Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Oei lekker zeg! Wanneer mag je weer ?
Hangt af van wanneer ik van de pijnmedicatie af kan, maar dat zal nog wel even duren aangezien het nu definitief chronisch is. Revalidatietraject is ook vervroegd afgebroken. Het hele pakketje is lichamelijk te zwaar gebleken. Wat betreft grenzen aanvoelen en aangeven heb ik er zeker veel van geleerd, dus het is niet allemaal voor niks geweest. Voelt wel raar ergens dat ik maandag niet meer daarheen hoef. :ROFLMAO:

Hangt af van wanneer ik van de pijnmedicatie af kan, maar dat zal nog wel even duren aangezien het nu definitief chronisch is. Revalidatietraject is ook vervroegd afgebroken. Het hele pakketje is lichamelijk te zwaar gebleken. Wat betreft grenzen aanvoelen en aangeven heb ik er zeker veel van geleerd, dus het is niet allemaal voor niks geweest. Voelt wel raar ergens dat ik maandag niet meer daarheen hoef. :ROFLMAO:
Maar stopt dat hele traject dan ook? Of krijg je nog wel iets van begeleiding of tips of...?

Hmm, zulke flinke medicatie klinkt ook niet prettig!

Altijd goed, zal zo ook een whiskeytje doen

Heb nu voor m’n weekje Schotland

- macallan
- dalwhinnie
- balvenie

Geboekt

Moet denk ik met een koffer of twee terugvliegen xD
Anders ga je met een busje?

Ga nog even twijfelen over Clydeside, Smokey Joe, Bumbu XO of gewoon de bodem Rom Rincon wegtikken, dan heb ik een goed excuus om bij de slijter naar binnen te sluipen.

Datsun 510
1973_Datsun_510_Sedan_Orange_Front_1.jpg

Moet komende week nog 4 dagen werken en dan vakantie.
Ik heb ja tegen de arbeidsovereenkomst van mijn huidige opdrachtgever (via detacheering dus) gezegd en stap per 1 juli daar in dienst. Ga er nog op vooruit ook qua pecunia's en nog een aantal vrije dagen ook. (y)

Zijn ook al wat spulletjes zo her en der aan het verzamelen om mee te nemen. 2 AH-kratten staan klaar in de woonkamer en daar flikkeren we zo alles beetje bij beetje in.

Whisky, blegh. Nooit leren drinken, ook geen behoefte aan. Paar keer geprobeerd, vond het niks.
Ik ben er ook niet van van whisky.
Ik heb vroeger wel eens Kalmoes berenburg met cola of 7up gedronken thuis.
Heb ook wel een halve liter aangebroken onderin dressoir staan en een halve bittertje, maar al lang niet aangeroerd.

Ik ben er ook niet van van whisky.
Ik heb vroeger wel eens Kalmoes berenburg met cola of 7up gedronken thuis.
Heb ook wel een halve liter aangebroken onderin dressoir staan en een halve bittertje, maar al lang niet aangeroerd.

Dit is bijv een hele soepele whiskey om mee te starten

Heb weer voor een maandje Ionity Power genomen a 12 euro en dan straks laden voor 0.39/kWh. Én nog een voucher gekregen van 15kWh gratis laden, toch weer €5,80 korting = 1 kop Raststatte-pleur :sick:

Er komt er hier eentje z’n kind van het speelplein in een Phantom ophalen, kind springt achterin en ze rijden weer weg :ROFLMAO:

IMG-5344.jpg

Er komt er hier eentje z’n kind van het speelplein in een Phantom ophalen, kind springt achterin en ze rijden weer weg :ROFLMAO:

IMG-5344.jpg
Waarschijnlijk nog een chauffeur ook, want pa en ma zijn druk met werken...
Zoals jij het schrijft krijg ik al meteen de kriebels in negatieve zin.

Kan je die bij de gewone slijter halen? Gal & Gal bijvoorbeeld?

Ja hoor dit is geen exclusief spul

Dit is ook bijna overal wel te vinden

Die website zal er wel gelikt uit. Van elk wat wils.
Ik heb ook een goede ex-collega en fervent whiskey liefhebber (pensionado). Zal hem ook eens vragen.

De whisky moet in Duitsland toch ook goedkoper zijn?
Ik ga daar eens koekeloeren...
Maar wil op de terugweg in Zuid Duitsland kijken of ik nog ergens in een supermarkt Hirsch Dunkle of Weisse kan krijgen en dan 2 a 3 kratjes op de achterbank. Zóóóóó lekker bier!!

Dit is bijv een hele soepele whiskey om mee te starten
Heb zelf ook nog een Aberlour 12 staan. Mijn eerste was een Glennfiddich 12. Dat blik waar de fles in zat heb ik altijd bewaard. Mooi aandenken aan mijn eerste whisky.

Volgens mij weet ik wie het is en volgens mij heb ik een tijdje geleden een keer gezien dat behoorlijk wat van z’n auto’s in beslag werden genomen. Schijnbaar heeft hij z’n RR weer terug :p

Mooi! Het is een leuke hobby. ooit tastings gedaan? Kan je voor een fractie van de prijs wel hele goeie whiskeys drinken (‘flight’)

Was laatst hier - erg leuk
Hé daar was ik ook laatst! Erg leuke locatie. In Den Haag zaten ze ook maar zijn ze weg helaas.

Whisky ben ik wel echt fan van, maar al genoeg over gehad. Moet er wel voor in de juiste bui zijn. Afgelopen half jaar bijv geen flesje gehad in huis en dus amper gedronken ..

Slijterij waar ik wel eens kom is goede importeur en heeft heel mooi spul staan met fantastische Tastings waar de whisky huizen langs komen. Vind dat altijd echt leuk.

Rode draad bij mij is wel gewoon product waar echt ambacht in zit wat ik onwijs kan waarderen.

Hé daar was ik ook laatst! Erg leuke locatie. In Den Haag zaten ze ook maar zijn ze weg helaas.

Whisky ben ik wel echt fan van, maar al genoeg over gehad. Moet er wel voor in de juiste bui zijn. Afgelopen half jaar bijv geen flesje gehad in huis en dus amper gedronken ..

Slijterij waar ik wel eens kom is goede importeur en heeft heel mooi spul staan met fantastische Tastings waar de whisky huizen langs komen. Vind dat altijd echt leuk.

Rode draad bij mij is wel gewoon product waar echt ambacht in zit wat ik onwijs kan waarderen.

Had dit setje :)

Tastings kan ik ook echt van genieten - zeker als er wat tijd en aandacht in de samenstelling is gegaan

Dalwhinnie is idd ook een goede starter naar mijn idee

Ik vind zo'n €90 voor een fles om te proberen echt teveel geld.
Heb ook geen behoefte, waarom zou ik het "moeten" drinken.
Zeg nooit nooit, maar voor nu, dikke prima zonder Whiksie!

Ik vind zo'n €90 voor een fles om te proberen echt teveel geld.
Heb ook geen behoefte, waarom zou ik het "moeten" drinken.
Zeg nooit nooit, maar voor nu, dikke prima zonder Whiksie!
Voor proberen kun je ook beter een geschenksetje met 5 kleine flesjes halen. Zijn niet de beste, maar ook geen slechte whisky’s, en dan heb je gelijk een paar smaken om te testen, plus dat je niet tegen een volle fles aan zit te hikken als het niet bevalt. Zo’n kleine mik je zo door de marinade voor de bbq

Ik heb ook vrienden die whisky drinken, ze snappen niet dat ik het niet lekker vind.
"Er is er altijd wel eentje die je wel lekker vind."

Dus laten ze me proeven, ook soms van een fles van 500 Euro. En ook die vond ik nog steeds niet lekker...
Verspilde moeite dus, al is het goed bedoelt.

Ik heb ook vrienden die whisky drinken, ze snappen niet dat ik het niet lekker vind.
"Er is er altijd wel eentje die je wel lekker vind."

Dus laten ze me proeven, ook soms van een fles van 500 Euro. En ook die vond ik nog steeds niet lekker...
Verspilde moeite dus, al is het goed bedoelt.

Jij bent meer van de wijn dan? Of niet alcohol?

Kunnen we het niet weer over stofzuigers hebben ;)

Ik heb een snoerloze Philips en dat is een enorm prul. Zuigt voor geen meter en die draairol zit regelmatig vast met haren en stof. Net als met tv's, tandeborstels en scheerapparaten, nooit meer Philips.

Nou toegegeven die snoerloze dweil, one up en de airfryer bevallen wel.

Terug
Bovenaan