de stofzuigerzak sowieso om de zoveel tijd vervangen, maar volgens mij heeft Dyson inderdaad wel een aantal modellen met een klein reservoir.Ik vind het echt een duur klote ding en ben blij als die straks stuk gaat.
Constant geeft die aan dat ‘ie verstopt zit.
WIj hebben een Nep-Dyson, door House Manager aangeschaft. Voor de woonkamer, gang en trap naar boven. Als de accu nog 50% is verliest die al zuigkracht. Dus H.M. zet m weer aan de lader tot 100%. Als iets niet goed is voor dat type accu's is het dat wel. Dus verwacht dat de accu snel slechter wordt door slecht laadmanagment.Ik vind het echt een duur klote ding en ben blij als die straks stuk gaat.
Constant geeft die aan dat ‘ie verstopt zit.
Wij hebben ook zo'n dure Dyson - blij mee? Ja en nee.
Ja : werkt erg goed zeker in slaapkamers, de gang en op trappen - maar met een huisdier...
Nee : de borstelmond vergt veel onderhoud / gepruts omdat die Cyclone zijn werking gebaseerd is op hoge toevoer van lucht -> eens de fluffy rolborstel wat "verzadigd" is door stof of kattenhaar begint het ding te bokken omdat ie de airflow niet haalt.
Praktijk : eerst snel vegen, dan de Dyson en dan dweilen. Dat vindt de logistieker in mij niet geweldig.
Nee een gewone draadloze steelstofzuiger. Superhandig ipv zo een onding met een snoer dat je ver wegzet omdat het zo lelijk is. Maar de Dyson zuigt lucht als een jetfighter zijn turbinemotor. Dus als er “ergens” wat verstopt geraakt met stof etc haalt hij zijn snelheid niet.Maar dit is geen robo stofzuiger toch?
Wij hebben gewoon een ‘ouderwetse’ Philips met snoer - werkt altijd en altijd goed. Had ooit zo een Dyson gekocht (jaaaaren terug) maar dat was gewoon nog te vroeg denk ik.
Ik heb eentje van 2j oud en ben er niet over te spreken. Speciaal gekocht omdat die als beste uit de test komt voor haren van huisdieren.Had ooit zo een Dyson gekocht (jaaaaren terug) maar dat was gewoon nog te vroeg denk ik.
Dit dusMaar de Dyson zuigt lucht als een jetfighter zijn turbinemotor. Dus als er “ergens” wat verstopt geraakt met stof etc haalt hij zijn snelheid niet.
Met wat zwarte en chroom/zilver accenten erbij?![]()
M’n vrouw staat bij de Gamma voor nieuwe kleur 1 van de muren in de huiskamer. Het moet donker blauw worden..![]()
![]()
Ik heb dit gedeeld - en dat is m zowaar geworden…
Dus ja ik heb straks een wand in de kleur tansanitblau individual
We gaan van die panelen op de wand doen met erin wit crème behang met motiefje.Met wat zwarte en chroom/zilver accenten erbij?![]()
12 meter?Wij hebben één met snoer met 12m bereik, kan ik op de overloop inpluggen en dan groot deel van het huis stofzuigen. Beneden nog een keer en dan klaar. Heeft geen zak, eens per twee maanden of zo filter even afspoelen en ik vervang een aantal elke 2 jaar zoiets. Zit veel kracht achter. Hebben beneden nog een steelstofzuiger, gebruiken na het broodkruimels verspreiden, dat noem je ook wel lunchof even de deurmat.
Die heeft ook een automatische borstelkop, af en toe het haar eruit en ook filters afspoelen. Wel minder sterk dan de grote, maar prima en logisch.
En ook bijpassende stoelen en banken in het leer van je autostoelen?We gaan van die panelen op de wand doen met erin wit crème behang met motiefje.
Dus wel soort van onbewuste knipoog naar mijn auto zit ik nu te bedenken.
Bij ons vorige huis was het schilderwerk wit met bordeauxrood. Daar zou de Mazda perfect bij passen.Dus wel soort van onbewuste knipoog naar mijn auto zit ik nu te bedenken.
Ja echt zeer matig. Van 4:5 naar 1:2 toch ? Echt bizar want maakt die kaart voor KLM vluchten stuk minder aantrekkelijk.dude gezien dat de flying blue omwissel ratio verslechterd wordt per 1/7?
Ja echt zeer matig. Van 4:5 naar 1:2 toch ? Echt bizar want maakt die kaart voor KLM vluchten stuk minder aantrekkelijk.
Ik heb de robotstofzuiger maar weer eens aangezet en merk meteen dat de kleine er maar druk mee bezig is, dus een extra voordeel is de gratis oppas voor kinderen![]()
Vriendin was ergens tussen 2 en 3 terug van feestje... nog op één oor. Zeiden het laatst al hè, ze doen dat beter![]()
Ja pff heb net klm geboekt voor Schotland anders had ik die punten wel gebruikt
Zo laat is voor mij ook lang geleden. Lag nu wel 2 avonden na 12u in bed, maar wel om 7u eruit. Was gisterenavond wel moe, maar dan is rond 23u prima.Hahaha ja hier gebeurt dat ook nog wel eens
Ik kom echt nooit meer zo laat thuis .. laat staan van een feestje![]()